Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Ik ben op zoek naar de datum en tijdstip van dit programma. Groet, Bertus veronica 1960 EllenVanEck - HalfUurFrankSinatra - Remix.mp3 http://www49.zippyshare.com/v/4o54ygV3/file.html

• 8 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  2. Atlantis-19740827-0900-1215-DaveRodgers-JohnHarding

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  3. Started by Vincent,

RNI-19731128-0100-0400-DonAllen

• 1 antwoord
    • 887 weergaven
  4. RNI-19730622-1320-1645-TonyBerk-FerryMaat-LeoVanDerGoot

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. MiAmigo-19740821-0600-0915-HaaikeDebois-BertBennett-MikeMoorkens

• 5 antwoorden
    • 2k weergaven
  6. Caroline-19740830-1900-2020-BrianAnderson

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19751011-0900-1000-PeterVanDam MiAmigo-19751011-1200-1300-JoopVerhoof-Flashbackshow MiAmigo-19751011-1300-1400-JoopVerhoof-Flashbackshow

• 0 antwoorden
    • 740 weergaven
  8. Van de Golden Radio NL server met dank aan Jean-Pierre Legein Caroline 319 - 08071984 - 1000-1104 - Stuart Russell [Nigel Harris]

9. Gisteren 40 jaar geleden: MiAmigo-19751009-0800-0900-StanHaag-StanHaagVandaag

• 0 antwoorden
    • 759 weergaven
  10. Gast frans39
    Started by Gast frans39,

Tja, verbazend is het natuurlijk niet dat The Beatles met Yesterday op nr. 1 staan. Misschien wel dat zoveel andere Britse groepen het ook fantastisch doen in the States. The Fortunes, Herman's Hermits, Dave Clark Five, Animals, Yardbirds, allemaal in de Top 30 te vinden deze week. Zelfs The Bachelors staan in de Top 100! Stonden daar ook hordes gillende tieners voor op de vliegvelden te wachten? De eerlijkheid gebeiedt te zeggen dat dit Ierse trio wel 9 singles in de Amerikaanse Top 100 heeft gehad, een prestatie van formaat. Intussen staan allerhande groepjes in Amerika op die geinspireerd raken door die 'British Invasion' en die daar vooral creativiteit tegenover stel…

• 0 antwoorden
    • 696 weergaven
  11. Started by Alex,

Voor de video edit van Vinyl marathon: Wie oh wie kan me helpen aan de Patries jingle "your happy station..........Veronica" ? Kan ook via pm natuurlijk Denk je dat je deze vast wel snel kan vinden in het eigen archief, maar niets is minder waar. Alvast hartelijke dank.

• 5 antwoorden
    • 996 weergaven
  12. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Caroline - 27021974 - 2105-2259 -LiveBAnderson-SchoolsOut+PChicago+LinkupH3-TonVDuinhoven[68Min]

13. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Ik zit naar de tipparade te luisteren en hoor dat er weer afwijkingen zitten in het lijstje zoals het gepubliceerd werd in de afgelopen nacht en zoals het nu wordt gepresenteerd. Waarschijnlijk hetzelfde probleem als twee weken geleden. Het plaatje dat naar 16 steeg werd vervangen door het plaatje dat volgens de lijst op 18 had moeten staan en op 15 komt ook iets binnen wat er in het gepubliceerde lijstje niet instond. Wat klopt wel en wat niet? Nog meer afwijkingen als twee weken geleden..... gelukkig staat er nog af en toe wel es iets wel op de goeie plek. Ik denk dat het gewoon beter is om het lijstje aan te houden en maar te doen of ik de uitzending niet heb gehoord.…

