Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
Een aantal bekende Nederlanders treden op in de nieuwe clip van de recent uitgebrachte plaat van Danny Mirror (Eddy Ouwens). Die bekende Nederlanders zijn o.a.Willem van Kooten en Tineke de Nooij. Het is allemaal humoristisch bedoeld en ik heb ook echt in een deuk gelegen over het optreden van Willem van Kooten.in deze clip. Oordeel zelf:
-
-
Ik wil er voor eens en altijd vanaf zijn. Is het "Joost den Draaijer", "Joost de Draaijer", "Joost de Draayer" of "Joost den Draayer"? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de eerste. Het zal Willem waarschijnlijk worst wezen.
-
- 4 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Jos Leijgraaff is afgelopen donderdag 22 augustus in zijn woonplaats Nieuwegein overleden. Dat meldt Hans Knot. Begin jaren tachtig was Jos actief bij de organisatie van Radio Delmare, vooral met het Delmare Magazine. Later in de jaren ’80 raakte Jos betrokken bij het Freewave Media Magazine, een uitgave van de Stichting Media Communicatie (SMC). Hij verzorgde vele jaren de layout van het toen driewekelijkse tijdschrift, dat momenteel nog steeds bestaat als het digitale online magazine Freewave Nostalgie. Bekijk het volledige artikel
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-