Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal hoorde net Don't turn your back on me van Alderman op de radio heeft iemand deze?en zou die willen plaatsen? is ooit gebruikt voor een Veronica jingel. Gr John
-
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Jos van Vliet overleden Op 10 mei is oud Veronica nieuwslezer en dj Jos van Vliet op 67 jarige leeftijd overleden in Roquefort les pins - Frankrijk. Jos werkte bij Veronica gedurende 1967. Daarvoor was hij actief op Radio 227 samen met o.a. Look Boden en Lex Harding. Meer over Jos en Veronica: http://www.norderney.nl/historie_1967_1.html En hier onder zien we Jos met één van de zangeressen van de Edwin Hawkin singers in 1969 voor Veronica studio Lapershoek Jos was destijds promotie medewerker van de platenmaatschappij. foto: © Stichting Norderney - Hans Becker
-
- 6 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3584665/2014/01/27/Oma-zoekt-lp-s-voor-door-brand-gedupeerde-kleinzoon.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 2 antwoorden
- 931 weergaven
-
-
Wie heeft er in zijn collectie de dubbel cd The Tony Allan Story of weet hoe ik daar aan kan komen? Alvast hartelijk dank!
-
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
- 1 follower
-
-
Peter Sjardin, zanger van de legendarische Nederlandse psychedelische rockband Group 1850 die eind jaren zestig furore maakte, is op 16 mei overleden. De meesten onder ons zullen de rondloper voor de Tipparade en Top 40 uit 'Mother No-head' nog voor de geest kunnen halen. Overigens, in dit nummer uit 1967 wordt de solozang door hun producer Hans van Hemert ingezongen. Het Urker mannenkoor zingt mee op de achtergrond.
-
- 0 antwoorden
- 3,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Het wordt dinsdag spannend maar wel grappig deze website. Kijk maar naar de titel…. http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/?ex_cid=rrpromo#now
-
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
-
-
bron: NOS https://nos.nl/artikel/2505602-mary-weiss-van-shangri-las-leader-of-the-pack-overleden
-
- 0 antwoorden
- 474 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vraag me al een tijdje af hoe het met Martinja is, heb hem al een poos niet gezien op het forum. Bekend is dat hij ziek is. Mis hem wel met het aanbieden van zoveel moois. Groet, Cas
-
-
- 2 antwoorden
- 466 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo mag ik mij even voorstellen mijn naam is jan geb:15-03-1957 heb de periode zeezenders ook meegemaakt ben hier terechtgekomen via de zeezender download club hoop hier ook vele uren door te brengen . een groet uit het hoge noorden zwaagwesteinde friesland.
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Ik denk dat het best een klus was om alles gelijk te leggen. Maar het is erg mooi geworden.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb een Sony MD-speler maar die schiet automatisch op pauze... Hoe zet ik dat uit?
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
Bij het lezen van de kop, moest ik toch even grinniken. Al gun ik het niemand. Uit De Telegraaf: Appartement Marc Jacobs verwoest door Sandy AMSTERDAM - Het huis van de wereldberoemde modeontwerper Marc Jacobs is door de verwoestende orkaan Sandy volledig ten onder gegaan. Dat onthulde Jacobs aan TMZ toen hij zaterdag zijn hond aan het uitlaten was in het geteisterde New York. Volgens Jacobs is zijn appartement volledig vernield door de storm. Door de hevige waterschade heeft de Amerikaanse ontwerper sinds maandag zijn woning in het westen van de stad niet meer kunnen betreden. Hij heeft geen idee of er überhaupt nog spullen te redden zijn uit het huis. Ja…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Gisteravond zat ik nog laat naar een documentaire te kijken bij de BBC. Het liep al tegen 12 uur en vrouw en kinderen lagen al op bed. Plotseling viel ineens de stroom uit en zat ik volledig in het donker. Voorzichtig ging ik op de tast naar de meterkast om te onderzoeken wat er aan de hand was. Gelukkig hebben we altijd een gaslamp onderin die kast staan dus na enkele seconden had ik weer licht. Er was geen enkele zekering kapot maar de aardlek lag er uit ..... huh ? Voor zover ik wist stond er niets meer te draaien in huis dus de boel gereset en alles floepte weer aan. Dus terug naar de tv en het was wachten op het opstarten van de mediabox van UPC, die w…
