Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Alex,

In de aanbieding en in zeer goede staat. Veronica nul en één nummer 02-09-1971 t/m 21-12-1974. Dus alle bladen uit deze periode. In één verkoop € 40,-

2. Started by Juul,

Is iemand die mij een " downloadlink" kan bezorgen zodat dit in m'n archief kan doen? Ivm de forumregels graag via mail. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1138124 Juul

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  3. Started by Juul,

Nou, terug in de tijd dan maar: [verborgen inhoud]

4. Een ontluisterend verhaal. [verborgen inhoud] Zijn wij hier op dit forum beter bezig dacht ik zo.

5. Started by Juul,

Ooit heb ik het live concert dat we hebben opgenomen in 1988 van EW&F in de AHOY beschikbaar gesteld. Maar................."waar is dat gebleven?"...... vraag ik mij af. Ik denk dat een wisseling van computer mij parten heeft gespeeld. Wie stuurt het weer even terug? Juul

6. Started by Will Stevens,

We staan aan het begin van de eerste hittegolf van het jaar. Als de hitte je te veel wordt, kun je ook de bioscoop induiken, met airco. Vanaf deze week draait de gerestaureerde versie van 'Stamping Ground', het filmverslag van het festival in Kralingen, precies vijftig jaar gelden.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Started by chaldy,

Hallo ik weet niet of het hier mag maar ben op zoek naar een cdtje dat ik jaren geleden heb gehoord bij de tv serie Spijkerhoek van Veronica en wel Leone met one night graag zou ik dit cdtje willen ontvangen ik wil er best voor betalen op youtube staat clipje maar er zijn veel bij geluiden bij ik zoek het orginele cdtje bvd

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 667 weergaven
  8. Gast versl065
    Started by Gast versl065,

Hallo, mijn naam is Martin en eigenlijk sinds jaar en dag belangstelling voor zeezenders. Waarom nu aanmelden op dit forum? Niet altijd is de interesse even latent. Nu ik hier even heb rond gekeken kon ik echt de verleiding niet weerstaan om ook lid ter worden. Bij het rondneuzen heb ik in elk geval wel een ding alvast geconcludeerd. Hulde en waardering voor de lui die dit alles mogelijk hebben gemaakt en in stand houden.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  9. Started by rien1959,

Soms kom je op het internet echte pareltjes tegen. In de zoektocht naar modelbouw kwam ik een site tegen die gaat over het in miniatuur nabouwen van station Soest in de jaren 50/60. Het is een zeer uitgebreid verslag van 7 pagina's, dus na het lezen onderaan de pagina op "lees verder" klikken. Alles is gemaakt in schaal 0 (nul) en dat is ongeveer 1 : 43, twee keer zo groot van afmeting dan de normale modeltreinen. De link : http://www.floodland.nl/aim/blust_bouwverslag_1.htm Had ik zelf ook nog maar zoveel geduld als vroeger. Rien

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  10. Started by Juul,

"Sir Paul Mc Cartney admitted that the Beatles would have been unable to make "Sergent pepper.." if pet sounds hadn't existed" En dit is de sessie, waar de foto's in de video gemaakt zijn. http://www44.zippyshare.com/v/483307/file.html en info: http://nl.wikipedia.org/wiki/God_Only_Knows http://www.hollywoodreporter.com/news/100-greatest-songs-of-all-time-373008 http://www.hollywoodreporter.com/news/beach-boys-grammy-museum-exhibit-371631

11. Gast awintera@wxs.nl
    Started by Gast awintera@wxs.nl,

Is er iemand die een kwalitatief goede MP3 beschikbaar wil stellen van het Shure Shot uit augustus 1979 van Sylvie Vartan: I don't want the night to end? Graag de single versie. Alvast dank voor het delen. Fons

12. Started by Eric010,

Goedemorgen Wie kan mij helpen aan het nummer Novembro in de originele taal (niet in het Engels maar in het Italiaans dacht ik) van Marian Georgiou? Wie helpt mij op mijn verjaardag :-) thx

