Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Gisteren 48 jaar geleden: Radio London 1966.09.24 14:00-14:30 Alida show - Johnny Murrow. [studio] [verborgen inhoud] Dit was een gesponsorde show voor Alida hair products. Tja, de schoorsteen van de MV Galaxy moest ook roken. Jan-Fré
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Twee uitzoekopnames. Waar zit de knip?
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Een Tipparade met Tom Collins. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Van het ontbrekende uurtje (1400-1500) ligt de cassette hier ook, maar ik vrees dat we die kunnen afschrijven. De tape zit volledig aan elkaar geplakt.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Collega Mi Amigo (K)luisteraars, Even een paar vragen aangaande Mi Amigo: - in oktober 1977 hebben Hugo, Frank en Marc een tijdje non-stop gedraaid. Was dat nu vanwege het tekort aan eten of vanwege de sneer die men van Patrick Valain kregen omdat er een drive in show spot niet was gedraaid? Waarom werden de programma's weer hervat? - Hoe werd bepaald wie met de eerste tender daarna naar huis mocht? Marc Jacobs ging eraf en Frank en Hugo bleven nog tot resp eind oktober en begin november (toen Ferry en Herman aan boord kwamen). - Waarom is Hugo Meulenhoff niet meer teruggekomen toen hij Marc weer terug-van-weggeweest hoorde? Frank was ontsla…
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ben blij dat ik dit niet mee gemaakt heb.
-
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hi all thanks to all who are sharing recordings lots of great memories. Quality varies on this one but there are some interesting bits worth listening for. side 1 1984 05 18 CAROLINE 319 PETER QUINN 06.00 1973 00 00 KENNY EVERETT BBC RADIO 1 1975 02 18 KENNY EVERETT CAPITAL 539 1974 04 24 ATLANTIS 312 ANDY ANDERSON 1974 94 12 BRIAN ANDERSON CAROLINE START OF FLUFFS SATURDAY SHOW BBC RADIO 1 1973 CAROLINE 259 MID 1973 TONY ALLAN 1973 06 00 CAROLINE 389 CAROLINE MIKE HAGGLER 1974 05 03 ROBB EDEN CAROLINE 259 1ST SHOW …
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Een (niet complete) Monique Top 50 met Mark de Mast. Iemand die het lijstje wil maken? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vier programma's uit 1992 van de Voice of Peace. Ik weet niet wie deze programma's presenteren. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Niet alleen in Europa hadden we een RNI maar ook in "The States" was er een RNI. Vanaf een oude voormalige Japanse visserboot, omgedoopt tot MV "Sarah" kwamen, kort, de uitzendingen van Radio New York International. Het was een project van Alan Weiner en had helaas een kort leven, het schip werd door de Amerkiaanse politie, en die zijn "iets" fanatieker als de politie in Nederland, in beslag genomen en de DJ's en technicie in de handboeien geslagen en afgevoerd. Exit "USA RNI". (zie foto) Naar ik meen is het schip jaren later gebruikt als "prop" voor een of andere aktiefilm, catagorie "schiet U hem hier dood of moet ik hem voor U inpakken?", en in die film wordt het …
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Het eerste programma van Jay Jackson vanaf de Ross Revenge. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
De eerste testuitzending na vier jaar stilte: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Beste mensen Ik had een bericht geplaatst over digitaliseren van de Veronica sage. Ik heb echter onlangs een redelijk zware operatie ondergaan waarvan ik herstel. Mijn hoofd staat er echt niet naar nu. sorry
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Caroline 319 1984 Jan - March? [verborgen inhoud] enjoy
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Voice Of Peace - 31071980 - 1504-1611 - Kas Collins - Drive Time [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Nog eentje uit 1990 met drie uur Ricky Jones. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Colin Muselibar and Rob Harrison recorded in early February 1989 between12.45-01.30 http://www.mediafire.com/download.php?08awrh56ldhpcxc
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Twee keer anderhalf uur met Peter Philips. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Kwam dit op een middengolf piraten forum tegen, [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
DelMare - 19780828 - 1749-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780829 - 1730-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780830 - 1748-1800 - Jan Romer + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit.Opgenomen In Cambridge UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780900 - 1735-1805 - Rene De Leeuw + Inclusief Zendersluiting [Matige Kwaliteit En Opgenomen In De UK] [verborgen inhoud] DelMare - 19780901 - 1200-1215 + 1250-1410 - Rene De Leeuw Show [Matige Kwal…
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Twee opnames zonder datum.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-