Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by jhjpost,

Als ik een download aanklik op zippyshare verschijnen er linken naar allerlei vage sites. Hebben hier meer mensen last van?????????

• 5 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Started by Vincent,

http://www34.zippyshare.com/v/7068989/file.html

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  3. Started by Juul,

Ik vond in de oude 1966 programma's in een programma van Gerard de Vries een leuk plaatje van The Canadian Sweethearts - Hootenanny Express En dat waren Lucille Star en haar echtgenoot. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Canadian_Sweethearts Het is een "niemandalletje" maar ik vind 'em leuk! Juul http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GTTFBTKMLUPO.mp3

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. Started by hans558,

Ik ben bezig met een muziekspecial over de Belgische popgroep The Pebbles. Voor ATOS radio, Zwijndrechtse waard. Nou kan ik helemaal niets vinden over Belgische (of Vlaamse) hitlijsten uit de jaren 60. Ik weet dat Humo een lijst had en de BRT . maar heeft iemand gegevens over met name The Pebbles in Belgische hitparades?

5. In de Volkskrant van 27 juli stond een 7 pagina interview met Lex Harding. In die van 4 augustus stond in dezelfde krant nog een necrologie van Gerard de Vries. 12 augustus stond de onderhand bekende pagina over de zeezenders in de Leeuwarder Courant. De drie artikelen zijn toegevoegd aan [verborgen inhoud] de knipselsite [verborgen inhoud] Met dank aan Hans Meijering en Theo Bakker.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  6. Started by Jan-Fre,

Ik zag net dat de inrichting van het café een ietsje gewijzigd is. Je kunt nu zien in één oogopslag hoeveel berichten iemand al heeft verstuurd. Wat ik echter een beetje mis is de bedankknop. Is die gesneuveld of even tijdelijk aan de wandel? Ik vind die bedankknop wel handig, anders heb je straks tien vervolgberichtjes met allemaal als inhoud: 'dank je wel'. Daardoor wordt het café wat minder leesbaar, voor mij althans. Groet, Jan-Fré

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Gehoord in een programma van Stuart Russell op Radio Caroline (04-09-77). De allereerste Rap plaat (al) in 1977? Joan Baez - Time Rag: Geweldige Live Acapella Versie: [verborgen inhoud] Robin

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by Juul,

Erik schijnt vandaag iets in de Televaag gezegd te hebben. Heeft iemand daar een afdrukje van ? Juul

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  9. Started by ruudam,

Werd jij nou nat gespoten op de brug in Amsterdam? Zie Humberto van vandaag.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  10. Started by Juul,

Ik kreeg vandaag de vraag van Lex of ik soms documentatie had in ons archief betreffende z'n platenzaak in Gouda op de Kleiweg 16. Ik wist dat die platenwinkel er was. We maakten er wel eens (vervelende) grappen over. Er zijn mensen die denken dat de winkel op 1 augustus 1968 open ging. Lex weet het niet meer, hij heeft in z'n geheugen dat de winkel misschien al in 1967 bestond. Lex dacht ook dat hij er wel eens een spotje voor gemaakt had. Ik kan niks vinden……….. Wellicht is er hier iemand die daar destijds wel eens geweest is en het zich kan herinneren in welk jaar dat was. dank, Juul PS er is pas een stukje in h…

11. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

Via www.radio19.fm/nieuws kun je allerlei nieuws zien over radio. Misschien interessant voor de leden van dit forum. Theo

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  12. [verborgen inhoud] En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Started by john hermans,

Hallo allemaal ik hoop dat iemand kan helpen ik werk al jaren met sony mini disc via het programma Sonicstage maar deze werkt niet meer als ik deze opnieuw op mijn PC plaats geeft deze aan You are logged on as a limited acount user ik zou zou in moeten loggen geen idee hoe dit nu verder moet, mijn vraag zijn er meer met deze problemen en hebben dit wel op kunnen lossen? ik hoor het graag. M.v.g John Hermans

14. Started by Jaap De Vries,

'Dizzy Man' Jacques Kloes overleden door Evert Santegoeds Hitzanger uit de jaren zeventig JACQUES KLOES is vanmorgen overleden. Dat heeft de politie van zijn woonplaats Beverwijk medegedeeld aan zijn collega JOHAN BOUQUET, die deze week nog met hem optrad in Eindhoven. Kloes was tussen 1970 en 1978 de voorman van de fameuze DIZZY MAN's BAND die in deze periode zeventien hitnoteringen haalde met onder andere The Opera, The Show en Matter of Facts. In 1978 ging hij solo en hield de groep op te bestaan. Een jaar later scoorde Jacques met PATRICIA PAAY nog een hitje met You Make It Allright. Samen met Bouquet, zelf onlangs te zien in de televisie-zangwedst…

