Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 945 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Wie kan mij helpen aan dit helaas onduidelijke artikel, periode 1973 1975 van Stan Haag Vandaag en Les Poppys? Ben al heel lang hier naar op zoek, en tot nu toe kan niemand mij verder helpen. Bedankt, en groetjes van Greet.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 777 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 735 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Various files of Radio London RSL from Clacton Pier in 2000 I recorded. The recordings are only 56kbps but are still good to listen to. http://www.mediafire.com/?6tafr7y96ynfm
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
3 opnames met fragmenten van RNI, zonder omschrijving. Wie helpt? RNI RNI-2 RNI-3 Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra
-
-
-
Ik heb geen ontvangst, alleen maar wat gesputter. Waardeloos! Hopelijk is de ontvangst gauw weer normaal. Hier baal ik van.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Hoi allemaal Ik ben een mini verzameling aan het maken van veronica uitzendingen Ik wil graag van elke dj van veronica een uitzending hebben Deze moet wel uit de 538 tijd zijn en vanaf de studioband Dus geen opgenomen uitzending Kan iemand me hieraan helpen Alvast heel erg bedankt Groetjes ruud
-