Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
Vanavond luisterde ik een uurtje naar LuxuriaMusic, een heerlijk excentriek internet radiostation uit Los Angeles, waar ze muziek draaien die je vrijwel nergens anders hoort. Ik heb deze zender pas vorige week ontdekt en ben er nu al helemaal aan verslingerd. Op zeker moment viel ik zo ongeveer uit mijn stoel van verbazing. Ik hoorde een liedje dat elke ABTT-fan kan dromen, maar in een bewerking die mij volstrekt onbekend was. Het staat ook op YouTube, zag ik daarnet. Luister zelf maar: Paul
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie kan mij helpen aan een goede kwaliteit jingle NCRV Favoriet, ook ben ik op zoek naar het synthesizer muziekje dat hiervoor gebruikt werd, iemand enig idee?
-
-
-
-
-
-
Hallo ik ben op zoek naar een album (2) in the beginnings Van Renaissange in MP3 formaat een aantal maanden bij A. Bouman gehoord werd vroeger ook op Caroline gedraaid Ronald
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Ik was altijd onder de indruk van de bijzondere stem van Hans Hogendoorn. Wow,.... ik wou ook zo'n stem hebben, iedereen zou wel luisteren :-) Niet alleen zijn stem tijdens de intro van het journaal maar vooral de jingles die hij insprak voor De Avondspits en DNH gave echt zo'n boost tijdens het programma. Mijn adoratie gaat nog verder en wou ook wel eens zo'n jingle a la Hans maken. Een beetje huisvlijt van mijn vrouw en ik, en we maakten zo'n jingle uit De Nationale Hitparade na. Best grappig maar ik kon het echt niet laten,.... BTW, Hans weet ervan,....
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 658 weergaven
-
-
Weet iemand wie de uitvoerder is van deze leuke info tune uit 1983 die Frits toen in De Nationale Hitparade gebruikte?
-
-
- 6 antwoorden
- 11,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven