Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
CapitalRadio-19700901-FirstHour "Dit programma wordt u aangeboden door Douwe Dijkstra"
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Pagina toegevoegd, zie http://www.marinebroadcasters.com/Radio%20Waddenzee/Radio%20Waddenzee%20-%20Jenni%20Baynton.htm Paul de Haan.
-
Hallo allemaal, Klopt het dat er een platenlabel, genaand Jumbo, lp’s uitbracht met opnames van zeezenders. Klopt dit? Wil iemand die deze opnames heeft deze delen op dit forum? Groetjes, Anky
-
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Veronica-19710411-1400-1500-TomCollins-Muziekmuseum Veronica-19710418-1400-1500-TomCollins-Muziekmuseum Veronica-19710425-1315-1327-TomCollins-MuziekMuseum Veronica-19710731-1100-1200-TomCollins-(StartVeronicaBlijftAlsUDatWilt) © Stichting Norderney
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Alvast mijn excuus als ik dit in het verkeerde topic vraag. Ik ben jaren niet geweest en moet even de weg vinden om straks veel met jullie te kunnen delen. Waar kan ik geluidsbestanden het beste uploaden om die hier via een link te delen? En als ik een muziekstuk zoek wat Shazam niet herkent, mag ik dat hier ook delen, en zo ja... waar?E.e.a. komt van de zeezender Veronica, zowel de muziek maar vooral geluidsfragmenten en soms hele programma's Bedankt voor de hulp, groetjes, Frits
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-