-
Zoals jullie misschien hebben gelezen was ik aan de slag gegaan met Storm maar, beuk maar van Geert de Bruin. Ik dacht het even samen te voegen met een stereo track van the American Breed. Het bleek dat er zachtjes gezegd nogal wat zweving en flutter in de opname te zitten van Geert. Iets wat funest is bij het samenvoegen want je krijgt ongewenste phasing effecten en plaatsingsproblemen in het stereobeeld. Na heel veel geworstel was ik er mee gekapt en had ik de hoop opgegeven. Nu is er software te koop die dit probleem kan oplossen maar over de prijs zullen we maar zwijgen. Je kunt het zelfs huren en dat zegt genoeg, lijkt me Na wat zoektochten in de kelders van het…
-
- 11 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Wie heeft voor mij een You Tube link van de Ierse band "The core" ???? met "radio" Prachtig nummer. Juul
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Op een deel van een pagina stonden alle programma's van beschikbare radiozenders. Dat was nog eens overzichtelijk
-
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
hallo forum leden ,om mijn verzameling weer compleet te maken ben ik op zoek naar de aller laatste mp3tjes 12 stuks [ kan deze zowel op soulseek als in het algemeen op internet niet vinden] het gaat om de volgende tracks : Johnny van Tiel - He pap Renée de Haan - In een wereld zonder jou Evidence - Happy Together Gerard de Vree - Jij Niki Roman - More Than a Name Pierre Kartner - Oh Bernadine Vitesse - A Dirty Mind Is a Joy Forever Loeki Knol & De Beestenband - Ook de dieren Marlene Ritchie - A Woman In Me John Russell - Higher Higher One Fine Day - No Comments Lindy Ellen - How H…
-
- 1 antwoord
- 679 weergaven
-
-
bron: Onemorething.nl https://www.onemorething.nl/2019/07/het-hart-van-de-mac/
-
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf de 60er jaren geinteresseerd in off-shore radio en in de pop muziek van de 60er jaren. De basis was Radio Veronica, maar ik heb geen echte voorkeur. Elke zeezender had een vorm van charme voor mij. Overigens in de 70er jaren ook betrokken geraakt bij de "land-based pirates". Ik heb een grote voorliefde voor de middengolf en uiteraard amplitude modulatie. Rob Veld
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Ik keek recentelijk even bij de buren en wat me dan opvalt is dat er een file wordt aangeboden in dit geval de "aftel jingles van 192 naar 538" uit de laatste week van september 1972. Daar is eigenlijk niks mis mee. Maar wat mij dan weer opvalt dat iedereen dat dan maar "hup download", en niemand zich kennelijk afvraagt wie de stem nu eigenlijk is............... Hoe zou dat nou komen? Is dat zoals zo vaak ;"hebben is hebben" ? Niet geïnteresseerd in de historie? Of mis ik iets? Want ik denk dan als je niet weet wie de stem is wat heb je er dan aan? Wie legt het mij nu eens uit? Oh, ja, het heeft niks met de buren te maken, had hier ook kunn…
-
Zippyshare doet het hier niet. Wat doe ik fout? Ik gebruik Flashget. Hij geeft aan dat de filenaam fout is. Theo --- opmerking Harmen: nav de ontstane discussie op http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-4359.html heb ik de discussie over flashget, zippyshare etc een eigen onderwerp gegeven.
-
- 9 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Geloof niet dat-ie hier leest, maar mocht dat wèl zo zijn: van harte, heer Luikinga! Kan het me met geen mogelijkheid voorstellen overigens. Zit u toch al weer op de helft. ;)
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Goedemorgen, ik ben Marco Lagerwerf en ben sinds net nieuw op dit forum. Ik ben al langere tijd lid van het Offshore radio forum, via een tip kwam ik hier terecht. Ik vind het zelf erg leuk om oude radio opnames (hitlijsten, jaarmixen) te verzamelen en hoop daar binnenkort ook wat van te posten. Ik hoop ook op dit forum wat mooie opnames te kunnen vinden! Met vr.gr., Marco
-
- 2 antwoorden
- 555 weergaven
-
-
Ja dat krijg je dan. Ze zitten de hele dag te "wat's appen en Twitteren" enz. Maar een paar eenvoudige woorden leveren al problemen op tegenwoordig. "waar moet dat naar toe met onze mooi taal?" http://nos.nl/artikel/651886-moeilijke-woorden-nekken-leerlingen.html
-
- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-