Spring naar bijdragen

foto Mi Amigo ?


Juul

Aanbevolen berichten

Op 5 september 1990 gingen we met TROS radio 3 naar Engeland. Dat deden we met een veerboot vanuit Vlissingen en een vliegtuig er boven en hup uitzenden. Maar op de heenweg zag ik ineens de Mi Amigo ?  opdoemen. Wie waren er toen aan het uitzenden?  Het was laat in de middag weet ik nog.

Hierbij een foto van het schip. Een still uit een vidoe die ik maakte................

 

Juul

 

Mi Amigo 5sept1990.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Juul:

Op 5 september 1990 gingen we met TROS radio 3 naar Engeland. Dat deden we met een veerboot vanuit Vlissingen en een vliegtuig er boven en hup uitzenden. Maar op de heenweg zag ik ineens de Mi Amigo ?  opdoemen. Wie waren er toen aan het uitzenden?  Het was laat in de middag weet ik nog.

Hierbij een foto van het schip. Een still uit een vidoe die ik maakte................

 

Juul

 

Mi Amigo 5sept1990.jpg

Voor zover ik me herinner was het waarschijnlijk stil die week door de problemen met de andere zender in London op 558.  Enkele dagen later begon Caroline alleen 's avonds uit te zenden op 558 om de problemen te ontlopen met Spectrum 558. Ook de bevoorrading met olie was beperkt totdat op 5 november 1990 de uitzendingen, toen al op 819, stopten. Het schip bleef nog een jaar liggen zonder uit te zenden totdat het van zijn anker sloeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei pvanklei:

Nou Juul, dit is niet de Mi Amigo. Dit is de MV Ross Revenge van Radio Caroline/Radio Monique/Radio 819. De MV Mi Amigo was 10 jaar eerder al gezonken.

Hé  Peter,  leuk weer iets van je te lezen.

Dank voor je info. Je weet na 1974 heb ik het niet meer bijgehouden.............."al die schepen ook"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bert ree:

Voor zover ik me herinner was het waarschijnlijk stil die week door de problemen met de andere zender in London op 558.

 

Klopt.

 

" Volgens Mick Jackson is er nieuwe studio apparatuur aan boord van de Ross Revenge gekomen en zijn o.a. dj's Rico en Ricky Jones aan boord, men hoopt zo spoedig mogelijk terug in de lucht (tijdens de avond/nacht) te komen."

( Bron de Caroline Movement Info Line op woensdag 05-09-90)

 

Vanaf maandag 10-09-90 terug in de lucht van 19.00 - 07.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Klopt.

 

" Volgens Mick Jackson is er nieuwe studio apparatuur aan boord van de Ross Revenge gekomen en zijn o.a. dj's Rico en Ricky Jones aan boord, men hoopt zo spoedig mogelijk terug in de lucht (tijdens de avond/nacht) te komen."

( Bron de Caroline Movement Info Line op woensdag 05-09-90)

 

Vanaf maandag 10-09-90 terug in de lucht van 19.00 - 07.00 uur.

Hier vind ik juist een tape met opnames van 10 sept.90 terug, die zet ik eerstdaags nog digitaal om, voor de liefhebbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Juul:

Op 5 september 1990 gingen we met TROS radio 3 naar Engeland. Dat deden we met een veerboot vanuit Vlissingen en een vliegtuig er boven en hup uitzenden. Maar op de heenweg zag ik ineens de Mi Amigo ?  opdoemen. Wie waren er toen aan het uitzenden?  Het was laat in de middag weet ik nog.

Hierbij een foto van het schip. Een still uit een vidoe die ik maakte................

 

Juul

 

Mi Amigo 5sept1990.jpg

Dat was met de Olau Ljne. Dje voer ook op enige afstand van de radio forten als Radio Cjty. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.