Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
The Days of Pearly Spencer: Het geluid van Radio Caroline North herleeft op Radio 19, zeven uur lang. Op zaterdag 25 mei 2013, van 18.00 - 01.00 uur CET via http://www.radio19.fm Voorproefje: https://www.youtube.com/watch?v=5XsYLJ3p_60&list=UUxrexGJgi6WDOYMfXwZ19Zg En op Facebook: https://www.facebook.com/groups/201099863848/
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
http://www.nu.nl/binnenland/3537699/potvis-gestrand-terschelling.html Vanmiddag om half 2 liep ik daar en toen lag hij er nog niet.
-
- 4 antwoorden
- 870 weergaven
-
-
Recensie: Bedrog Auteur: Peter Römer Uitgeverij de Fontein, Utrecht, ISBN 97890 261 3380-0 317 pagina’s Peter Römer (61) afkomstig uit Amsterdam, is niet alleen bekend als de zoon van Piet Römer, (Inspecteur De Cock uit de reeks Baantjer), maar ook duidelijk iemand met een prachtige eigen carrière. Peter Römer heeft verschillende beroepen uitgeoefend, die allemaal terug zijn te leiden naar de amusementswereld: acteur, televisieproducent, televisieregisseur, scenarioschrijver en sinds vorig ook auteur van een boek in de categorie ‘moordroman’. Hij speelde ook tal van filmrollen, onder andere in ‘Pastorale 1943’ en ‘Dokter Pulver zaai…
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Via een relatie kan ik tegen gereduceerd tarief 4 zitplaatsen op één rij aanbieden voor "The day the music died" op 31 augustus in Ahoy Rotterdam. Bovendien zijn het nog goeie plaatsen ook: Ingang Oost Vak: CJ Rij: 4 Stoel: 27 t/m 30 De prijs is € 35,00 p/p en het ticket kun je direct online betalen en uitprinten. Bij interesse graag even een PB. Toezeggingen zijn bindend!
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
REM-eiland weekend, zo kunnen we dit weekend wel noemen. Het was begin 1964 dat het REM eiland vorm begon te krijgen. Hoe was het allemaal ook alweer? Wat voor programma’s werden er ook alweer uitgezonden? Dat kun je nu allemaal nalezen in ongeveer 140 nieuwe originele knipsels die vandaag geplaatst zijn op [verborgen inhoud] De geschiedenis van dit bekende eiland in de Noordzee voor Noordwijk. Met programmagidsen met tv en radio gegevens uit die tijd. Natuurlijk ook de radioprogramma’s van zowel Veronica en Caroline uit de AVRO-bode, Televizier. Uit dat zelfde blad de wekelijkse column over het REM eiland “Ad REM.†Met dank aan Robert Briel en Anne (Huppiedos) v…
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Gezocht Rolling Stones Radio opnamens, interviews, jingles, specials ! Gr Ray
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook problemen met Zippyshare in Duitsland. "File-hosting site Zippyshare receives an estimated 100m visitors per month but last month became largely inaccessible in the UK. The same fate now appears to have befallen users in Germany., who are now greeted with a "forbidden" error message." [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Ik heb de mast maar in de stormstand gezet, de verwachtingen zijn niet erg rooskleurig. Zo als het nu staat kan ik nog de middengolf zender in bedrijf houden. Het is een soort of Z antenne geworden. Alles buiten goed vastgezet en wat dat niet kon naar binnen gebracht. Voor zaterdag lijkt er nog een storm onze kant op te komen, je ziet deze nu als bij Schotland op de kaarten komen. Heftig uitdiepend. Theo
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hoe lossen jullie dat nu op als je in een filenaam een vraagteken wilt gebruiken? Ik heb begrepen dat een Windows systeem dat niet leuk vindt. M'n MAC heeft daar geen probleem mee. Toch loop ik daar wel eens tegenaan. Vooral als je iets wilt uitwisselen. Graag jullie gedachten, Juul
-
- 13 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Bron: Geen stijl .nl http://www.plukwijzer2012.nl/
-
- 26 antwoorden
- 6,3k weergaven
-
-
Hallo allemaal hoorde net Don't turn your back on me van Alderman op de radio heeft iemand deze?en zou die willen plaatsen? is ooit gebruikt voor een Veronica jingel. Gr John
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Jos van Vliet overleden Op 10 mei is oud Veronica nieuwslezer en dj Jos van Vliet op 67 jarige leeftijd overleden in Roquefort les pins - Frankrijk. Jos werkte bij Veronica gedurende 1967. Daarvoor was hij actief op Radio 227 samen met o.a. Look Boden en Lex Harding. Meer over Jos en Veronica: http://www.norderney.nl/historie_1967_1.html En hier onder zien we Jos met één van de zangeressen van de Edwin Hawkin singers in 1969 voor Veronica studio Lapershoek Jos was destijds promotie medewerker van de platenmaatschappij. foto: © Stichting Norderney - Hans Becker
-
- 6 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3584665/2014/01/27/Oma-zoekt-lp-s-voor-door-brand-gedupeerde-kleinzoon.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 2 antwoorden
- 956 weergaven
-
-
Wie heeft er in zijn collectie de dubbel cd The Tony Allan Story of weet hoe ik daar aan kan komen? Alvast hartelijk dank!
