Spring naar bijdragen

Radio Veronica - 1974 05 28


martinja

Aanbevolen berichten

43 minutes ago, Gerard van den Ende said:

Bertus,

 

In mijn beleving is Will Luikinga pas in 1971 begonnen. Maar dat blijkt dus niet zo.

 

Weet jij of iemand anders, wanneer Will Luikinga in dienst  trad bij Veronica?

 

Gerard

Beste Gerard,

According to Freewave Magazine in "Het daboek van Radio Veronica", The entry for 1st May 1970, says that Will Luikinga begins on Friday , Saturday and Sunday nights the programme Nachtklup between 2 and 6 hours under the name Will Weyman. Does this enlighten you some?

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JOCOOLE:

Beste Gerard,

According to Freewave Magazine in "Het daboek van Radio Veronica", The entry for 1st May 1970, says that Will Luikinga begins on Friday , Saturday and Sunday nights the programme Nachtklup between 2 and 6 hours under the name Will Weyman. Does this enlighten you some?

Mvg,

John C

John,

 

Thanks for your reply.

 

I didn't know he used a nickname when he started with making programma's for Radio Veronica.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Vooral het programma van Joost den Draaijer JMHW is heel leuk, de Joost den Draaijer fanclub in het programma te horen en o.a. ook Herman Stok.

En natuurlijk.... lekkere muziek.... 1965... ik was 10 jaar en op kijn "Captain 6 transistor" luisterde ik naar "een negen twee" maar ik moest het toestelletje wel vlak bij een waterleiding zetten, dan was de ontvangst veel beter.

Henk Kruize

img185.jpg

 

 

Henk, ik denk dat het "beter" is om de naam en adres van de ontvanger weg te halen.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei martinja:

Met dank aan Stichting Norderney en Radio 192

 

Koffietijd - Tineke 21-10-72  10-11

Please login or register to see this link.

Martinja,

 

Op deze dag vierde Radio Veronica haar 12,5 jaar bestaan.

De hele dag was er een feestelijk programma waarbij tal van artiesten aanwezig waren.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Henk, Dank je wel. NAW gegegevens zijn helaas op het internet veelal vogelvrij. En als het eigen gegevens zijn a la. Maar dit was van iemand anders, weliswaar al heel oud. Nu zal het misschien in dit forum wel meevallen, maar voorkomen is beter dan genezen. Je had het ook kunnen zwarten. De politiek heeft daar vele voorbeelden van 😉 Grts Eric

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.