Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 22 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
- 1 follower
-
-
Een mooie muziekclip van een band die nog niet eens een eerste cd gemaakt heeft. Heeft niks met radio te maken, maar ik wil gewoon even checken of het op dit forum inderdaad makkelijk is om een filmpje in te voegen. Paul
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
-
-
-
Hallo ik ben mark fanatiek radioliefhebber in hart en nieren. Midden/kortegolf radiotechniek heeft mijn voorkeur en ben daarom ook veel te vinden op het Am forum. Favoriete zeezender is Caroline. Op dit moment ben ik bezig met het belichten van de Am kavels in ons land. Voor meer info www.marinebroadcasters.com. Groeten, Mark
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
-
-
-
-
-
-
Archiveren is ook weggooien, en de zolder moet leeg. Wie wil al mijn oude Free Radio Magazines ophalen? Gratis, maar wel snel anders gaan ze het 'ronde archief ' in! Groet Hans
-
-
-
-
Beste leden, Mijn naam is Wouter (aka FunkyFuser). Ben van 1964 en dus muzikaal opgegroeid in de eind jaren 70, begin jaren 80. Een hele mooie radio era waarin ik altijd luisterde naar de Avondspits, Nationale Hitparade met Felix Meurders, Ferry Maats Soul Show, LP uur, Radio Luxemburg (met een koptelefoontje aan de transistor liggend in mijn bedje). Dat waren mooie tijden. Mijn muzikale interesse ging van Mud, via ABBA, Boston, Vangelis, Earth, Wind & Fire, Marcus Miller, The Blue notes de Funk en Fusion time in. Het luisteren naar de radio werd wat minder omdat ik zelf ging varen in de jaren 90 .... LOL. Veel informatie over musici en bands had ik toen …
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-