Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
Leo van der Goot zal ook wel in mijn woonplaats zijn vandaag (1e) en morgen (2e Pinksterdag) voor zijn traditionele presentatieklus op de Oostwold Airshow. Als je nog niet weet waar je de Pinksterdagen wilt gaan doorbrengen: www.oostwold-airshow.nl Welkom!
-
- 3 antwoorden
- 867 weergaven
-
-
Als geboren en getogen Hilversummer -, t' Gooi dus, volg ik nog wel het nieuws uit wat m'n geboorteplaats was en ook waar ik tot 2006 gewerkt heb. En waar m'n weinige familie nog woont. Maar al lang heb ik de behoefte niet meer om er te wonen. Tegenwoordig wordt t' Gooi bevolkt met zoals ik dat wel eens noem "plastic people". Veel bekende Nederlanders die er met veel "poeh-ha" neer gestreken zijn. ik noem een Gordon, die in het begin z'n (te) grote auto voor de AH in Laren op de stoep zette en het vreemd vond dat iemand er iets van zei..............En zo zijn er nog veel meer. Mijn zus woont al sinds 1960 in Laren en is blij dat ze in het rustige deel woont. Bij veel …
-
- 1 antwoord
- 865 weergaven
-
-
Rod McKuen is gisteren overleden. Hoewel hij eigenlijk helemaal geen zanger was, maar dichter, scoorde hij toch twee verrassende nummer 1 hits in de Veronica Top 40 in 1971 met 'Soldiers who want to be heroes' en 'Without a worry in the world'. Rod McKuen is 81 jaar oud geworden. Greetz, Everton
-
Ik ben er helemaal klaar mee. Wil ik vanmorgen Tim In De Morgen opnemen ligt het internet van KPN er compleet uit. Nu heb ik wel spijt dat ik nog steeds geen dab+ radio met opnamemogelijkheid heb besteld. Dat ga ik nu eerst gelijk doen... Volgens de kpn-helpdesk was er een grote storing in Nieuewegein (en in Emmen) en gelukkig om 8.30 uur deed die het weer. Op de website Allestoringen.nl is te zien dat er dagelijks velle storingen voorkomen bij KPN. Ze staan niet voor niets op nr.10 in hun lijst. ZIGGO en UPC zijn nog veel erger die staan op 1 en 4 in diezelfde lijst bij Allestoringen.nl. Ik ben benieuwd naar jullie ervareingen met KPN als internetleverancier en bes…
-
- 5 antwoorden
- 864 weergaven
-
-
Sinds een paar jaar heb ik via internet contact met de Engelse muzikant John Altman. Hij zocht contact met mij toen hij hoorde dat ik al vele jaren de solo periode van George Harrison bestudeer. John is saxofonist, componist van o a film muziek en zat zelfs enige tijd in de band Hot Chocolate. Ook is hij de componist van " Always look on the Bright Side of Life" van Monty Python.Een geweldige aardige en amusante man vol verhalen! John speelt ontelbare sessies met grootheden en hij is een goede vriend van Ronan O ' Rahilly. Van de week deed hij een concert met Bill Wyman s Rhythm Kings waar de legendarische Georgie Fame momenteel in zit. De collega s van Ge…
-
Inmiddels staat de teller op 67 jaar en 3 maanden. En als je hier je geboortedatum invult kan je zien wat de verwachting is. Ik ben uit 1964 en de verwachting is 68 jaar en 6 maanden.... maar we dwalen af van het Caroline Boek. We dwalen inderdaad af, maar het is wel zo interessant. Behalve de gezamenlijke zeezender hobby, is dit ook een gezamenlijk probleem. Juul heeft ontzettend 'mazzel' gehad om op 57 jaar te kunnen stoppen. En 'wij' buffelen maar door. Ik heb er soms ook geen zin meer in, maar stoppen kan niet, want er zijn geen riante regelingen meer. Ook niet in Frankrijk. En als ik dan lees dat jij tot bijna je 69 ste moet blij…
-
- 5 antwoorden
- 862 weergaven
-
-
En nog een paar radio singles in de aanbieding op Marktplaats en hier: Hey Hey - Gershon Kingsley WM 1974 World Cup Fanfare tune van Werner Drexler Wolfman Jack - Gallop en Ain't never seen a white man 1972 La Flor De La Montana - Chacao Tune Radio Tour de France NOS 1979
-
- 0 antwoorden
- 861 weergaven
-
-
-
Voor zij die graag de oude plaatjes van weleer willen terughoren hier een steengoede blogspot waar je de herinneringen van weleer kan terughalen : [verborgen inhoud] O ja, een bedankje stelt de eigenaar van de blogspot erg op prijs. Dit met recht en reden trouwens. Veel luistergenot nog. Danny G.
