Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
Rechts onder in het beeld van deze site is de vermelding te zien wie het jongste en nieuwste lid in deze groep is. Ik zie dat ene Kees Klappergebit al 18 uur het nieuwste lid is, dan verwacht je toch dat Kees even meldt wie hij is en in welke onderwerpen hij zijn tanden gaat zetten. Maar helaas niets hierover gelezen, zou Kees met de mond vol tanden staan? Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 819 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 813 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 813 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 813 weergaven
-
-
-
-
Hallo Mijn naam is Jos woonachtig in Bergeijk, dat ligt 25km vanuit Eindhoven. Helemaal in het zuiden van Nederland. Alles wat met Veronica (1959-1974) boeit mij enorm.Al regelmatig bracht ik een bezoek aan het museum Rock Art waar al die mooie spullen staan opgesteld het is voor mijn (ook al is het 2 uur reizen ) een dagje uit. Vooral de thema dagen die te maken hebben met Veronica 538/192 vind ik een lust voor het oog en oor. De stichting Norderney mag niet verloren gaan. Onlangs bracht ik en bezoek aan het Veronica schip gelegen in Amsterdam. Ik had van Jaap Schut begrepen dat de stichting Norderney en Het Veronica schip nogal gevoelig ligt omtrend het een en ande…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 810 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden