Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.872 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
De programma's van Radio Seagull zullen niet meer door mij hier geplaatst worden. Ik ben om persoonlijke redenen gestopt met opnemen. Het werd allemaal teveel in de huidige situatie en ik moet dringend rust houden. Voortaan zal Alan Sheead ze publiceren op de RadioCarolineMainlingList en op RadioAnoraksUK, ingaande dit weekend. Hoop dat het niet al te vervelend is voor ieder. Theo
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 774 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
In het verleden is hier al eens verwezen naar een complete uitzenddag van een station uit New York City op D-day 1944. Maar hoe klonk een 'normale uitzenddag' van een Amerikaans radiostation in de jaren dertig? Via onderstaande link kun je luisteren naar een complete uitzenddag van het station WJSV in Washington, d.d. 21 september 1939, van 's ochtends vroeg tot in de nacht. Downloaden kan ook. https://archive.org/details/CompleteBroadcastDay Als je de smaak te pakken krijgt: op archive.org is nog veel meer old time radio te beluisteren. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
Sinds kort is het mogelijk AFN Europe te beluisteren via de computer en mobiel, via http://www.afneurope.net/tabid/2101/Default.aspx . Alleen te ontvangen in landen waar AFN daadwerkelijk uitzendt, als ik het goed begrijp. Het is een versie van AFN The Eagle, de FM-service. Het heeft natuurlijk lang niet meer de impact van vroeger, toen het de enige bron van Amerikaanse radio in Nederland was. Maar toch leuk. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
AFN Europe turns 70 on July 4. We invite you to celebrate with us through radio and television with two special program events. All times listed are Central European Time. Tune in on July 4 and July 5 for "Reflections", airing on AFN The Eagle at noon, The PowerNet at 6 p.m. and on AFN 360 at 9 p.m. The program will also air both days on AFN 360 Internet Radio at 9 p.m. AFN "Wide Open" airs on The Pentagon Channel July 4 at 7:30 a.m., 1:30 p.m. and 7:30 p.m., July 5 at 3 a.m., 11 a.m. and 5:30 p.m., and July 6 at 5:30 a.m. Bron: afrts blogspot
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden