Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
-
20 juli 1964. Surf- en Hot Rod-liefhebbers komen ruimschoots aan hun trekken het eerste uur, met Jan & Dean, The Superstocks en natuurlijk The Beach Boys, dit keer met het ultra-korte Drive-In; duurt ruim anderhalve minuut, maar lijkt bovendien na 1.10 al afgelopen te zijn…. The Beatles zijn er natuurlijk ook, met een nummer uit hun speelfilm A Hard Day’s Night, Tell Me Why. Engeland wordt verder nog vertegenwoordigd door Dusty Springfield en Bobby Shafto. Orenspitsers van de week: Gene Pitney met It Hurts To Be In Love, een van zijn meer smartelijke nummers, en als tegendeel het zoet-verleidelijke Hey Girl Don’t Bother Me van The Tams. Het tweede uur staat…
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 3 mei 2015 20.00 - 22.00 uur en vrijdag 8 meil 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Jan Lahmeijer 3 mei 1965 -Ik ga mee. -Maar hij is geen engel, hoor! -D’r is een rock en roll show in de stad. -Oh, die is súúper. -Duurt tot 3 uur ‘s ochtends. -Er is ook zo’n voodoo vrouw bij. -Ik wou dat jij… lees verder > [url={url}]Lees verder[/url]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
http://www4.zippyshare.com/v/cW4sOqQQ/file.html
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
Veronica-19740828-1400-1500-RobOut-OntvangtJanVanVeen Veronica-19740830-2300-0000-JanVanVeen-Candlelight
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-