Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Revitalised gereanimeerde recording opname.<verbeterde kwaliteit> Tony Allen & Radio Caroline. Er is een overeenkomst tussen Johnnie Walker Caroline South augustus 67 en Tony Allen op Caroline augustus 1974. Beide namen Caroline mee naar een nieuwe fase nadat wetgeving van kracht was geworden om zeezenders het zwijgen op te leggen. Walker ging bijna in zijn 1tje door in 67 en Allen deed dat in aug 74. Even voor 31-8-74 waren feitelijk alle Caroline deejays vertrokken bij Caroline, Allen bleef aanboord van de Mi Amigo en maakte de overtocht mee van Skeveningen naar de Engelse kust. Als enige deejay aanboord bracht hij Caroline die nieuwe fase die vanaf de Mi am…
-
Vandaag weer een moeilijk nummer in de tipparade dat ik nergens kan vinden. Misschien dat iemand het toevallig heeft? Tony Bass - Voor vrij! Achter vrij! Dan pas inhalen! Verkeersles op een 45-toeren-plaatje. Ik vrees voor een zelfde probleem als Pistolen Paultje van drie maanden geleden, ook nog niet gevonden.
-
-
Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni.
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hallo allemaal, Ben op zoek naar programma’s van Tony Berk. Zijn uitgezonden via RNI. Ik meen dat het programma Berk in uitvoering heette. Voor zover ik weet zat er ook het spel Prijsbewust in. Alvast bedankt. Groetjes, Anky
-
-
http://www13.zippyshare.com/v/8xDUFo8e/file.html http://www13.zippyshare.com/v/VvmWCm0q/file.html Veel plezier allemaal: Studioband bestemd voor Radio Monique!
-
-
-
-
-
-
-
Vrienden. Toon Hermans had ooit bij ons een spotje met de tekst. Hoort u niet herhaaldelijk om u heen zeggen, WE HEBBEN TOCH VERONICA, nou ik hoor hiet anders. Wie kan mij daar aan helpen. Thanks Ad Tervoort. Tervos@ziggo.nl
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-