Geplaatst Donderdag om 17:53 4 d. Vorig jaar zijn al mijn fotoalbums opgenomen in Museum RockArt. Vandaag kwam de vraag vanuit Denemarken of ik een mp3 kon maken van de flexidisc die als bijlage van de MuziekParade in maart 1971 werd uitgebracht. Mijn vraag dus: wie heeft voor mij een mp3 van deze plaat. Graag even reactie naar *****@*****.*** Mijn dank is grootHans Knot
Geplaatst Donderdag om 19:29 3 d. 1 uur geleden zei hans knot:Vorig jaar zijn al mijn fotoalbums opgenomen in Museum RockArt. Vandaag kwam de vraag vanuit Denemarken of ik een mp3 kon maken van de flexidisc die als bijlage van de MuziekParade in maart 1971 werd uitgebracht. Mijn vraag dus: wie heeft voor mij een mp3 van deze plaat. Graag even reactie naar *****@*****.*** Mijn dank is grootHans KnotHey hans,zie je thuismail.GroetHenk Kruize
Geplaatst Vrijdag om 22:51 2 d. Auteur 1 minuut geleden zei Albatrosstudio:Was het wel maart 1971?nee 1972
Geplaatst Zaterdag om 06:25 2 d. Zie:Het (plastic) singeltje (1 jaar RNI) staat hier dus al jaren in mijn platenkast....Groet,HA
Geplaatst Zaterdag om 06:44 2 d. Als ik 't me goed herinner zijn door Hans Hogendoorn indertijd ook een aantal originele opnamen voor die single gedeeld. Ik zal die vast nog wel ergens hebben, maar waar die zijn ....?
Geplaatst Zaterdag om 06:46 2 d. Auteur In ieder geval is meneer Rasmussen in Denemarken heel blij dat hij slechts 1,5 uur na zijn vraag aan mij de audio van de single al bij de mail vond. Henk Klasse!
Geplaatst Zaterdag om 09:21 2 d. Populair bericht 2 uur geleden zei hans knot:In ieder geval is meneer Rasmussen in Denemarken heel blij dat hij slechts 1,5 uur na zijn vraag aan mij de audio van de single al bij de mail vond. Henk Klasse!Hey HansDoe ik er ook even een scan van het hoesje en het plaatje bij.Fijne ZaterdagHenk Kruize
Geplaatst Zaterdag om 22:08 1 d. Auteur Populair bericht 5 uur geleden zei ruudam:En waar is het audio van dit fraais te downloaden.Bij deze in mp3 320kbpskant-1- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren kant-2- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 13:171 d. 15 uur geleden zei hans knot:Bij deze in mp3 320kbpskant-1- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren kant-2- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank je Hans Knot voor het delen van deze mooi single(geluidsfragmenten) 1 jaar RNI
Geplaatst Gisteren om 13:411 d. Leuk om in de eerste paar seconden zendertechnicus Frans de Feber te horen. Ik was goed bevriend met hem. Hij kwam uit A'foort en werd tegelijkertijd met met mij zendamateur ( via examen bij de PTT). Frans kreeg de roep letters PA0RNI.( Radio Northsea Internationaal ) Frans overleed veel te vroeg op 2e Pinksterdag 1999 aan hartfalen. gisteren om 13:461 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Gisteren om 14:321 d. Foto: A.J. Beirens' RNI Slides (066) - Marc van Amstel, zendertechnicus Frans de Feber Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 16:431 d. Inderdaad Martin. Ik kreeg de foto van iemand uit A'foort en die wist de bron niet meer.Mijn excuses dat ik de naam van A.J. Beirens niet vermeld heb. Maar dat wist ik dus niet. 23 uur geleden23 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 23 uur geleden23 u. Populair bericht Een stukje uit de Amersfoortse Courant van 10 juni 1973. "de Amersfoortse crew" bij RNI.
Geplaatst 20 uur geleden20 u. 23 uur geleden zei hans knot:Bij deze in mp3 320kbpskant-1- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren kant-2- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dank je wel!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.