Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Met het schaamrood op de kaken wil ik jullie het volgende vragen. Voor mijn radioprogramma van aanstaande zaterdag op Radio 90FM (streekomroep voor de Utrechtse Heuvelrug en het Kromme Rijngebied) ben ik op zoek naar een mp3 van 'Indian uprising' van The Garnets uit 1974. Iedere week behandel ik een Top 40 van de dag van uitzending maar dan zoveel jaar geleden. Komende zaterdag staat de Top 40 van 12 oktober 1974 centraal waarvan ik ieder uur twee singles draai en dan het liefst de net wat onbekendere plaatjes. Heeft iemand die single en wil hij/zij die aan mij beschikbaar stellen middels MP3? Als het kan (i.v.m. de soundprocessing) graag in 192 kbs of hoger. Ik zou …
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Vanochtend meldde mijn vrouw dat er was ingebroken in onze Fiat. Er was in de auto gerommeld en slechts een ding miste : de Telecard van de Kiltunnel ! Met die kaart betalen we draadloos de tol wanneer we door die tunnel gaan. Nu hebben we gelukkig het nummer van die kaart zodat we hem kunnen laten blokkeren en er stond een bedrag op van ongeveer twintig euro, dus de schade valt mee. Ik heb er eigenlijk wel om moeten lachen en als ze het Fiatje hadden meegenomen, had ik helemaal dubbel gelegen ! Op dit moment stinkt die auto naar de benzine vanwege een lekke tank, dus als ze die pakten waren ze niet ver gekomen en je kan hem op de geur terug vinden Waarschijnlijk heeft d…
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Wie maakt er hier wel eens gebruik van de mobiele site van dit forum? Op de een of andere manier lukt mij het niet om in te loggen via de mobiele site of via mijn android telefoon of android tablet. Zodra ik mijn gegevens invul en op aanmelden klik ververst het scherm wel maar ben ik niet ingelogd. Op mijn Samsung Galaxy tablet heb ik al geprobeerd de volledige versie van dit forum tevoorschijn te halen, maar daar gaat het niet zo makkelijk om een mobiele site in een niet-mobiele site te veranderen. Daar ben ik na veel googlen achter gekomen. Remco
-
- 50 antwoorden
- 7k weergaven
-
-
Kan iemand mij vertellen hoe ik ingelogt kan blijven op dit forum? Het probleem is dat ik telken als ik verwissel van forumonderwerpen bij elke topic opnieuw moet in loggen. Vr gr Jan
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Moet ik nu elke keer eerst de cookies accepteren vóór ik uberhaupt kan inloggen? Vind ik een tikkeltje omslachtige procedure...
-
- 9 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
"Er blijkt al maanden een ernstig lek in Internet Explorer 8 te zitten dat nog niet gedicht is. Het lek is onthuld door het Zero Day Initiative, dat zegt dat de kwetsbaarheid het op afstand uitvoeren van code met de rechten van de ingelogde gebruiker mogelijk maakt." http://tweakers.net/nieuws/96168/internet-explorer-8-bevat-al-maanden-ernstig-lek.html
-
- 3 antwoorden
- 920 weergaven
-
-
Ik woon in het buitengebied hier in de Gemeente Elburg. Mooi op de Veluwe maar m'n internetsnelheid is erg laag. De laatste tijd kwam ik niet verder dan 5 mB download. Dus ik heb nu via de KPN de z.g. "buitengebied" mode aangesloten. Dat gaat met een apart 4G modem. En zie daar.........van 5mB naar 39 mB. Wat een verbetering!
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Sinds 2012 discussiëren we hier in het virtuele Internet Radiocafé over radio. Wat zou het toch leuk zijn om dat eens in een echt café te doen? Niet zoals de radiodagen waar we rondom een vaststaand programma bij elkaar komen, maar ongedwongen onder het genot van een kop koffie of een biertje praten over radio, ervaringen uitwisselen of gewoon fijne kroegpraat. Ik heb daarom het idee opgevat om een Internet Radiocafé stamtafel te organiseren ergens in Groningen. Eens een keer niet iets in Holland, maar gewoon bij ons in de provincie. (Uiteraard zijn de Hollanders ook van harte welkom) Wie heeft zin om mee te doen aan de stamtafel? Wat zou een mooie datum zijn? En u…
-
- 11 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
In dit programma een interview met Joost - Willem van Kooten. Is er iemand die hier een "fatsoenlijke" mp3 van kan maken? Zodat ik het kan downloaden? http://theatervanhetsentiment.kro.nl/seizoenen/2014/afleveringen/14-12-2014
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Zo rond 1995 werd geïnterviewd door de lokale TV in Dordrecht over mijn werk bij de ziekenomroep (RANO) in Dordrecht. Het komt van VHS deze opname.
