Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 826 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb een stukje van een oude NOS tune gevonden, maar kan deze nergens terugvinden. Weet iemand wie deze tune gemaakt heeft, en nog belangrijker.... Wie heeft de volledige versie op mp3? Luister hier Foute link Dit is de goede link
-
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Hallo Forumleden, Zouden jullie voor mij Jingles en of voice overs in willen spreken? En daarna willen afmixen. Het gaat om het volgende: * Energy-Radio.nl spreek uit als Energy streepje Radio punt nl * Hitzone uurtje * DJ Duncan * Elke zaterdag van 20:00 uur tot 21:00 uur Hitzone uurtje door Dj Duncan. * U luisterd naar Energy-radio * Energy-Radio * Dj Guus Alvast bedankt, Heel erg bedankt. Duncan Elfrink Medewerker Energy-Radio
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
-
-
Hallo, ik heb hier de jingles van Radio 819. Uiteraard voor eigen gebruik graag http://www.mediafire.com/listen/x8h7h1ggeb38owa/Jingles%20Radio%20819.mp3
-
- 7 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
...nog één maal.... https://soundcloud.com/simonfex/tros-top-50-tune Ferry was en is een held! Simon
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo allemaal, Op dit forum en de rest van het internet valt heel wat te vinden op het gebied van Top 40 jingles, echter blijft mijn voorraad Tipparade jingles beperkt. Ik heb hier wat rondgezocht op het forum, maar kwam veelal op dode links uit, wie wil jingles uit de Tipparade delen met mij en anderen hier ? Het maakt niet uit uit welk jaar ze afkomstig zijn! Alvast bedankt. Jordy
-
- 7 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
-
-