Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.872 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Hello DJs, I am DJ Averazon , DJ and Radio Manager at CurveRadio. At the moment all people at our radio station are searching for new DJs. I found this forum... About CurveRadio: CurveRadio is an english speaking radio, listenable under curveradio.com and the browser game Curve Fever. Maybe you know it CurveRadio exists for around 2 years yet. Now we would like to expand. For this we are searching for new people who would like to DJ in their freetime as a hobby, without getting paid. WAIT, WHAT??? Without money? Why should I do this then? That's easy to explain: We give you the opportunity to DJ in front of 3000 (unique) listeners per day, to…
-
Er komen veel Radio 10 opnames voorbij uit 88/89, opnames waar veelal ook die kenmerkende nieuwsjingle van Radio 10 te horen is. Luister nu naar WNBC New York met Big Jay Sorensen uit 1999. Die nieuwsjingle komt voorbij, evenals de complete nieuwsuitzending met daarin de sympathieke stemmen van Reagan en Bush, als het kan laat ik in opnames altijd de complete nieuws uitzending intact. De inspiratie van Big Jay komt zonder twijfel van WABC Musicradio 60-70s. De Pams jingles zijn spot on. De openingsongein van het uur perfect evenals de muziek. Huiver en luister alhier https://pixeldrain.com/u/gfeahwnj
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Ik was bezig met het uitzoeken van een paar Z100-files. Z100-19930500-IntoTheEighties-97min-pt1 Z100-19930514-Unknown-FlashbackFriday-97min-pt2 Z100-19941206-ElvisDuran-91min-pt2 Wie is de Unknown? Ik had ook dit file: Z100_NewYork-19921000-Unknown-95min, maar die is corrupt. Heeft iemand deze voor mij?
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven