Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Heren, Kan een Windows computer een videofile met de extensie "mv4" aan? Juul
-
- 4 antwoorden
- 929 weergaven
-
-
Laatst schreef ik over het puzzeltje dat mijn oudste zoon moest maken op school en dat het allemaal wat moeizaam ging. Nou is dat met wat hulp van pa allemaal op zijn pootjes terecht gekomen, dus zoonlief kwam met een grote grijns terug van school met een hoog cijfer. Twee weken geleden kwam hij echter met de laatste opdracht van dit schooljaar. Hij moest een klok maken en dan liefst een bijzondere. We hebben allebei lopen denken over wat er nu gemaakt zou moeten worden, maar het wil niet echt lukken. Nou had ik vorige week op de zaak een bouwpakket van een robotje gekocht om wat experimenten mee te doen, en volgens mij ligt daar de oplossing. Vanmiddag kreeg …
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Wat later dan normaal, we zijn er een paar dagen tussenuit geweest, maar hier is dan toch de reportage over de 18 april special van 20 april in Hoek van Holland. Dank aan alle mensen die geholpen hebben deze samenvatting mogelijk te maken. Voor er vragen komen, ja er is in de repo bewust gekozen voor de naam Zenders in woelig water als bronvermelding.
-
Tja, soms kom je iets tegen wat voor mij nieuw is maar al best wel oud is. probleem is dat ik het niet kan vinden of dat het can slechte kwaliteit is. wie zou me kunnen helpen aan een mp3 bestand van: Turf met Crime of passion en Beaugarde met Solo mortale uit 1978? ben benieuwd. rené
-
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik hoorde net op Radio 1 een onderwerp over Radio Kootwijk. Een nieuw boek is uit
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Laat ik nou denken dat ik Ars Nova - Also sprach Zarathustra heb. Mooi niet. Iemand? Juul
-
Mijn naam is Jos, ben geboren en opgegroeid in Leiden. Ben als radioamateur actief geweest in de periode 1982-1989 Ik hoop op dit forum leuke items over deze periode te vinden en misschien ook een bijdrage te leveren. In het topic "tv-Piraten" heb ik gepost over de vrije tv zenders in leiden begin jaren 80 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>
-
- 4 antwoorden
- 832 weergaven
-
-
De Duitse orkestleider James Last is overleden, hij werd 86 jaar oud. http://www.focus.de/kultur/musik/beruehmter-bandleader-gestorben-james-last-ist-tot_id_4740167.html
-
- 4 antwoorden
- 751 weergaven
-
-
Van deze radio-hit heb ik enkel een vinyl-kopie en TOPPOP-kopie. De plaat "All This Way" is nochtans ooit op CD uitgebracht (import). "Hold On To Love" heet dan wel "Aferrate Al Amor"... (maar wordt wel in het Engels gezonden, cf. de single). Stukje o.a. te beluisteren op Aferrate Al Amor_sample Heeft iemand dit nummer in CD kwaliteit? johan.cornilOPtelenet.be (Op=@) Alvast dank op voorhand. Johan (België)
-
Ik had even niets te doen...
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Wie kan en wil mij "Vera Lynn - We'l meet again" toesturen? ( audio ) De versie met het koor. Er staat op de Tube veel maar dat kan ik niet downloaden...... Per mail graag. Juul
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
helaas heeft mijn tapedeck het opgegeven het spoelen gaat niet meer voor of achteruit,ook de weergave doet het niet meer,mijn vraag is wie weet een goede reparatuur.gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 683 weergaven
-
-
https://www.nu.nl/muziek/6020448/willem-van-kooten-verzon-verhaal-achter-nummer-1-hit-hey-mal-yo.html En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik wil er voor eens en altijd vanaf zijn. Is het "Joost den Draaijer", "Joost de Draaijer", "Joost de Draayer" of "Joost den Draayer"? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de eerste. Het zal Willem waarschijnlijk worst wezen.
-
- 4 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Erik schijnt vandaag iets in de Televaag gezegd te hebben. Heeft iemand daar een afdrukje van ? Juul
-
Gewoon een onzin-projectje: Ja! inderdaad errug klein! :)
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Zaterdagavond is, op 48 jarige leeftijd, John van Poortvliet overleden. John was een vaste bezoeker van de radiodagen in Amsterdam en de Veronica dagen in Lapershoek. Hij was daar altijd samen met Arnold van de Pavert, zijn vaste radiomaatje. De meeste van jullie zullen hem ook van deze evenementen kennen. Dit jaar was hij, door zijn ziekte, op beide dagen helaas niet aanwezig. John was een groot radio en vooral zeezender fan. Drie jaar geleden heeft hij zijn cassettes met Caroline en Monique opnames beschikbaar gesteld om te digitaliseren. Deze zijn inmiddels via dit forum verspreid. Ook maakte hij wekelijks voor RTVM een eigen radioprogramma waar de zeezenders r…
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Mijn echtgenote heeft van haar broer een iPhone 6 gekregen…….."waar vind je zo'n broer". We hebben er nog geen SIM in zitten dus kunnen er nog niks mee. Maar………ik ben zo benieuwd hoeveel geheugen er in zit.( je hebt nl diverse geheugen modellen ) Ze vind het een beetje "raar" om dat te vragen. (staat zo hebberig). Wel weet ik dat het de iPhone 6 model A1586 is. En via een iMei code kun je dat op Internet allemaal zien zeggen ze. Maar ik "verdwaal"…….om dat te vinden. Is er iemand die mij kan helpen? De code kan ik dan per mail wel effe toezenden. Mijn dank is weer groot vrienden.
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
bron: NOS https://nos.nl/artikel/2521898-zanger-doug-ingle-iron-butterfly-overleden-bekend-van-in-a-gadda-da-vida
-
- 4 antwoorden
- 603 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kreeg deze waarschuwing van Fire Fox, Wat houd dat in? Theo
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Aangeboden een prachtige REVOX cassette recorder B215 in prima conditie. Her werkpaard onder de cassetterecorders met 4 motoren, na-band controle en real time display in minuten en seconden. En natuurlijk met Dolby etc. Bij serieuze belangstelling gaan we onderhandelen...... Juul
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
http://nos.nl/artikel/593259-liverpool-eist-excuses-van-londen.html
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
B.B. King is gisteren in Las Vegas op 89-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de advocaat van de King of the Blues vandaag gezegd. B.B. King, artiestennaam van Riley Ben King, was een bluesgitarist die met liedjes als The Thrill Is Gone een inspiratiebron vormde voor een hele generatie musici, onder wie Eric Clapton.
-
Een tijdje geleden hoorde ik op Radio Rijnmond de Rebel, rebel cover van Bruce Lash. Dit nummer staat als ik het goed heb op de cd Prozak for lovers (1). Ik kan het nummer en of cd nergens vinden en zou hem graag in een goede kwaliteit hebben. Rien
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
bron; website One More Thing. http://www.onemorething.nl/2014/09/8-dingen-die-je-nog-niet-wist-over-de-apple-watch/#more-2728669
-
- 4 antwoorden
- 881 weergaven
-