• 21 antwoorden
    • 3k weergaven
  14. Gast
    Started by Gast,

Hier zijn er nog enkele meer Sorry voor alle ongemak maar ik heb hier wat zitten knoeien omdat het hier nog wat uitzoeken is voor mij. Ik heb alles nagekeken en inderdaad er waren links die niet werkten dat zou nu wel moeten lukken ? en anders verneem ik dat wel. Ook bedankt voor de beterschap's wensen. Ik voel me vandaag al heel wat beter maar afgelopen nacht was ik erg ziek met zeer hoge koorts. Je wil niet weten hoe ziek ik me voelde men keel doet nog altijd pijn en praten lukt moeilijk maar ik voel beterschap dus dat is al beter gelukkig. De Story van de MV Mi Amigo (Nederlands enz) Marc Jabobs - LP Copie Historien Om Radio Nord CD (Only in Swedish !) 160 kbbps + s…

• 8 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. Een opname van 40 jaar geleden zonder datum: MiAmigo-19751000-NonStop-eindOktober-31min

• 3 antwoorden
    • 823 weergaven
  16. Started by Herman,

Hallo allemaal. Ik las net dat Offshore Radio Sounds al weer 7 jaar online is met die oude zeezender programma's. En het gekke is dat ik nog steeds nieuwe opnames hoor. Ze zullen vast nog wel wat opnames hebben, die ze hier zouden moeten plaatsen. Ben al vanaf het begin een verwent luisteraar. http://offshoreradiosounds.tk

• 0 antwoorden
    • 772 weergaven
  17. Started by Vincent,

RNI-19731108-0100-0400-DonAllen

• 1 antwoord
    • 891 weergaven
  18. De naam Jenny komt 3 keer voorbij in de artiesten of titels komende zaterdagen 1 en 8 augustus. Jenny & Rascals, het woord Jenny van Armand en de Arnhemse zangeres Jenny Polak, met haar Negram single uit 1973, Sorry Dorry. Een plaat met een bijzonder verhaal, backing vocals door de zusters Paay... Voor de rest: the Kwyet, George (Baker en Cash) 3 keer C (atapult, ats en uby) en kever geluiden. U hoort en verbaast zich weer op zaterdagavond 19.00, luister me, goed idee Op de foto, Jenny Polak en the Outsiders

• 7 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  19. Gedeelte van de Veronica Top 40, presentatie Jan van Veen i.p.v. Lex Harding. Bertus veronica 1969 11-15 1400-1509 JanVanVeen - VeronicaTop40.mp3 http://www73.zippyshare.com/v/AIMDbOWW/file.html veronica 1969 11-15 1509-1600 JanVanVeen - VeronicaTop40.mp3 http://www21.zippyshare.com/v/UFzdJh5a/file.html

• 4 antwoorden
    • 936 weergaven
  20. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Caroline 319 - 07101984 - 0100-0204 - Live Samantha Dubois

21. Started by martinja,

RNI.1971 (FM) Diverse Fragmenten

22. RNI-19730701-1700-2045-LeoVanDerGoot-MikeRoss

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  23. In de afspeellijst kun je het lezen, als je het kan lezen, ja ja , het is mijn notitie papiertje van de uitzending, maar eens op de foto gezet, de schoolmeesters en dokters onder u komen er vast uit, en anders, veel luisterplezier

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Gast frans39
    Started by Gast frans39,

Wat kan ik anders zeggen dan dat het weer een prachtlijst is vandaag. Veel van de gedraaide nummers zijn dan ook welbekend, maar ik ga er toch een paar uitlichten. Het begin is meteen prima: Jan & Dean staan natuurlijk garant voor frisse surfmuziek, en nu hebben ze ook nog een knappe compositie te pakken van het duo P.F. Sloan en Steve Barri. Via een fraaie ballade van Jackie DeShannon (van de hand van Bacharach en David) komen we bij Eddie Hodges. Kent u die nog? Dat was dat jongetje van 14 die in 1961 en wereldhit had met I'm Gonna Knock on Your Door. Intussen is hij al 18, en heeft een prima nummer opgenomen, van Al Kooper en zijn vriendje Irvin Levine, Water is Ov…

• 0 antwoorden
    • 672 weergaven
  25. Started by Alex,

Nu ook op YouTube, de samenvatting die van 31 augustus, A Never Ending Story, in Museum RockArt.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.