Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Is er hier iemand op het forum die oprecht interesse heeft in video banden? Ik heb er een stuk of 1000, waarvan ongeveer 50 vcc banden en de rest vhs. Het grootste deel is zelf opgenomen, series, films, maar ook wat complete tv avonden. Maar er zitten ook veel voorbespeelde banden bij. mocht iemand er echt interessen in hebben dan kan hij/zij ze gratis komen ophalen. De banden waren de grote hobby van mijn pas overleden moeder, vandaar dat ik hoop dat ze goed terecht komen... wim
-
- 2 antwoorden
- 950 weergaven
-
-
Ik beluisterde een Andy Archer show op Caroline uit 24-8-74 en hoorde het fabalachtige Countryroads Is er iemand die dit eventueel beschikbaar kan stellen. Paul de Haan
-
Hallo, Onlangs hebben jullie me uitstekend geholpen bij het herkennen van de foto van Ria Valk met het bijhorende kranten artikel, waarvoor dank. Uit diezelfde lijst heb ik nog een foto die een twijfelgeval is. Na enig speurwerk kom ik uit op "Judith Jobse", maar misschien kan iemand dat bevestigen of corrigeren indien niet juist. Haar gebit kan een herkenpunt zijn. Tnx voor tips. Mvg, Frank
-
-
- 8 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Hij was op 12 februari 1970 in de Veronica studio en speelde op onze krakkemikkige piano die al heel lang niet gestemd was. Z'n legendarische woorden na het spelen: "How about this piano man ?", zal ik niet gauw vergeten. Een grootheid in de moderne muziekwereld is niet meer. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ik ben al heel lang fan van Leon Russell †. al voor z'n bezoek aan de Veronica studio. En ik was best een beetje zenuwachtig toen ie er eenmaal was. Maar helaas was er niemand met een fototoestel. Mobiele telefoons waren er nog niet. Net kwam ik een prachtige single tegen in m'n archief dat ik aan het opruimen ben.
-
- 3 antwoorden
- 949 weergaven
- 1 follower
-
-
De Vereniging Veronica heeft de blunder rond de datum van het sluiten van de zeezender gerectificeerd. Uiteraard zonder de moeite te nemen mijn e-mail te beantwoorden. Ach... 't is de normale mentaliteit tegenwoordig.
-
- 3 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
-
bron: Volkskrant http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11105/Jan-Bennink/article/detail/3490427/2013/08/10/Waar-is-premier-Mark-Rutte-eigenlijk.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
Een hele leuke ouwe film met nostalgische beeld.
-
Op 69 jarige leeftijd is Storm Thorgerson overleden. Hij was ontwerper van ondermeer de Pink Floyd albumhoezen. http://www.bbc.co.uk/news/uk-22210378 http://www.spiegel.de/kultur/musik/pink-floyd-und-led-zeppelin-coverdesigner-storm-thorgerson-gestorben-a-895359.html
-
- 0 antwoorden
- 945 weergaven
-
-
Ik ben al sinds 1968 een absolute fan van Harry Nilsson. Ik heb de eer gehad hem eens te kunnen ontmoeten. Dat was in onze oude Veronica studio samen met Lex Harding. We maakten daar een interview. Helaas is het niet bewaard gebleven. Harry klom de trap op naar studio 2, daar zaten Lex en ik, en hij ging op z'n praatstoel zitten. Hij bleef ruim een uur en nam afscheid;"Hé, guys, see syou some other time".....waren z'n afscheidswoorden. Dat is er helaas nooit van gekomen. Vandaag ontdekte ik op YouTube deze aardige video waarin je kunt zien hoe ze in het archief van Sony, Sony, hij zat toch op RCA ?, ach zo gaat dat tegenwoordig met al die bedrijven, ze verkopen all…
-
- 6 antwoorden
- 945 weergaven
-
-
Heren, Kan een Windows computer een videofile met de extensie "mv4" aan? Juul
-
- 4 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
hallo allemaal mijn naam is romy ben 52 jaar en dol op muziek uit de jaren 60 en 70 en hoop hier veel te mogen komen groetjes romy
-
- 1 antwoord
- 943 weergaven
-
-
-
Ik heb er verder geen belang bij, maar wellicht is dit voor iemand hier interessant: [verborgen inhoud] Volgens mij stond dit model ook in de boordstudio en je ziet ze niet zo vaak.
-
- 2 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
bron: Spreekbuis. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 940 weergaven
- 1 follower
-
-
Bron: Nieuwsblad-Gent http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20130721_00665929
-
- 0 antwoorden
- 939 weergaven
-
-
Leuk om te lezen en te zien. Radio piraten in "Hillywood". [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 939 weergaven
-
-
Begin jaren 80 zonden we in Poster de serie Geschiedenis van de popmuziek uit. De oorspronkelijke serie kwam uit Amerika en was een Drake Chenault productie. Dit hoorde er ook nog bij. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 939 weergaven
-
-
Voor allen, als dank voor de aangeboden uploads. Een liedje van de plank van Harry Rijnbergen (voormalig zanger/gitarist Ro-d-Ys, Wise Toot, Harley Jay en Zen) en Niels Lingbeek (Mastersound Studio). Rynbergen met Mysterious Ways. (Helaas geen beeld) Een fijne vakantieperiode gewenst.
-
- 2 antwoorden
- 939 weergaven
-
-
Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3584665/2014/01/27/Oma-zoekt-lp-s-voor-door-brand-gedupeerde-kleinzoon.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 2 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een file kan uploaden? Ik heb Zippyshare gedownload, twee Jingles (een Wil Wil Wel geluidje en een Televersum achtergrond geluidje) wil ik uploaden naar het cafe (afd. jingles) maar weet niet hoe, sorry. Met vriendelijke groet Bob
-
- 1 antwoord
- 938 weergaven
-
-
Ik kan op het www even zo snel niets vinden maar in welk jaar kreeg de VOO de B-status. Uit mijn hoofd dacht ik oktober 1982...
-
- 5 antwoorden
- 937 weergaven
-
-
Heeft er iemand enige ervaring met het Beats soundsystem in Volkswagen ? Ik twijfel of ik het zou nemen want het neemt een flinke hap uit de kofferruimte. De garage had geen model ter beschikking om het eens uit te testen. Iemand die mij wat goede raad kan geven ? Peter
-
- 0 antwoorden
- 937 weergaven
-
-
Bron: RTL nieuws. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 935 weergaven
- 1 follower
-