Spring naar bijdragen

Oude opnamen - identificatie vraag - hulp gezocht


Eric

Aanbevolen berichten

5 hours ago, Eric said:

Please login or register to see this link. 27-04 Mallorca - Lex Harding  9.25-10.mp3

Beste Eric,

After listening to this and then consulting Jan-Fre's Index, I am inclined to date this as 1969 06 05 Thu Radio Veronica International Mallorca 1000-1030.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 hours ago, Eric said:

Please login or register to see this link. 27-07 Live - Tineke, Eddy Becker  12-13.mp3

 

Please login or register to see this link. 27-08 Live - Tineke, Eddy Becker  13-14.mp3

Beste Eric,

Are these 2 files from a Veronica Revival (Veronica 1224kHz in 1999 or Veronica 828kHz in 2004)? Comments? The 2nd file finishes with a promo for ABTT 9th August- probably 1965.

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
extra info
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Eric,

 

Die 'Koffietijd' van Tineke is van dinsdag 29-05-1973. Op 23.27 minuut noemt Tineke de datum. Gelet op de platen klopt dit wel. Barry Blue in de Tipparade en Anne Marie David nog in de Top 40. Die laatste was er eind juni al enkele weken uit.   

 

Greetz,

Everton

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

John, Juul, Everton. Great information, thank you very much. I listended to the files but I missed Tineke mentioning the date 😞 Indeed, with records I can determine the period, but I was not able to determine exact date of time. I appreciate your support very much, Kind Regards, Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Everton said:

Dag Eric,

 

Die 'Koffietijd' van Tineke is van dinsdag 29-05-1973. Op 23.27 minuut noemt Tineke de datum. Gelet op de platen klopt dit wel. Barry Blue in de Tipparade en Anne Marie David nog in de Top 40. Die laatste was er eind juni al enkele weken uit.   

 

Greetz,

Everton

Beste Everton,

If it was 29th May, why would the drive-in show promo be for Friday 1st July?

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Everton said:

Dag Eric,

 

Die 'Koffietijd' van Tineke is van dinsdag 29-05-1973. Op 23.27 minuut noemt Tineke de datum. Gelet op de platen klopt dit wel. Barry Blue in de Tipparade en Anne Marie David nog in de Top 40. Die laatste was er eind juni al enkele weken uit.   

 

Greetz,

Everton

Beste Everton,

Yes, it was my mistake. Sometimes it is difficult to distinguish between juni and juli. After looking at the 1973 calendar, I see that 1st June was Friday. Also Barry Blue entered the Tippatrade on 26th May 1973 at no.29. Therefore I hold my hand up to you, Everton.

Best wishes,

John C

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu dank jullie wel. Ik heb het volgende nu kunnen noteren:

 

Veronica-19730529-1000-1100-Tineke-Koffietijd

Veronica-19690605-1000-1030-LexHarding-Mallorca

Veronica-1224AM-19990827-1300-1400-Tineke-EddieBecker-JaapBuys

Veronica-1224AM-19990827-1200-1300-Tineke-EddieBecker-JaapBuys

Radio192-20180303-1500-1600-Top40Van02Maart1968-RobVanWezel-Van20Naar01

 

De MTUW is inderdaad van 192Radio, maar overige gegevens ontbreken helaas nog.

De ABTT heb ik ook nog niet achterhaald (heb er vele alle beluisterd, maar geen enkele is identiek)

 

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Juul:

Het is "gewoon" van een reunie uitzending.  De mededeling "niet meer.....enz" moest van het commissariaat v.d. media.  En kan ook de prachtige compressie  horen van de Optimod.

Als het een uitzending betrof uit 2004 via de 828 dan viel dat onder mijn verantwoording., aangezien ik de vergunning houder was van 828.

Van mij mocht alles, inclusief (sigaretten) reclames. De mededeling "niet meer van toepassing" was disclaimer. 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/13/2024 at 8:10 AM, Eric said:

Great information John, thank you. 

I'm still looking for MTUW from Tom Collins. So far in my collection No match, but still a lot of files to go

Beste Eric,

I believe I have tracked it down. I reckon it is Veronica 828kHz 2004 08 25 1000-1100 Nonstop. The tracks played seem to match.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ruudam:

Als het een uitzending betrof uit 2004 via de 828 dan viel dat onder mijn verantwoording., aangezien ik de vergunning houder was van 828.

Van mij mocht alles, inclusief (sigaretten) reclames. De mededeling "niet meer van toepassing" was disclaimer. 

VEEL leuker  als je de originele (sigaretten)spots hoorde ipv een "Russisch" merk-spot of dat de reclame gewoon verdwenen was. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.