• 2 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  13. Started by Vincent,

Sender & Frequenzen 2014 Auteurs: Michael Schmitz en Wolf Siebel 608 pagina’s formaat 14,8x21cm. Bestelnummer 413 1400 ISBN 978-3-88180-888-0 Prijs exclusief verzendkosten Euro 29,80 31ste editie, rijk geïllustreerd Al meer dan drie decennia lang komt het boek Sender & Frequenzen medio november uit en bij mij de brievenbus binnen. En ieder jaar rond dezelfde tijd zit ik me al een paar weken lang te verheugen om te kijken wat de veranderingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn en vooral welke extra verhalen er in de nieuwe editie van Sender & Frequenzen van Michael Schmitz en Wolf Siebel te vinden zijn. Het is het enige naslagwerk in haar…

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  14. Started by Juul,

Er staat in deze tegenwoordige wereld zo ontzettend veel "online" maar nergens kan ik het document van het Verdrag van Straatsburg vinden. Dat kan toch niet ? Of zoek ik verkeerd? Ja, alle Wiki's heb ik wel daar gaat het niet om.

15. Started by scotty,

I wonder if anyone has copies of the following books by Hans Knot that they have a spare or no longer want. I will gladly pay for them. History of Radio Mi Amigo part 1 History of Radio Mi Amigo part 2 Historie van de zeezenders 1903-1973 Historie van de zeezenders 1974-1992 Any help would be most appreciated. Many thanks

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  16. Started by Juul,

bron: Villamedia. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 690 weergaven
  17. Started by Juul,

Politici meten soms met twee maten. Zo ook nu weer, ditmaal is het D66-er Kees Verhoeven Lees maar: [verborgen inhoud] En is dat niet dezelfde partij waarvan de onderstaande mevrouw gewoon haar wachtgeld krijgt? Al 18.000 euro voor de afgelopen paar maanden. [verborgen inhoud] En is dat ook niet de partij die zo voor een referendum is-was? "Maar nu even niet..........." Ik wordt soms zo verdrietig van de politiek.

• 1 antwoord
    • 877 weergaven
  18. een prachtige docu. Ga d'r maar voor zitten.

• 2 antwoorden
    • 853 weergaven
  19. Started by Juul,

een erg mooie docu. Het kijken waard.

20. bron; Volkskrant. [verborgen inhoud]

21. Gast Kurt
    Started by Gast Kurt,

Veronica cd s op Spotnet tegengekomen. Ik wou het toch even mededelen. Groetjes Kurt

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  22. Samstag 7. September 2013 An diesem Samstag hat Europas freie Radioszene wieder ihren Treffpunkt: Die Veranstaltung findet von 13.00 Uhr bis 19.00 Uhr im Observatorium der Sternwarte Neanderhöhe SNH ,Sternwartenweg , in 40699 Erkrath statt. Einlass ist ab 12.00 Uhr. Unser Ehrengast ist Marc Jacobs, bekannt durch seine Zeit als DJ auf der MV Mi Amigo (Radio Mi Amigo). Das Interview führt Ferry Eden. OffshoreRadio und ShowBiz : Chet Reuter erzählt die spannende Geschichte von Radio City , die mit der Kaperung des Senders und dem Tod von Reg Calvert entscheidend die britische Gesetzgebung gegen die Sender beeinflusst hatte. Ein "Anorak" im Scheinwe…

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Started by Vincent,

Nummer 56 van Offshore Echos. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 933 weergaven
  24. Started by Juul,

Geen idee , maar wel leuk...... http://www.destentor.nl/regio/deventer/welstand-eruit-over-veronica-in-lebuïnus-1.4149801?ns_campaign=red_nieuwsbrief&ns_mchannel=email&ns_source=23122013&ns_linkname=Welstand-eruit-over-'Veronica'-in-Lebuïnus

• 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. Een stuk popgeschiedenis vrienden ! Bron: Rollingstone. The Untold Story of Bob Dylan's 'Basement Tapes' [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 881 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.