Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.250 discussies in dit forum
-
BBC: The People's History of Pop -1. The Birth of the Fan - Documentary 2016 The People's History of Pop -2. 1966-1976: The Love Affair BBC Documentary 2016
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
De Australische zanger Gary Shearston (74) is op 01-07-2013 overleden aan een beroerte. Hij had in december 1974 een prachtige Top 20 hit met Cole Porter's 'I get a kick out of you'. Greetz, Everton
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Waarde mede radio- en muziekfreaks Misschien ben ik met dit verzoek qua decennium niet echt op de goede plaats hier, maar je weet maar nooit. Ik ben op zoek naar de single 'Love is history' van Michelle uit 1994 die ik werkelijk nergens kan vinden in goede kwaliteit want ik ik wil hem zaterdag a.s. in mijn radioprogramma op Radio 90FM draaien. Wie heeft voor mij een goede uitvoering in, het liefst, 256 / 320 kbs? Alvast bedankt. Groeten, Erik
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Het Uur van de Wolf start het nieuwe jaar met een verzameling heerlijke internationale popdocumentaires. Met allereerst het verhaal over de bijzondere chemie van 10cc. Graham Gouldman, Eric Stewart, Kevin Godley en Lol Creme experimenteerden er begin jaren zeventig, als exponenten van de vruchtbare muziekscene in Noord-Engeland, rustig op los in hun zelfgebouwde Strawberry Studio. De chemische reactie van hun individuele talenten en hun bereidheid al hun ideeën uit te proberen, vernieuwden de popmuziek en leidden tot grote hits als The Wallstreet Shuffle, The Things We Do for Love en Dreadlock Holiday. Met veel smaak en humor vertellen de vier originele leden …
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Wie kan ik blij maken met ongeveer 140 radio-audiocassettes. Gratis. Niets nieuws alles is al digitaal gemaakt, maar anders gaan ze bij het grofvuil. Ophalen of opsturen (maar dan wel verzendkosten € 7,00)
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Op marktplaats: versterkertje te koop van Veronica. Ja, ja, echt van het schip ;-) Alleen, dit model was er pas rond 1979! http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/antiek-tv-s-en-audio/m832625527-technic-sa-100k-veronica.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Beste vrienden, Ik ben al jaren fan van Joan Osborne, in mijn POSTER carriere mocht ik haar al eens de hand schudden en thee drinken. Maar nu wil ik van dit nummer op De Tube het audio rippen maar dat lukt mij maar niet. Wie helpt? ( in stereo graag). Dank !!!
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft/of weet er een te koop. Alvast bedankt,
-
http://www.isgeschiedenis.nl/toen/januari/verdrag_van_straatsburg_als_einde_van_de_radiopiraterij/ af en toe vind je op internet toch verhalen op internet waarvan je denkt. Ze weten er iets van maar dat is ook alles.
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Voor degene die altijd al "bij de radio wil werken"................ Bron: Spreekbuis https://www.spreekbuis.nl/vacature-producer-radio-powned/
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoe kan ik een video bestand dat meer dan 250Mb groot is uploaden en voor een ieder beschikbaar maken? Ik heb nl een mooie docu over Woodstock. Juul
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Blijkt dat er nog een lp was met orkest uitvoeringen en die heet "Off the Beatle track " Ik heb hem weer compleet kunnen maken ondanks een slechte opname. De complete lp : http://www42.zippyshare.com/v/60331825/file.html Rien, die weer in zijn element is.
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Ik heb hier nog 5 of 6 grote verhuisdozen staan met Veronicabladen. Er zitten exemplaren in uit de jaren '70-,80,90 en 00. De liefhebber mag ze gratis hebben, alleen wel even zelf af komen halen. Ze moeten voor 4 november weg, want dan komt de Energiewacht mijn verwarmingsinstallatie controleren en daar staan ze voor. Mocht er geen belangstelling zijn dan gaan ze in de papiercontainer. Wie maakt me los? Jan-Fré ps: voordat er vragen komen: alle bladen zijn uit de tijd van de VOO
-
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
2 stereo kanalen met 3 kanaals EQ toonregeling en 5 stereo kanalen zonder toonregeling. XLR connectoren voor audio (in/uit). LED PPM en Faderstart, start/stop.In 19" behuizing. Configuratie: 2 x S122(E) Stereo Line input (with equalizer) 5 x S122 Stereo Line input (without equalizer) 1 x S124 Stereo output with Compr./Lim 1 x S128 Monitor module Inclusief losse voeding (power supply EA 902). Op Marktplaats Professionele Eela S120-VCA analoge mengtafel Groet, Peter
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Er is een mooi boek verschenen over Joop Landré met de titel "De vader van de TROS" Ik vond daar dit aardige stukje over de Hitparade in 1974. Het is mij toen helemaal ontgaan.