-
Het online radiostation KL85 zendt iedere week 17 uur aan historische zeezender programma's uit onder de noemer ‘Zeezender Tijd’. Een deel van die programma’s worden iedere week herhaald in de nacht van zaterdag op zondag met als titel ‘Zeezender Nacht’. De samenstelling van ‘Zeezender Tijd’ is in handen van Bert Ree. Bert was in het verleden o.a. de Belgische uitgever van Caroline Radio Nieuws. Bert Ree stuurt ons iedere week een overzicht van de zeezender programma's van de komende week. Dit is het overzicht van 7 september t/m 15 september. Bekijk het volledige artikel
-
Is er iemand die het intv Lex in Nieuwe Revue van vorige week heeft? IVM copyrights kan een privé mail goed werken.
-
- 0 antwoorden
- 620 weergaven
-
-
In het Engelse blad Practical Wireless van mei 1969 vond ik een aardig stukje inzake de invoering van commerciele radio in Engeland.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Je kunt op http://www.mijnip.nl/ je ip vinden. Maar is dit nu m'n computer of het modem of....................? En heeft bij mij elke computer dat ip ? Juul
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik snap iets niet, senioren momentje denk ik. Ik heb een iphone 11 met sinds kort een abonnement van 12 Gb. De vraag is nu; Als ik thuis ben werkt ie op wifi en onderweg via het abo volgens mij Schakelt hij-zij dat automatisch om? Dus thuis automatisch wifi en onderweg abonnement. Ingewikkeld hoor al die telefoons............. Juul
-
-
- 5 antwoorden
- 613 weergaven
- 1 follower
-
-
Mijn echtgenote heeft van haar broer een iPhone 6 gekregen…….."waar vind je zo'n broer". We hebben er nog geen SIM in zitten dus kunnen er nog niks mee. Maar………ik ben zo benieuwd hoeveel geheugen er in zit.( je hebt nl diverse geheugen modellen ) Ze vind het een beetje "raar" om dat te vragen. (staat zo hebberig). Wel weet ik dat het de iPhone 6 model A1586 is. En via een iMei code kun je dat op Internet allemaal zien zeggen ze. Maar ik "verdwaal"…….om dat te vinden. Is er iemand die mij kan helpen? De code kan ik dan per mail wel effe toezenden. Mijn dank is weer groot vrienden.
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
http://www.macfreak.nl/nieuws/24040/de-iphone-bestaat-al-5-jaar/ Juul
-
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Op onze iPhone6 staat bijvoorbeeld als browser Firefox. Maar hoe weet je nou of je de laatste versie hebt? En als dat niet zo is hoe kun je 'em dan updaten? Of gebeurd dat automatisch? Ik ben niet zo thuis in de moderne mobiele telefonie.............hi
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vraagje: De installatie van Windows 10 is ondanks de eerdere horrorverhalen redelijk vlekkeloos verlopen, de kinderziektes lijken eruit. Alleen kan ik niets downloaden van de site. Reageren op berichten en ze openen voor beluisteren kan wel. Zal wel met een instelling te maken hebben. Iemand die al voldoende de weg weet in Windows 10 om me te vertellen waar ik een 'knopje kan omzetten'? Edwin
-
- 5 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
Vond ik in ShortWaveMagazine. Iemand die weet wie deze dj is- was? Caroline dj.pdf
-
- 2 antwoorden
- 487 weergaven
- 1 follower
-
-
Prima artikel in The Goldmine: http://www.goldminemag.com/reviews/is-the-latest-rolling-stones-behemoth-vinyl-box-set-worth-the-big-bucks?k=abOPbNydCYQWbwoBQBXSBqCN0%2F%2BrHx7nXkw9PJxID98%3D&utm_medium=email&utm_source=Newsletter&utm_campaign=gm-ppq-enl-180907
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
http://www.isgeschiedenis.nl/toen/januari/verdrag_van_straatsburg_als_einde_van_de_radiopiraterij/ af en toe vind je op internet toch verhalen op internet waarvan je denkt. Ze weten er iets van maar dat is ook alles.
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Beste vrienden, Tom Collins en ik waren helemaal "gek" van It ain't necessarily so - Classics IV. Ik bracht de LP waar ie op stond mee uit de USA. En nu kreeg ik net een mail van Tom dat hij 'em zoekt. Maar........de LP zit ergens in een verhuisdoos bij mij. Maar welke?. Ik ben redelijk gestructureerd maar nu effe niet. Wie helpt mij en Tom eraan? Groet, Juul
-
- 13 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Beste forumleden, sinds enige tijd heb ik bij de topic 'publieke omroep' steeds 2 items die vastgepind zijn en steeds bovenaan verschijnen. Is dat iets wat ik heb 'fout' gedaan en kan dit ongedaan gemaakt worden ? Groetjes en aan iedereen geweldige Kerstdagen en nog een geweldiger 2017 ! Peter
-
- 2 antwoorden
- 611 weergaven
-
-
Ja, zo is het dus. Ook ik betaal mij blauw. In januari ben ik al door m'n eigen risico heen. Als of ik er om gevraagd heb om chronisch ziek te zijn. Volgens sommige partijen wel. http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/11/ja-hoor-daar-gaan-we-kabinet-krijgt-grote-tegenvaller-te-verwerken-door-hogere-zorgpremie/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 3 antwoorden
- 747 weergaven
-