-
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
- 1 follower
-
-
Peter Sjardin, zanger van de legendarische Nederlandse psychedelische rockband Group 1850 die eind jaren zestig furore maakte, is op 16 mei overleden. De meesten onder ons zullen de rondloper voor de Tipparade en Top 40 uit 'Mother No-head' nog voor de geest kunnen halen. Overigens, in dit nummer uit 1967 wordt de solozang door hun producer Hans van Hemert ingezongen. Het Urker mannenkoor zingt mee op de achtergrond.
-
- 0 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Het wordt dinsdag spannend maar wel grappig deze website. Kijk maar naar de titel…. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 3k weergaven
-
-
bron: NOS [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 514 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vraag me al een tijdje af hoe het met Martinja is, heb hem al een poos niet gezien op het forum. Bekend is dat hij ziek is. Mis hem wel met het aanbieden van zoveel moois. Groet, Cas
-
-
- 2 antwoorden
- 569 weergaven
- 1 follower
-
-
Er komt weer een boek, dit keer over Tineke: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 158 weergaven
-
-
Hallo mag ik mij even voorstellen mijn naam is jan geb:15-03-1957 heb de periode zeezenders ook meegemaakt ben hier terechtgekomen via de zeezender download club hoop hier ook vele uren door te brengen . een groet uit het hoge noorden zwaagwesteinde friesland.
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Ik denk dat het best een klus was om alles gelijk te leggen. Maar het is erg mooi geworden.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb een Sony MD-speler maar die schiet automatisch op pauze... Hoe zet ik dat uit?
-
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Bij het lezen van de kop, moest ik toch even grinniken. Al gun ik het niemand. Uit De Telegraaf: Appartement Marc Jacobs verwoest door Sandy AMSTERDAM - Het huis van de wereldberoemde modeontwerper Marc Jacobs is door de verwoestende orkaan Sandy volledig ten onder gegaan. Dat onthulde Jacobs aan TMZ toen hij zaterdag zijn hond aan het uitlaten was in het geteisterde New York. Volgens Jacobs is zijn appartement volledig vernield door de storm. Door de hevige waterschade heeft de Amerikaanse ontwerper sinds maandag zijn woning in het westen van de stad niet meer kunnen betreden. Hij heeft geen idee of er überhaupt nog spullen te redden zijn uit het huis. Ja…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Gisteravond zat ik nog laat naar een documentaire te kijken bij de BBC. Het liep al tegen 12 uur en vrouw en kinderen lagen al op bed. Plotseling viel ineens de stroom uit en zat ik volledig in het donker. Voorzichtig ging ik op de tast naar de meterkast om te onderzoeken wat er aan de hand was. Gelukkig hebben we altijd een gaslamp onderin die kast staan dus na enkele seconden had ik weer licht. Er was geen enkele zekering kapot maar de aardlek lag er uit ..... huh ? Voor zover ik wist stond er niets meer te draaien in huis dus de boel gereset en alles floepte weer aan. Dus terug naar de tv en het was wachten op het opstarten van de mediabox van UPC, die w…