Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Een simpel koelkastmagneetje, dat je als radiofreak natuurlijk aanschaft in de souvenirshop!
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Eén van m'n favoriete dj's was Andy Archer. Ik heb 'em in m'n Veronica tijd veel ontmoet en dat was altijd erg leuk. Ineens vraag ik mij af "wat doet Andy tegenwoordig?". Kan ik hem nog ergens beluisteren? Juul
-
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Een ledenwerfspot van de VOO '77/'78 op muziek van 'Close Encounters'. Wie of wat is de uitvoerende of nog beter wie heeft het liggen in goeie kwaliteit? Een eventuele edit maak ik zelf wel. http://www.mediafire.com/?yihgt2dk46pjyii
-
- 10 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
http://www.hetgrootpolitiekdebatvannunspeet.nl./ Het is maar goed dat ik niet in de Gemeente Nunspeet woon, voor Erik dan.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hallo vriendjes en vriendinnetjes gezocht een mooie roffel cq pauken je weet wel zo'n mooie waar mensen altijd bedenk tijd voor krijgen het liefst een kale versie. O ja ook zoek ik nog als het mag de jingle van 50 pop Wij zijn de prijsmeisjes mvg Naaldje. wie o wie. :shy:
-
- 15 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Goedenavond forumleden, Ik ben opzoek naar een (het liefst 320 kbps) versie van Herman Brood & His Wild Romance - My Girl. Ook zoek ik van Herman Brood een 320 kbps versie van ''My Way'' Heeft iemand hier deze nummers toevallig in zijn of haar collectie? Mijn dank is zoals altijd groot. Vriendelijke groet, Leo
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo allen. Zal me even voorstellen, ben Jan Wouda (Victoria22), ben gepensioneerd en woonachtig in Almere. Heb de zeezendertijd erg bewust meegemaakt en had dat niet willen missen. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum. De laatste tijd veel bezig met electronica zelfbouwprojecten zoals een koptelefoonversterker en een MD platenspeler voorversterker. Daarnaast ben ik ook actief met DAB+ ontvangst, daarvoor een Dual ontvanger aangeschaft + een heuse verticale 7 elements buiten antenne met rotor. Dit was mijn introductie. V.G. Jan Wouda.
-
- 4 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
de jeugdigen hier zullen niet weten wie het is-was. Maar ik heb hem nog gekend uit m'n Veronica tijd. bron: Telegraaf. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Kent iemand een programma om de audio van een TV-progamma op te slaan bijv. in een mp3 bestand?
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een erg actuele cover. [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben al sinds ik bij Veronica begon en door Willem van Kooten werd gewezen op de Amerikaanse West-coast band Love een fan. We kregen alle USA singles en LP's op het Elektra label toch altijd dubbel dus ik name de dubbelen mooi mee naar huis...... "Jules" ,zei Willem, "ik vind het goed, weet ik tenmiste waar ze zijn als we ze weer kwijt zijn hier". En dit is zo'n mooi nummer: The Castle- Love ( dan hen ik het nog niet eens over Alone Again Or )
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoe leuk zou, nou ja leuk, zou het zijn als..............als iemand een "mondkapje" maakt met bijvoorbeeld aan de ene wang kant een RNI logo en aan de andere kant een Veronica zeezender logo. Dat zoiets er nog niet is.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit kwam ik tegen op een DAT, blijkbaar heb ik alleen 't geluid opgenomen. Is er belangstelling voor alleen audio?
-
-
- 3 antwoorden
- 805 weergaven
-
-
JanDoet, een 1956er, Achterhoeker en toch vroeger altijd gekluistert aan de middengolfradio om maar iets te kunnen opvangen van onze mooie zeezenders. Mijn echte naam is Jan Holtermann, kom uit Doetinchem en altijd een luistergek gebleven om maar iets op te kunnen vangen wat met de voormalige zeezenders te maken heeft. Na het verdwijnen ervan is die hobby even stil geweest, maar sinds de late vorige eeuw tot aan heden telkens weer wat moois, zoals oa Radio 192, Veronica met tal van bijzondere uitzendingen, en niet te vergeten al die mooie internetstations die ons de herinneringen weer tot leven laten komen. Ook kent menigeen me als die gekke SLADE fan, wat eigenlijk gebor…
-
Deutschlandfunk bestaat dit jaar 50 jaar en opent daarom aankomende zaterdag 24 maart de deuren. Aangezien Keulen niet al te ver weg is post ik het hier maar even. Het programma (grofweg vertaald): - Elk uur een rondleiding - Hoe wordt een muziekopname gemaakt - Digitalradio: techniek, verspreiding en apparaten - Hoorspelen in Surround - Live radio meemaken - Zelf radio maken - Rondleiding door de archieven - Film over 50 jaar Deutschlandfunk Tijden en adres: Samstag, 24. März, von 11.00 bis 18.00 Uhr, im Funkhaus am Raderberggürtel 40, 50968 Köln Meer info: http://www.dradio.de/dlf/veranstaltungen/1698368/ http://…
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Van Jan Fré hoorde ik dat zowel het forum als de site van de Downloadclub off line zijn, het is inderdaad zo. Toch jammer dat het zo gelopen is. Rob
-
- 29 antwoorden
- 16,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Als gepensioneerde en ook nog oudere met pensioen had ik vanmiddag het "genoegen" naar het kamerdebat te kijken over Griekenland of eigenlijk naar de bochten waarin onze premier en zijn politieke partij zich moesten wringen om iets recht te praten wat ...enz. enz. Een vreselijk génante vertoning! Als oudere heb ik al weinig op met dit afbraak kabinet maar nu weet ik het zeker. Sommige jongens en meisjes in Den Haag hebben in sommige gevallen geen enkel idee wat de burger beweegt. "Beweegt?", of zal ik bij de volgende verkiezingen nu eens voor het eerst NIET gaan bewegen? Nou, dat is natuurlijk ook geen optie want dan moet ik m'n mond houden later. Maar sinds 31 augus…
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik heb dit hier gepost omdat ik anders niet weet waar het wel echt past ? Want het had vroeger dan wel iets met Zeezenders te maken maar vandaag niet meer. Er werden kwamen ooit Nederlanders aan boord met minder goeie bedoelingen. En er zouden ooit contact geweest zijn met Willem Van Koten om vandaar uit te gaan uitzenden. Ik kan me sterk vergissen maar die Nederlanders die op het Fort kwamen zouden iets te maken gehad hebben met Willem Van Kooten daar staat mij wel iets vaag van bij ? Als praat over piraten wel dat is dat wel een piraten streek als je het mij vraagt ?
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Hallo allen, Zo in de loop der jaren heb ik al heel wat opnames van zeezenders maar ook USA radio etc. verzameld. 99% in mp3. Zo af en toe is dat zeker genieten en komen er herinneringen boven. Ik heb het meeste gedownload o.a. via dit forum, waar ik heel blij mee ben. Het begon met offshore radio. Ik heb ooit tweede helft jaren 70 iets opgenomen van Mi Amigo omdat ik samen met een neef in de studio's van Playa de Aro op bezoek ben geweest. We konden daar de groeten doen en dat werd ca. 6 weken later uitgezonden vanaf de Noordzee. Weet nog goed, Stan Haag en Michelle. Het was een ochtendshow van Michelle. Omdat ik naar school moest had ik thuis alles klaar gezet en mijn …
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Deze opname is van 6 September 2003. Ze deed toen (voor het eerst op Radio 192) Goud van Oud tussen twaalf en twee. Wie weet haar naam? [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Werd jij nou nat gespoten op de brug in Amsterdam? Zie Humberto van vandaag.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
---De Britse bluesmuzikant John Mayall (90) is overleden. Hij was met zijn band de Bluesbreakers medeverantwoordelijk voor de opleving van de blues in de tweede helft van de jaren 60. Hij wordt daarom gezien als de godfather van de Britse blues. Veel bekendere artiesten als Eric Clapton en Jack Bruce (Cream), Mick Fleetwood, John McVie en Peter Green (Fleetwood Mac) en Mick Taylor (Rolling Stones) speelden in de Bluesbreakers voordat ze met hun latere bands tot wereldsterren uitgroeiden. Mayall zelf heeft die status nooit bereikt. "Ik heb nooit een hit gehad, nooit een Grammy Award gewonnen en het blad Rolling Stone heeft nooit een stuk over mij ge…
-
-
- 1 antwoord
- 603 weergaven
- 1 follower
-
-
Zondag 29 September Platenbeurs, met GRATIS toegang. Aanvang 11 uur. Locatie De Moost Moostenstraat 3 Neerkant (NB). Einde 17 uur. Life radio kijken kan ook. Radio Extra Gold is vanaf 12 uur life te zien en horen op de beurs (en via streamingsdiensten).
-
- 0 antwoorden
- 398 weergaven
-
-
Onze gewaardeerd forumlid Helmut vroeg aan mij om hier in de UK bovenstaande radio (de GEC Gemini G824 transistor radio) via Ebay UK te bemachtigen: Waarom wilde Helmut deze radio zo graag hebben? Wel....hierom: ge-etst in het plastic: de zenders Luxembourg en Caroline! Ook een specifiek intern antennesysteem schijnt uniek te zijn! De radio komt zsm naar je toe, Helmut! Plaatjes met toestemming van Helmut
-
-
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-