Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. BBC Radio 1 opening op 247 meter [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 2,1k weergaven
  2. Caroline-North-29-30-juli-2017-Live from the Ross Revenge. [verborgen inhoud] Link geldig tot 07-augustus-2017. Groet Henk.

• 1 antwoord
    • 881 weergaven
  3. Started by Vincent,

Een BBC Radio 2 opname uit de jaren 80. Wie wil hem uitzoeken? [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 798 weergaven
  4. Started by Alex,

'No Rap, No HardRock' that was the slogan of STAR 98.7 in Los Angeles. And 'Today’s music without the kid stuff'. Here's a part of the morning show with Craig Roberts of October 1992. 08.15-09.45 hrs on KYSR [verborgen inhoud] This is Craig on

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  5. Started by hans knot,

AFRTS Soesterberg1974 11 24 19.20=10.40 Jazz Scene and Weekend World day unknown with Gery Gasco, Garzette, Joe Pain and others scooped 20 min [verborgen inhoud]

6. De tekst in de titel is wat er op de cassette staat, die Mike Grant 's voor me heeft opgenomen. Ik krijg de indruk dat de opname op kant A uit 1969 een half uur duurt en dat de resterende 15 minuten een opname uit de jaren '80 is. Voor wie interesse heeft om de opname (verder) te analyseren of voor wie er gewoon 's naar wil luisteren 😃 [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 766 weergaven
  7. Started by Vincent,

Twee opnames, eentje waarbij ik twijfel aan de datum en de tweede uit dezelfde maand maar zonder juiste dag. [verborgen inhoud] Oude hittip van Dave Christian: Carpenter - Rainy Days and Mondays Oude Dave Christian hitpick: Mac & Katy Kissoon - Chirpy Chirpy Cheep Cheep. [verborgen inhoud] Power Play: Cliff Richard - Flying Machine. Kan iemand er wat van maken?

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 918 weergaven
  8. Started by Ben,

Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 165 weergaven
  9. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 2RG (NSW Australia) 07and08-04-1977 Pete Dooley guest Graham Gill [verborgen inhoud] 2RG (NSW Australia) 30-03-1977 Pete Dooley guest Graham Gill [verborgen inhoud] 2RG (NSW Australia) 31-03-1977 Pete Dooley guest Graham Gill [verborgen inhoud]

10. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Does anyone have these five episodes for me?

• 1 antwoord
    • 885 weergaven
  11. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Tom van Draanen.

• 1 antwoord
    • 884 weergaven
  12. Gisteren werd op BBC Radio 1 de laatste Top 40 van voor de kerst uitgezonden. In deze zogenaamde 'The Official Christmas Top 40' wordt jaarlijks door artiesten onderling gestreden om de fel begeerde nummer 1-positie. Dit levert doorgaans veel publiciteit op; zo zag ik vanochtend op de tv, in de uitzending van BBC 1-Breakfast, een uitgebreid interview met de winnaars van dit jaar. Deze winnaars vertolkten overigens een zeer beroerde versie van 'We Built This City- Starship'........... Gelukkig zijn er ook veel ouwe vertrouwde kersthits te horen in deze radio-uitzending. Voor de geïnteresseerden: [verborgen inhoud] Gr, Melle

• 1 antwoord
    • 927 weergaven
  13. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Normaal gesproken probeer ik opnamen zoveel mogelijk "schoon" te maken", in dit geval heb ik dat niet gedaan, teneinde de ontvangstkwaliteit intact te laten. Voor de liefhebbers!

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 144 weergaven
  14. Ferry Eden heeft wederom een podcast gemaakt van de Top 40, nu van 28 februari 1976. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Voor wie hem heeft gemist.

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  15. Started by harveyfm,

Verschillende airchecks & videochecks van shockjock Howard Stern. [verborgen inhoud] Voor de liefhebbers... Eenmalig geplaatst. Worden hierna definitief verwijderd.

16. Started by Richard079,

Toen ik twee weken geleden onderweg naar mijn vakantieadres in Frankrijk door Luxemburg reed zag ik de hoge rood-witte antenne op de heuvel bij Dudelange staan waar vandaan enkele RTL programma's worden uitgezonden. RTL Deutschlands Hitradio op 93.3 is tot ver voorbij Nancy nog mee te krijgen. Het deed mij ook weer even denken aan welke leuke stations hier in het verleden hebben gezeten en vaak aanstonden als we in de buurt kwamen. WAKY 107 FM en Sunshine 102.2 met beide Engelsgesproken programma's. Heeft iemand van jullie verzamelaars misschien van 1 van deze 2 stations nog opnames beschikbaar ? Ik heb gezocht op internet maar helaas geen geluidsfragmenten teruggevonden.…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 970 weergaven
  17. [verborgen inhoud] Luxembourg-19700411-1930-2000-DaveChristian-DaveChristianShow Vervolg van 1800-1930. Datum klopt, vastgesteld bij de start van vorige uur. Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht. 00:00 Promo opening Engelstalige service (gebruikte tune Alan Haven - Image). 00:42 Jingle. 00:54 Dave Christian. Tune: [verborgen inhoud]. 01:40 Juicy Lucy - Who Do You Love? (uitgebracht in de UK op 06-02-1970, nummer 8 de [verborgen inhoud]). 03:42 Dave Christian valt in voor Bob Stewart. Vandaag Peepee bij de Nederlandse service, morgen Felix Meurders. 04:08 Tony Joe White - Groupy Girl (uitgebracht in de UK op 26-03-1970). 06:24 Dave Charistian. 06:27 Jingle. 06:37 Pr…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 245 weergaven
  18. The Record Producers met Andy Peebles over George Martin [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 808 weergaven
  19. Started by pvanklei,

De BBC Radio One vintage programma's zijn vanmorgen gestart om 06:00 uur Tony Blackburn deed de eerste Radio One Breakfast Show opnieuw met de originele platen en vormgeving van 50 jaar geleden. De programma's zijn terug te luisteren via: [verborgen inhoud] Grt, Peter

20. BigL.98FMStereo.1999.East London.Garry Stevens [verborgen inhoud]

21. Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 16-3-1985. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www26.zippyshare.com/v/92176810/file.html

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  22. Gast budinbuzz
    Started by Gast budinbuzz,

1972-12-22 http://adf.ly/S2Oeq 1973-02-17 http://adf.ly/S2Ory 1973-03-10 http://adf.ly/S2P2k

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  23. Started by Juul,

Nieuw op de website over WABC video over Harry Harrison "the morning man" om WABC. http://www.musicradio77.com/harryvideos.html

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  24. Started by Omnivoor,

Mijn buurman gaat verhuizen. Hij heeft een enorme "icova" bak voor zijn garage geregeld voor een grote schoonmaak. Ik vroeg of het goed was om een grote lege doos van mijn nieuwe TV erin te doen. "Is goed hoor", zei hij. Als een rechtgeaard snuffelaar viel mijn oog op voorbespeelde cassettes...."opgenomen van de radio lang geleden", zei hij...iets van 300 had hij er, waarvan ik er gelukkig een hoop van heb terug gevonden..geen idee wat er op staat...geen index..sommigen wel wat nummers waaronder 1979 nummers, dus we gaan een eind terug...ik ga aan de slag, beste mensen...!

25. Gast john1971
    Started by Gast john1971,

Ik weet niet of deze al eens voorbij is gekomen , bij deze. Pas gevonden op het net. KFWB Channel 98. http://www.mediafire.com/?xgn4741z3150u04 Veel luister plezier Gr.John

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.