Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Jan-Fre,

Gisteren 48 jaar geleden: Radio London 1966.09.24 14:00-14:30 Alida show - Johnny Murrow. [studio] [verborgen inhoud] Dit was een gesponsorde show voor Alida hair products. Tja, de schoorsteen van de MV Galaxy moest ook roken. Jan-Fré

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Twee uitzoekopnames. Waar zit de knip?

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  3. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Started by Vincent,

Een Tipparade met Tom Collins. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

6. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Van het ontbrekende uurtje (1400-1500) ligt de cassette hier ook, maar ik vrees dat we die kunnen afschrijven. De tape zit volledig aan elkaar geplakt.

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  7. Gast hippo96
    Started by Gast hippo96,

Collega Mi Amigo (K)luisteraars, Even een paar vragen aangaande Mi Amigo: - in oktober 1977 hebben Hugo, Frank en Marc een tijdje non-stop gedraaid. Was dat nu vanwege het tekort aan eten of vanwege de sneer die men van Patrick Valain kregen omdat er een drive in show spot niet was gedraaid? Waarom werden de programma's weer hervat? - Hoe werd bepaald wie met de eerste tender daarna naar huis mocht? Marc Jacobs ging eraf en Frank en Hugo bleven nog tot resp eind oktober en begin november (toen Ferry en Herman aan boord kwamen). - Waarom is Hugo Meulenhoff niet meer teruggekomen toen hij Marc weer terug-van-weggeweest hoorde? Frank was ontsla…

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  9. Started by Juul,

Ben blij dat ik dit niet mee gemaakt heb.

10. Hi all thanks to all who are sharing recordings lots of great memories. Quality varies on this one but there are some interesting bits worth listening for. side 1 1984 05 18 CAROLINE 319 PETER QUINN 06.00 1973 00 00 KENNY EVERETT BBC RADIO 1 1975 02 18 KENNY EVERETT CAPITAL 539 1974 04 24 ATLANTIS 312 ANDY ANDERSON 1974 94 12 BRIAN ANDERSON CAROLINE START OF FLUFFS SATURDAY SHOW BBC RADIO 1 1973 CAROLINE 259 MID 1973 TONY ALLAN 1973 06 00 CAROLINE 389 CAROLINE MIKE HAGGLER 1974 05 03 ROBB EDEN CAROLINE 259 1ST SHOW …

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  11. Started by Vincent,

Een (niet complete) Monique Top 50 met Mark de Mast. Iemand die het lijstje wil maken? [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  12. Started by Vincent,

Vier programma's uit 1992 van de Voice of Peace. Ik weet niet wie deze programma's presenteren. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  13. Niet alleen in Europa hadden we een RNI maar ook in "The States" was er een RNI. Vanaf een oude voormalige Japanse visserboot, omgedoopt tot MV "Sarah" kwamen, kort, de uitzendingen van Radio New York International. Het was een project van Alan Weiner en had helaas een kort leven, het schip werd door de Amerkiaanse politie, en die zijn "iets" fanatieker als de politie in Nederland, in beslag genomen en de DJ's en technicie in de handboeien geslagen en afgevoerd. Exit "USA RNI". (zie foto) Naar ik meen is het schip jaren later gebruikt als "prop" voor een of andere aktiefilm, catagorie "schiet U hem hier dood of moet ik hem voor U inpakken?", en in die film wordt het …

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Started by Vincent,

Het eerste programma van Jay Jackson vanaf de Ross Revenge. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  15. Started by Jan-Fre,

De eerste testuitzending na vier jaar stilte: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  16. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  17. Started by freddie,

Beste mensen Ik had een bericht geplaatst over digitaliseren van de Veronica sage. Ik heb echter onlangs een redelijk zware operatie ondergaan waarvan ik herstel. Mijn hoofd staat er echt niet naar nu. sorry

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  18. Started by Steksis,

Caroline 319 1984 Jan - March? [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  19. Voice Of Peace - 31071980 - 1504-1611 - Kas Collins - Drive Time [verborgen inhoud]

20. Started by Vincent,

Nog eentje uit 1990 met drie uur Ricky Jones. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. Started by dale558,

Colin Muselibar and Rob Harrison recorded in early February 1989 between12.45-01.30 http://www.mediafire.com/download.php?08awrh56ldhpcxc

22. Started by Vincent,

Twee keer anderhalf uur met Peter Philips. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  23. Started by Andree,

Kwam dit op een middengolf piraten forum tegen, [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  24. DelMare - 19780828 - 1749-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780829 - 1730-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780830 - 1748-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780900 - 1735-1805 - Rene De Leeuw + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit En Opgenomen In De UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780901 - 1200-1215 + 1250-1410 - Rene De Leeuw Show [Matige Kwal…

25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Twee opnames zonder datum.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.