Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
Hallo allemaal hoorde net Don't turn your back on me van Alderman op de radio heeft iemand deze?en zou die willen plaatsen? is ooit gebruikt voor een Veronica jingel. Gr John
-
-
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 3,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 29 antwoorden
- 16,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 407 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Hier een video tijdens het sportprogramma op TROM Radio in Dordrecht. Alweer 21 jaar geleden en ik kom zelf ook nog in beeld. Was een super tijd.
-
-
-
Een man die menigmaal een glimlach op mijn gezicht heeft getoverd, is niet meer. http://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/14/zanger-drs-p-op-95-jarige-leeftijd-overleden/
-
-
-
-
-
-
Dag allemaal, Bij het digitaliseren van mijn radio archief, kwam ik een FM fragment uit Denemarken tegen van een opname , die ik gemaakt moet hebben rond 1986. Radio uit Denemarken was niet vaak te horen op de FM band in Nederland. Er waren kennelijk die dag "condities". Waarom plaats ik dit op Trefpunt. Het liedje spreekt mij aan. Drunken Sailor met engels en deense tekst. Wat ik ook heb geprobeerd, ik kan de band of het orkest, die dit liedje heeft uitgevoerd niet vinden. Wellicht lukt het 1 van jullie wel.. Met vriendelijke groet, Raymond
-
-
- 1 antwoord
- 395 weergaven
- 1 follower
-