Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Mijn plaat van 2012 is de debuutsingle [verborgen inhoud] van de IJslandse band [verborgen inhoud].
-
-
Dag forum Vrienden er zijn bij mij een paar singles verloren gegaan daarom zoek ik de volgende Passe Partout-de gewoonste dingen,Simplisties Verbond-Zoek je zelf,Gerard Cox-Het is weer voor bij die mooie zomer,Dalida Chi Chi l'amoroso en de Coombay Dance Band-Sun of Jamaica.Als iemand mij daar aan kan helpen? groetjes en alvast bedankt.
-
- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik ben het wel met dit schrijven eens……………. [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo allemaal, Ik ben voor mijn vader op zoek naar het singeltje "Broeder Willem" van Frans Nienhuys. Helaas is hij 3 jaar geleden door brand alles kwijtgeraakt en dus ook het singeltje wat hij na veel moeite had bemachtigd. Als kinderen hopen we op deze manier het singeltje opnieuw te kunnen vinden en hem na alle verdriet iets moois terug te geven. Mocht u het singeltje hebben of weten en het is te koop, laat het me a.u.b weten!! Groet, Joke
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Het gaat hier eigenlijk over De radio maar toch er moet mij iets van het hart. Ik kijk regelmatig naar Omroep Friesland en zeker dit weekend hoe ze "de 11 steden van Maarten" verslaan. Ook omdat ik 3 jaar in Friesland heb gewoond tot volle tevredenheid. En veel van de steden die Maarten aandoet ken ik, vooral in de buurt ten Noorden van Harlingen. Want na Piaam werd Sint Annaprochie onze woonplaats voor 3 jaar. Dar spreken ze trouwens geen Fries maar Bildts. En da's een beetje mengeling tussen Fries en Zuid Hollands. [verborgen inhoud] Terug naar Omroep Friesland. Ik heb mij enorm "gestoord" aan het feit dat ze vrijwel alles uitzend…
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb deze 'geleende' foto nabewerkt zodat ze geschikt is als omslagfoto voor Facebook:
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
De jongens en meisjes in Den Haag hebben weer goed hun best gedaan........... Maar ja, wel weer straaljagers kopen. En eerder deze week "spinden" ze in Den Haag ;"hoera we gaan er 0,25 % op vooruit, althans sommige inkomens" Zo werd ik wakker vanmorgen en dan begint in ieder geval mijn dag niet leuk. Zorgpremie stijgt 120 euro in 2015 [verborgen inhoud] Bram Vermeulen zong al eens;"Politiek........"
-
Hallo, Ik ben op zoek naar uitzendingen van deze 2 mooie radiozenders! Wie heeft er wat liggen? En in het bijzonder wie heeft de openingsuitzending van Veronica FM. Ik ben hem kwijtgeraakt en heb helaas alleen nog de eerste paar minuten in bezit! Groet' Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Google maps was er zo te zien ook al in de jaren 90. http://maps.google.com/?ll=52.478598,13.445206&spn=0.243814,0.541763&t=8&z=11
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Erg leuk van Rundgren de cover van Youp z'n "Flappie". Maar hoe zou dat komen? [verborgen inhoud] Todd Rundgren?...................In de USA een hele grote jongen. Hij is-was producer-technicus en zanger.
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Zoals vaak hebben mensen bij een nieuw jaar ook bepaalde voornemens. Ook ik heb die. Maar niet op het gebied waar je normaal aan zou denken. Ik bedacht mij tijdens het doorlopen van m'n externe harde schijven en al scrollende door al die audio files; "wat moet ik toch met al die honderden opnamen van Caroline, RNI, Mi Amigo, Laser, etc. etc. Heb ik tijd om al die opnamen af te luisteren?. Wil ik dat? En wat dan?" Ik was er gauw uit, weg ermee. Want verkerend in de "herfst van m'n leven" kom ik aan afluisteren toch niet meer toe. Het klinkt dramatisch maar wel reëel. "Regeren is vooruit zien". Maar.........er is één uitzondering, de opnamen van R…
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Een waardevol boek volgens mij: [verborgen inhoud] Eén van mijn helden.........
