Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  2. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  3. Started by biesweid,

Deze foto is in de jaren zeventig genomen in de middensluis van IJmuiden. Ik heb hem geleend van een ander forum over IJmuidenaren. Ik weet verder niets van dit schip. Is het een zusje van radio waddenzee? Groet, Fred

• 4 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  4. Laser 558 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 721 weergaven
  5. Started by martinja,

Delmare__29.06.1979__10.00_to_11.01__Astrid_De_Jager [verborgen inhoud] Delmare_22.06.1979__13.00_to_14.00__Kees_Kaas_Mulder [verborgen inhoud]

6. Radio Atlantis - 1973 09 03 - 1100-1200 - Will van der Steen [verborgen inhoud]

7. Started by Steksis,

hi 1985 Feb-March Caroline 576 and Laser 558 [verborgen inhoud] LASER 558 CAROLINE 576 LASER 558 RIC HARRIS CAROLINE 576 NICK RICHARDS CAROLINE 576 ALEC NEWMAN? or is that alex CAROLINE JOHNNY LEWIS CAROLINE NICK RICHARDS LASER CAROLINE PETER PHILLIPS LASER TOMMY RIVERS LASER ERIN KELLY LASER CAROLINE BOB MATTHEWS LASER LASER TOMMY RIVERS LASER CAROLINE JOHNNY LEWIS LASER LIZ WEST LASER RIC HARRIS

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  8. Now Great news as Norman Barrington wrote: As many of you will probably know, I have a rather large archive of jingles, and having worked on Caroline in the 1970s have an extensive collection of Caroline related material. In October 2020, Ray Anderson of Jumbo Records & EAP fame approached me with the idea of combining our collections to make a spectacular collection of Caroline Jingles, Commercials, Production and Themes. In other words the material that made Caroline sound the way it did. I started a long overdue organising my own collection and also called in items from former DJs, colleagues and friends, even some original jingle producers. The names of ever…

9. Started by Drumbeat,

Laser 558 Tommy Rivers 1630-1730 27/12/84 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 737 weergaven
  10. Started by martinja,

Delmare-19790610-1427-1555-RonaldBakker-EersteUitzending [verborgen inhoud] Delmare-19790610-1555-1721-RonaldBakker&KeesKaasMulder&RonaldVdVlucht-EersteUitzending [verborgen inhoud]

11. 197x xx-xx 2100-2200 WelkomOp538 –GastDJMarcelBrunik [verborgen inhoud] Volgens mij nog niet eerder aangeboden. De juiste datum is niet bekend. Volgens de DJ is de plaat van Gary Glitter, die hij in het programma draait, nog niet in de top 40 beland. Waarschijnlijk is het dan ook een programma van eind 1973 of begin 1974. Groet, Bertus

12. Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  14. Started by Eric,

Hierbij een knipsel file en twee andere onbekende files. Ik heb een poging gedaan het helemaal te ontrafelen, maar dat lukt niet echt want het is van alles en nog wat van Caroline. Bron is mij onbekend. Hebben als filenaam al05, ca111 en la04. Met name de ca111 intrigeert me wel. Wellicht weet iemand daar meer van? [verborgen inhoud] Caroline knipsels - al05.mp3 [verborgen inhoud] Geen idee wat het is, iets van Caroline - ca111.mp3 [verborgen inhoud] la04.mp3

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  15. Started by Ben,

Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

17. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 923 weergaven
  18. Started by RonWitkamp,

Ik vond onlangs deze LP en heb de radiofragmenten gedigitaliseerd. Veel luisterplezier! [verborgen inhoud][verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 811 weergaven
  19. Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 443 weergaven
  20. Started by jan V,

1974-02-01 2000-2100 FransvanderBeek [verborgen inhoud] 1974-02-01 2100-2200 KarelvanderKemp-CountryTime [verborgen inhoud] bron Stichting Norderney-Radio Veronica192 gr jan V

• 0 antwoorden
    • 414 weergaven
  21. zijn er mensen die ik hier mee blij kan maken toevallig? tevens geen idee of het allemaal daadwerkelijk compleet is. het gaat om Veronica Top 100 van 1971 (Datum Onbekend), en de Top 1000 van 23 Juli tot 27 Juli 1974 [verborgen inhoud] de link is geldig tot 10-03-2024

22. Started by jan V,

1973-10-24 0000-0200 Will Luikinga-StanHaag [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V

• 0 antwoorden
    • 343 weergaven
  23. Started by Juul,

Wat ik niet meer weet-wist dat Big L in 1965 al om 21.00 uur de lucht uitging. Dit knipsel komt uit MuziekExpres. Gek hé dat je dat dan niet meer weet terwijl ik een verwoed Big L luisteraar was.

24. Radio Caroline [verborgen inhoud] Caroline-19900512-0820-0955-Rico [verborgen inhoud] Caroline-19900512-1405-1540-RickieJones

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 351 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.