Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Een (bijna) complete dag: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Caroline-19791011-1200-1300-WillLuikinga-WillWilWel.mp3 [verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Een RNI tape met alleen 23-08-1974 en 24-08-1974 als omschrijving. Wie wil deze tape uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 736 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra Geen verdere beschrijving beschikbaar.
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] DD R2R 401 AL.mp3 DD R2R 401 BL.mp3 Caroline 558 Top 60 of the year 1988 nrs 60-2 31-12-1988 12.00-16.10 uur Steve Conway
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Twee 'drie kwartiertjes' zonder verdere gegevens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben niet zeker van de uitzendtijden. Kan ik iemand deze voor mij nakijken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Caroline-19860921-1700-1900-RichardJackson[ Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik heb nog een stuk of 50 top 40s uit 1970 en 1971. Wie kan ik daar blij mee maken? groet, Fred
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
01-12-1977 1100-1200 Herman de Graaf Laatste Uur Op 212 mtr [verborgen inhoud] 29-07-1977 2100-2200 Herman De Graaf Caroline [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ten behoeve van het sport programma van Henk van Dorp had ik een snelheidsregeling bedacht die ik kon aansluiten op een Telefunken M24 recorder om de snelheid daarvan te kunnen regelen. Dit omdat de Sony draagbare waarmee Henk interviews op nam niet altijd op snelhied liep en ook als dat wel zo was klopte de snelheid niet met de M24 waarop we in mijn studio z'n bandjes monteerden-afspeelden. Dus ik had een list bedacht. We hadden in de werkplaats van Karel van der Woerd een 100 Watt versterker staan. Ik monteerde het in een karretje en die versterker koppelde ik met de input op een toongenerator output waarmee je in dit geval 50Herz + en - een paar Her…
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb ooit eens 2 uurtjes uit de Caroline Top 50 van 12 mei 1979 gevonden (incompleet) Heeft iemand deze compleet? En.... zijn er meer afleveringen bewaard uit deze periode? Zou leuk zijn. Rob Hudson doet dit leuk.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 821 weergaven
-
-
In 1982 was ik in Israel en kon zo veel naar The Voice of Peace luisteren. Op het strand van Tel Aviv kon je de boot heel in de verte waarnemen. Ik nam op Israelisch Nieuwjaar ( Shana tova ) het volgende op in FM stereo Ik hoop dat de opname geen kleine doublure bevat mediafire vertoont kuren vandaar nu maar zo Hans Marijs http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WNEYVCJOVEQ3.mp3
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Mijn enige vraag is: wie is de dj van dienst? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 984 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Dit is een opname op R2R tape uit de collectie van Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] Vincent heeft de volgende beschrijving van deze opname gemaakt, die ook op Radiopedia terug te vinden is : [verborgen inhoud] 00:00 Tune en opening door André van Duin. Het wordt vandaag weer helemaal niets. 01:18 Reclame: Samson shag. 01:33 André van Duin. 01:37 Les Paul & Mary Ford - The World Is Waiting for the Sunrise. 03:44 André van Duin. Zojuist gebeld door iemand die wel luistert. 03:50 Reclame: Stimorol. 04:04 Gedicht van toiletjuffrouw mevrouw Herwijnen, al 25 jaar kleuterleidster in het bejaardenhuis. 05:58 Jaap Dekker Boogie Set - In Een Groen Groen Knollenland. Mevro…
-
-
- 3 antwoorden
- 484 weergaven
- 1 follower
-