Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
Ik luister erg graag naar Rob Stenders, Leo van der Goot en Alfred Lagarde †, vooral vanwege de grote liefde voor muziek die "eruit spat". Bart van Leeuwen en Peter van Dam zijn ook favorieten van me omdat ze een goede sfeer kunnen neerzetten zonder gebruik te maken van allerlei items, "leuke" krantenberichtjes, flitsende jingles en sidekicks. Wat zijn jullie favorieten en vooral: waarom?
-
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
Een interview van Roderick Veloo met Felix Meurders op KX Radio. Dit is enkel het gesproken woord, geen muziek. 2009-10-13-interview_felix_meurders
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 749 weergaven
-
-
-
-
Hallo, Ik zoek aflevering 20 van de geschiedenis vereniging voor vrije radio die momenteel op RADIO 19 te luisteren is op zondagnamiddag. Kan iemand mij helpen aub groetjes inajoe
-
-
-
Hallo Mensen, Ik ben op zoek naar Alfred Martens met het liedje: 'Hoe doet ie dat nou'. Wie kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
-
-
-
Ik wil er voor eens en altijd vanaf zijn. Is het "Joost den Draaijer", "Joost de Draaijer", "Joost de Draayer" of "Joost den Draayer"? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de eerste. Het zal Willem waarschijnlijk worst wezen.
-
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
-