• 5 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  15. Hier in Amsterdam werd hij geroemd en gevreesd, zo schreef hij wekelijks een recensie in Het Parool. Het was niet uitzonderlijk dat je na een slechte beoordeling je 'toko' moest sluiten wegens gebrek aan klandizie. Jammer dat het lastiger wordt het kaf van het koren te scheiden. Ook wij eten weleens buiten de deur en hebben achteraf zoiets van: Dat kan ik thuis óók en wellicht nog beter. (Enkelen van jullie weten dat ik vroeger kok ben geweest...)

• 8 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Spreekbuis meld dat Jaap Brugman de geestelijk vader van de populaire televisie serie uit de 50er en 60er jaren is overleden [verborgen inhoud] We zijn er allemaal mee groot geworden. Nico.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  17. Started by Theo PE1OPQ,

Ik kreeg deze waarschuwing van Fire Fox, Wat houd dat in? Theo

18. Started by Juul,

Geen idee , maar wel leuk...... http://www.destentor.nl/regio/deventer/welstand-eruit-over-veronica-in-lebuïnus-1.4149801?ns_campaign=red_nieuwsbrief&ns_mchannel=email&ns_source=23122013&ns_linkname=Welstand-eruit-over-'Veronica'-in-Lebuïnus

• 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  19. Started by wim1958,

Ik ben op het moment weer veel aan het luisteren naar Boudewijn de Groot. Vooral de lp Hoe sterk is de eenzame fietser is heel belangrijk voor mij en ik weet nog goed wat een sensatie het was toen hij uit kwam. Ik vroeg me af wat er toen op de radio voor aandacht voor was, was er bijvoorbeeld op Veronica een special voor deze lp? De hoes vermeldt dat het album o a opgedragen is aan Tineke. Heeft Tineke misschien destijds een programma met Boudewijn gedaan? Wim de Lang

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  20. Muzikanten hé, bron: www.nu.nl [verborgen inhoud]

21. Started by rien1959,

Voor de Beatles fans een lp van het George Martin Orchestra, genaamd Help. De link : http://www68.zippyshare.com/v/35551281/file.html Rien, die geen Beatles fan is maar dit wel leuke muziek vind.

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Started by Vincent,

http://www17.zippyshare.com/v/40589739/file.html

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Started by Juul,

Ik heb eens het genoegen gehad om Steve Winwood te interviewen voor Poster ( 1997 ). "Steve wil je wat te eten?" vroeg ik ……………."Well give me a sandwich and a thea, that's enough"……………….. Steve is ook 1 van mijn helden van de popmuziek. En daar kwam ook de LP "Back In The High Life" ter sprake. Ik heb ook deze LP maar eens op de draaitafel gelegd en in de MAC "geschreven"…. Hier kun je hem helemaal beluisteren. Misschien breng ik mensen hier op een idee die wat doen op een "zender".

24. Started by Omnivoor,

Onze gewaardeerd forumlid Helmut vroeg aan mij om hier in de UK bovenstaande radio (de GEC Gemini G824 transistor radio) via Ebay UK te bemachtigen: Waarom wilde Helmut deze radio zo graag hebben? Wel....hierom: ge-etst in het plastic: de zenders Luxembourg en Caroline! Ook een specifiek intern antennesysteem schijnt uniek te zijn! De radio komt zsm naar je toe, Helmut! Plaatjes met toestemming van Helmut

25. Started by rons1010,

Op Bootlegzone heeft in het verleden de topic “Some Old Interviews V4.0” veel bijval gekregen. Alle verzamelde Beatles gerelateerde files staan nog steeds opgeslagen in de cloud. Sommige files zijn hier wellicht off-topic, maar andere files zullen jullie zeker bevallen. Kijk maar eens op de PDF lijst: drive.google.com/file/d/1zJ7_Wj6B9X93_O152Svkqzr77WA04tjX/view?usp=sharing Je kunt via onderstaande links alle files afzonderlijk downloaden als je wilt. We zijn al weer aan het werk aan “Some Old Interviews V5.0. Er zitten nu 4183 files in de database en er zijn nog vele honderden files die onderzocht moeten worden. We hopen “Some Old Interviews V5.0” te…

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.