-
- 1 antwoord
- 860 weergaven
-
-
De allerbeste wensen aan eenieder voor 2014. Aansluitend een dankjewel voor alle komende downloads en informatie voor wat ons muzikale hobby betreft. Voorts dat het een jaar mag zijn waar veel muziek in zit. Pierre Addicted To Music The best wishes to all for 2014. Followed by a thank you for all upcoming downloads and information regarding our musical hobby. Hoping for a year with quite a lot of music. Pierre Addicted to music
-
- 0 antwoorden
- 859 weergaven
-
-
In 1974 namen we met tranen in de ogen afscheid van zeezender Veronica. Zoals The Shangrila's zongen: 'I don't think it will ever happen again.' Maar wat blijkt? Veronica is feitelijk nooit uit de lucht verdwenen. De programma's zijn nog altijd te beluisteren, met speciale apparatuur weliswaar, en op 55 tot 41 lichtjaren afstand van de aarde, maar toch! [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 858 weergaven
-
-
Gek dat niemand er hier overschrijft.......................... Vooruit dan maar. bron: CNN [verborgen inhoud] bron: BBC [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 858 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Krijgen we natuurlijk weer een hele discussie over maar toch verdiend vind ik.
-
- 0 antwoorden
- 857 weergaven
- 1 follower
-
-
Toen ik bij Veronica kwam ging er een hele nieuwe wereld voor mij open, op allerlei gebied, maar zeker op muziek gebied. Ik ging de discotheek door struinen en zag ook elke week de nieuwste Amerikaanse singles binnen komen, rechtstreeks uit de US. En ik vond een hele hoop singles met Psychedelische muziek. Obscure bandjes maar ook singles die hier niet werden uitgebracht maar wel door bijv. Lex werden gedraaid in Parels voor de Zwijnen. We gingen dan elke week zoeken in de disco en hup. Later in het CD tijdperk kwamen ze in de USA weer uit op verzamelaars. In de "Nuggets" serie. En ik vond er in m'n verzameling nog een paar. Ik heb ze maar eens ge…
-
- 3 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
http://www.nu.nl/binnenland/3537699/potvis-gestrand-terschelling.html Vanmiddag om half 2 liep ik daar en toen lag hij er nog niet.
-
- 4 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
Geen idee of dit topic er al is, maar ik ben er wel benieuwd naar welke Nederlandse radio-opnames de vaste en actieve posters, uploaders, liefhebbers, verzamelaars, digitalisators, experts en kenners nog missen en/of zoeken in hun collectie? (Dus niet "Hoi ik ben hier nieuw dit is mijn eerste post ik zoek ...", maar echt de bekende namen. Misschien valt er een titel waarbij men elkaar wil of kan helpen ^^)
-
-
- 2 antwoorden
- 856 weergaven
-
-
Leuk nieuws voor de fans. "Op naar de Heuvellaan"……………………. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 854 weergaven
- 1 follower
-
-
Een man die menigmaal een glimlach op mijn gezicht heeft getoverd, is niet meer. [verborgen inhoud]
-
Getriggered door de trailer heb ik de film gisteren gezien. Prachtig dat we dat gewoon in onze 'achtertuin' hebben. Krachtige beelden door professioneel camerawerk. Voor de voice-over zou ik niet Harry Pieksema hebben gekozen, de TV filiaalleider van AH. En de vergelijking met een Siberische winter vond ik iets over de top. Op de aftiteling zag ik dat ene Lex H mede sponser is van de film.
-
- 0 antwoorden
- 853 weergaven
-
-
Voor mij als oud-Hilversummer een historisch gebouw en ik heb er nog gewerkt. Helaas wordt het gesloopt, dat is te volgen hier:
-
- 3 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
Mijn naam is Jos, ben geboren en opgegroeid in Leiden. Ben als radioamateur actief geweest in de periode 1982-1989 Ik hoop op dit forum leuke items over deze periode te vinden en misschien ook een bijdrage te leveren. In het topic "tv-Piraten" heb ik gepost over de vrije tv zenders in leiden begin jaren 80 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 850 weergaven
-
-
Eens iets heel anders en wat niets met radio te maken heeft. Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ik in mijn gmail spammap kijk hier nauwelijks nog spam in terug te vinden is. Waar ik voor een paar jaar terug nog bladzijdes vol spam terugvond, zijn de spamberichten van de afgelopen 30 dagen nu op 1 hand te tellen. Ligt dit nou aan mij of is spam op z'n retour? (ik vind het natuurlijk niet vervelend )
-
- 3 antwoorden
- 848 weergaven
-
-
bron: spreekbuis. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 847 weergaven
- 1 follower
-
-