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Ben even research aan het plegen naar de oorsprong van de hitje van dit moment van Kungs clap your hands. Gaat terug naar 1983 toen had Baby's gang er een hitje mee met een andere titel happy song. Een jaar later had Bony-M er een hit mee te pakken, maar ik zag in de clip een solo zitten van een meisje waar van ik denk dat die ook een paar hits op haar naam heeft staan ( volgens mijn geheugen ) maar kan haar naam niet herrineren wie weet meer? Hier de video clip, het gaat om het meisje in het gele jurkje,
-
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Wie heeft het als bestand en wil het delen? de kerst singles van 1963 tot 1969 die bij de engelse fanclub werden verstuurd als kerst kado. ik ben de mijne verloren, de beruchte hardeschijf crash :-( bijvoorbaat dank, Arjan
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Heb de cd "Radio Northsea - Theme tunes 1970-1974" (deel 1) destijds gekocht bij Jelle Boonstra. Helaas zijn de laatste 4 nummers (track 22 t/m 25) van deze cd niet meer goed af te spelen. Geen krasje of zo, dus ik weet niet wat de oorzaak is. Kan iemand mij helpen aan deze 4 tracks? (Temperance Seven - Pasedena, Routers - Let's go (Pony), Ramsey Lewis - Wade in the water, Cesar Franck - Symphonie in D-minor) Zou heel fijn zijn. Groeten, Jan
-
Het was gisteren alweer 10 jaar geleden dat "onze' Rick van Dijk overleed. Hopelijk zijn er meer mensen die nog wel eens aan hem denken. De wereld tegenwoordig is al "vluchtig genoeg".....................
-
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Kwam dit filmpje weer tegen over het optreden van de Stones in Scheveningen. Blijft leuk om te zien. [verborgen inhoud] Keith Richards tijdens het concert - foto: vermoedelijk Nico van der Stam
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Opgenomen van de radio op 31 maart 1987. Ik denk dat het werd gedraaid in Jack Spijkerman's programma (''Heb je een Wens, vraag het de Vara'') vroeg middag, want op het laatst zegt hij dat hij had gepoogd iemand uit Nieuwegein te bereiken, maar dat dat niet gelukt was. De groep heet ''The Walkman'', het nummer ''I Am What I Am''. Als een van jullie er meer over weet, dan hoor ik het graag. Er is wel wat te vinden over dit plaatje op Discogs, maar voor de rest niet veel, behalve dat Jaap Eggermont en Ben Liebrand er bij betrokken zijn geweest. [verborgen inhoud] Het plaatje kwam uit in 1986 en is voor zover ik weet geen tip of hit geweest. Zoals g…
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Kwam ik tegen. Aardige website. http://www.steveengland.com/ID_Jingles.aspx Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Soms heb ik dat, dan zit er een melodietje in je hoofd, de bijbehorende film waar het liedje in voorkwam klaar in beeld. Er is op you tube een filmpje van Caroline, ja er zijn er vele ☺️ en bij het einde zie je de boot tegen een ondergaande zon. Het liedje wat dan klinkt, Caroline my sweet Caroline. Als ik hier op google, kom ik het betreffende liedje niet tegen, dus ik vermoed dat de titel anders is. Maar ik zoek dus dat liedje. Arties en titel is voldoende, meer is fantastisch. Wie o wie herkent het? Theo
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Afgelopen week heb ik alle door mij beschikbare bestanden (tunes,jingles, verknipte muziekjes e.d.) offline gehaald. Het was voor mij even niet meer te overzien en ik heb alles gereorganiseerd. Inmiddels staat alles weer online en moet je alles weer binnen kunnen harken (Wie riep dat ook al weer ... Harm ten Brink ?) Mochten er nog bestanden missen dan hoor ik dat graag. Rien
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Vanmiddag heb ik een soort schoolreisje gehad. Oud TROS collega Jurre Bosman is tegenwoordig radio baas audio bij de NPO. Ik zie 'em nog binnenkomen begin jaren 90 bij ons als 18 jarige. "Helemaal uit Twenthe" zoals hij zei. Collega Daniel Dekker en ik waren aangewezen door onze TROS baas als mentor voor Jurre. Niet nadat we tegen hem zeiden maak nu eerst je studie bedrijfskunde af want dan heb je tenminste een "vak".......... Da's niet gelukt. Hij ontwikkelde zich razendsnel als een fanatieke radiomaker. En toen hij in op ons kantoor ( de WPM ) een hele grote MAC computer ontdekte was hij er niet weg te branden. Met een programma dat toen erg in zwang was…
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 2 followers
-
-
Even voorstellen zeker ? Michel Roman uit Kluisbergen België. Fanatiek zeezenderfan en al even fanatiek Veronicafan. Positief : ik denk dat ik geen vijanden heb Negatief : Soms leef ik nog teveel in het verleden,maar dat kan dan ook weer positief zijn.... Velen kennen mij van Offshoreradioarchive. Let's go dan maar ! Mvg, Michel.