Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Hallo Mensen, Ik ben op zoek naar Alfred Martens met het liedje: 'Hoe doet ie dat nou'. Wie kan mij verder helpen? Alvast mijn hartelijk dank. Groet, Jos
-
-
Ben net terug van opnamen in Nijkerk van 192TV met o.a. Tineke, Rob Stenders, Lex Harding en Ron Brandsteder ...... De opnamen zijn bestemd voor Kerst. Mede forum lid Alex was er ook en maakte video opnamen. Ik heb 3 foto's gemaakt kijk maar......
-
- 10 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Aanstaande woensdag in Andere Tijden (NPO2, 22.20) een special over het herontdekte jazzalbum van de veel te vroeg overleden Rita Hovink. Met o.a. Chiel Montagne. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 898 weergaven
-
-
Bron: Radio Visie - B [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 747 weergaven
- 2 followers
-
-
Vroeger had je TROS Nachtwacht en nu ben ik dan ook werkzaam als nachtdienst en luister naar mooie radio programma's als iedereen op 1 oor ligt te slapen. Ben enkele dagen geleden getipt over dit forum en ik zie nu al mooie dingen voorbij komen. Gelukkig is er nog veel bewaard van de oude bandjes en geweldig dat je ze dan hier tegen komt! Ik wens iedereen veel luisterplezier en de makers van dit forum een dikke pluim!
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
hallo allemaal mijn naam is romy ben 52 jaar en dol op muziek uit de jaren 60 en 70 en hoop hier veel te mogen komen groetjes romy
-
- 1 antwoord
- 942 weergaven
-
-
Ik las net "De Gooi" zoals wij Hilversummers zeggen. En daar stond een aardig artikel in over het mediapark met een mooie luchtfoto. En ik zag ook m'n werkplek vanaf eind 1974 tot aan 2006.
-
Ik wil er voor eens en altijd vanaf zijn. Is het "Joost den Draaijer", "Joost de Draaijer", "Joost de Draayer" of "Joost den Draayer"? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de eerste. Het zal Willem waarschijnlijk worst wezen.
-
- 4 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 890 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben op zoek naar een uitgave van het popblad OOR uit de periode januari/februari 1982. Het gaat om het artikel met daarin het verhaal over de laatste NH uitzending met Felix Meurders. Wie heeft deze uitgave liggen?
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Scan of the rarer first issue of Beatwave not yet on Azanorak published sometime in the last few months of 1966. Mostly on Radio London with many photos, feature on Radio Scotland, also photos of pop stars including the Stones and the Beatles, seen it advertised as Beatles memorabilia which pushes the price up on Ebay. 32 page pdf. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
bron: nupuntnl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 645 weergaven
- 1 follower
-
-
Aangezien Juul dit soort links niet meer plaatst, doe ik het maar af en toe. "ter lering ende vermaeck". ;-) "The Beatles’ longest, strangest work is about to get a new look. Ahead of its 50th anniversary (Nov. 22), a greatly expanded edition of 1968’s The Beatles (widely known as The White Album) -- helmed by producer Giles Martin, son of Beatles producer George Martin -- will see release on Nov. 9." [verborgen inhoud] "Om het 50-jarige jubileum van Beatles-klassieker The White Album te vieren, brengt Universal op 9 november een reeks heruitgaven uit. Bij de uitgave zitten onder andere de 27 tracks van de fameuze Esher-dem…
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik weet niet onder welk forumdeel dit hoort, dus start ik deze in de Stamtafel. Ik vond een op 1 april 2025 bijgewerkt overzicht van "Small shortwave stations in Europe". [verborgen inhoud] Rink
-
- 0 antwoorden
- 285 weergaven
- 1 follower
-
-
Als groot liefhebber van oude radioprogramma's ben ik via-via hier terechtgekomen. Ik zie nu al dat het de moeite waard is om hier vaak langs te komen. Groetjes van Maarten.
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
De kop boven een van de meer dan 2000 knipsels en artikelen die nu online beschikbaar zijn. De vrouwen maken "Schoon schip" is een artikel over Capitol Radio en de vrouwelijke matrozen op de King David. Deze week knipsels over de opkomst en ondergang van deze toch wat aparte zeezender. In een van de stukken wordt zelfs een verband gelegd tussen de aanslag op de MEBO en het stranden van de King David. "...maar gezien het hele gedoe rond de etherpiraten ben ik toch wel bijzonder argwanend geworden", aldus mr. Van 't Veer. Ook de opkomst en ondergang, aan het begin van de zestiger jaren, van Radio Antwerpen vanaf de Uilenspiegel, is terug te lezen in de knipsels van d…
-
- 17 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
De MAC bestaat vandaag , 24 januari 2014, 30 jaar. En ik ben al een gebruiker vanaf 1986. Tot volle tevredenheid. Maar na de Sinclair Spectrum was het een enorme sprong voorwaarts. http://www.macfreak.nl/nieuws/25613/time-flies-de-mac-bestaat-alweer-30-jaar/ http://www.onemorething.nl/2014/01/mijn-eerste-mac-de-macintosh-plus-van-mijn-vader/#more-2649822
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Erik schijnt vandaag iets in de Televaag gezegd te hebben. Heeft iemand daar een afdrukje van ? Juul
-
Toen ik bij Veronica kwam ging er een hele nieuwe wereld voor mij open, op allerlei gebied, maar zeker op muziek gebied. Ik ging de discotheek door struinen en zag ook elke week de nieuwste Amerikaanse singles binnen komen, rechtstreeks uit de US. En ik vond een hele hoop singles met Psychedelische muziek. Obscure bandjes maar ook singles die hier niet werden uitgebracht maar wel door bijv. Lex werden gedraaid in Parels voor de Zwijnen. We gingen dan elke week zoeken in de disco en hup. Later in het CD tijdperk kwamen ze in de USA weer uit op verzamelaars. In de "Nuggets" serie. En ik vond er in m'n verzameling nog een paar. Ik heb ze maar eens ge…
-
- 3 antwoorden
- 838 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Nu nog effe de hier plaatselijke piraten een verbod op leggen....
-
- 17 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kwam het bijna hele oeuvre van Cheech & Chong tegen in m'n collectie. Ik ben nl "fan" van de heren. Vooral het nummer "Dave" is prachtig. Ik vraag mij af, ben ik de enige "fan" hier ? Juul
-
- 11 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-