-
-
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Tijdens de landing van de Mars Curiosity stonden er in de NASA control room wel heel erg veel APPLE's. http://www.appleinsider.com/articles/12/08/06/nasas_control_room_flooded_with_macs_during_mars_curiosity_landing.html
-
- 11 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Wie o wie kan mij voorzien van Monin’-Henry Mancini orchestra? Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
iedereen op dit nieuwe forum hallo. was ook op het andere forum aktief als "muziekmuseum",maar dacht bij het registreren op dit forum laat ik gelijk met mijn inmiddels bekende radio naam inloggen.
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Ik las dat de PVDA weer eens een geniaal idee heeft geopperd ..... Om de bezuinigingen bij de omroep te verzachten zou er nu een belasting van 8 euro per kabelaansluiting moeten komen ! Oh ja, en wie denken zij dat dat gaat betalen ? Ja natuurlijk, Jan met de Pet ! Je dacht toch niet dat de kabelbedrijven dit niet zouden doorberekenen aan hun klanten ? (wij dus) Nee, ga zo door PVDA dan zullen jullie weer flink scoren tijdens de volgende verkiezingen .... Jan Schaefer (PVDA) zou zeggen "is dit beleid of is er over nagedacht ......" Rien, die het allemaal hoofdschuddend aanziet.
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Het zijn dit keer geen knutselwerkjes die ik aanbied, dat ligt vrijwel stil, maar ik was mijn verzameling aan het opschonen en vond de complete lp Moog van Dick Hyman. Dus alles in één pakje gepropt inclusief hoes en klaar (of moet ik gereed zeggen) Moog - Dick Hyman : http://www42.zippyshare.com/v/26815032/file.html Voor degenen die het niet weten : hier haalde Ad Bouman nogal wat stukjes vandaan. En wat denk je van de befaamde Televersum reclame ? Juist, ook van deze lp. Rien, die iedereen veel plezier wenst en nu weer verder gaat met puin ruimen.
-
Bron: Villamedia http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/ontwerper-vpro-logo-overleden/#When:08:14:04Z
-
-
-
- 17 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 3 followers
-
-
Wegens verhuizing binnenkort naar een kleinere woning moet ik mijn collectie uitdunnen. Daarom bied ik bij deze aan : CD's : Cd's van het Genootschap Radio Jingles en Tunes : Het betreft hier origineel materiaal (dus geen kopieën). 1. Radio Noordzee Internationaal (jingles 1970-1974 2. De tunes van Radio1 en 7474 AM 3. 18 Fameuze Radiotunes 4. Ici Radio Tour de France 5. The History of Offshore Jingles 6. Pams in Holland 7. Dubbel CD RTV Jingles AVRO 8. TM Jingles Tros Radio 9. Alle Jingle pakketten Radio Veronica 10. De Radio Libraries …
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Weer wat verder in het woud van kratten en dozen gekropen. Voor ik de spullen op Marktplaats zet even hier vragen. Het boek van 1 x Offshore Radio by Gerry Bishop uit 1975. Per station foto's van zenders en dj's uitzendtijden, frequenties etc. € 10,00 (+ evt verzendkosten) Wie heeft er interesse in wat losse Veronica bladen/ Veronica Magazine? 2 x nr. 47 23-11-1974 1 x nr. 17 24-04-1976 1 x nr. 18 01-05-1976 1x nr. 19 08-05-1976 1 x nr. 20 15-05-1976 1 x nr. 0 29-11-1975 proefnummer. alle bladen € 1,00 p/s (+ verzendkosten)
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-