Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
hallo mijn naam is mark bakker, 44 getrouwd en vader van een dochter. in het verleden ben ik ruim 13 jaar werkzaam geweest als vrijwilliger bij de stg nijmeegse ziekenomroep. helaas door bezuinigingen in de gezondheidszorg is dat verleden tijd. momenteel doe ik weinig meer in de radiowereld, maar vindt het leuk om terug te blikken naar het rijke nederlandse radioverleden.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Voor wie hem nog niet heeft gezien: vanavond om 22.55 wordt op NPO2 'Eight Days a Week' uitgezonden, de fraaie documentaire over de live concerten van The Beatles, compleet met nieuwe beelden en opgepoetst geluid.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
In augustus 1958 werd de eerste HOT 100 gepubliceerd. Hier een achtergrondartikel: http://www.npr.org/blogs/therecord/2013/08/01/207879695/how-the-hot-100-became-americas-hit-barometer?utm_medium=Email&utm_campaign=20130802&utm_source=Music Casey Kasem werd weliswaar in 1988 vervangen en niet in 1991, zoals wordt gesuggereerd, maar verder toch een interessant stuk. In de discussiebijdragen daaronder gaat het o.a. over de eeuwige vraag: hoe betrouwbaar is zo'n lijst nu eigenlijk? Paul
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-