Spring naar bijdragen

City FM Classic Rock 2004


martinja

Aanbevolen berichten

Op 13-7-2023 om 10:11 zei martinja:

City FM Classic Rock  20041208 Melvin Vermeer  17.40-19.00

Please login or register to see this link.

Leuk Martin, City FM Classic Rock veel aan gehad in de auto in de stad, omdat de middengolf met 10 Gold en Arrow daar helaas vaak slecht te ontvangen was. Had best een leuk DJ team ook. En Martin Stoker als station voice.

bewerkt door Lumpie
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
On 7/13/2023 at 10:11 AM, martinja said:

City FM Classic Rock  20041208 Melvin Vermeer  17.40-19.00

Please login or register to see this link.

 

Helaas gemist, terwijl ik in die periode regelmatig luisterde, is er nog een kansje dat je hem nog eenmaal online wil zetten? Zou geweldig zijn!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Volgens mij zijn er twee City FM's geweest in Nederland.

 

De eerste zat (legaal) in Amsterdam (dat is de City FM die Ruud in Utrecht heeft ontvangen) en had een leuk format totdat de FM opnieuw werd verkocht in voorjaar 2003. Toen gingen de regionale frequenties van City FM (Amsterdam) en Sun FM (Rotterdam) naar één bedrijf en werd het de zoveelste hitradio. Uiteindelijk kwam Radio Decibel op beide pakketten, maar dat leek ook in niets op de piraat waar o.a. Adam Curry, Jeroen van Inkel en Simone Walraven hebben gewerkt. Je kunt nog een leuke video van het echte Decibel Radio in het piratentijdperk op YouTube vinden.

 

Later is er een City FM in het noordoosten van Nederland geweest, waar ik niet zoveel van weet. Die heette volgens mij City FM Classic Rock.

 

bewerkt door Rink Hof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.