Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Help

Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.

Instructies voor het melden van problemen

Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:

1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.

2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.

3. Geef technische details:

• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.

• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.

4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.

Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.

1. Mijn schijven zitten vol, wil downloaden maar dat doet Chrome in de map Downloads. Kan ik dat ook veranderen zodat er op een externe schijf wordt gedownload. (Met explorerer kon je altijd kiezen, maar daar werkt WeTransfer niet op))

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Started by RobMesander,

Voor de zekerheid, is de 208 club opgeheven? Zo ja, worden Luxemburg 208 opnames aangeboden in overige landen? Rob

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 867 weergaven
  3. Started by RobMesander,

Ik kon altijd downloaden van de nog steeds mooie en aangevulde site Pastdaily. Je moest op de naam rechtsklikken, zie de afbeelding. Maar hij downloadt niet meer als je op de naam klikt. Rob

• 3 antwoorden
    • 590 weergaven
  4. Started by Omnivoor,

Hebben leden hier ook last van? Hier in de UK als ik naar beneden scroll loopt radiotrefpunt wel eens vast, mn bij de wat langere topics. Ik heb dit op twee verschillende computers. Ik moet bijv. naar Google of welk een andere website dan ook om daarna weer naar RTP terug te kunnen keren. Dit is iets van de laatste paar weken. Ik moet wel zeggen: hier in de UK is de hele site omsingeld door advertenties, maar dat is al een paar jaar zo. Is dit een UK probleem, zijn er mede-UK-ers die dit hebben of is dit een algemeen probleem (incl NL en andere landen)?? Omni

5. Started by Omnivoor,

Als ik alle topics van een forum heb gelezen bijv Nederland dan verandert Nederland in Nederland Laatstelijk blijft het hangen op Nederland . Het werkt wel als ik de knop 'Markeer forum als gelezen' aanklik. Dit gebeurt trouwens niet bij alle forums, maar wel bij het merendeel. Enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn AUB?? Omni

6. Soms is na langere tijd in een forumdiscussie de inhoud zo veranderd, dat het beter is de titel van de discussie te wijzigen. Uiteraard alleen door de starter van de discussie. Bij zelfgeplaatste berichten gaat dat eenvoudig. De drie puntjes rechtsboven in het bericht en dan bewerken aanklikken. Maar hoe gaat dat bij een titel (en dan ook na langere tijd)? Grts Eric Zo heb ik dit bericht net even aangepast om de tikfouten aan te passen.

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 598 weergaven
  7. Started by Eelco,

Zal wel aan mij liggen, maar ik kan de clubs niet meer vinden.....de advertenties zijn wat agressiever geworden en alle pop ups and sliders en dergelijke maken het dat ik niet meer de clubs kan vinden, zoals Curry en van Inkel, Rob Stenders etc. Wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast en sorry voor het forum vervuilen.

• Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  8. Started by Gerrit,

Mijn gezondheidsomstandigheden zijn er de oorzaak van dat ik niet altijd de energie heb om het Radiotrefpunt te lezen en nieuwe files te downloaden. Als deze aangeboden worden via bv. WeTransfer grijp ik daardoor nogal eens mis. Bij Pixeldrain blijft het meeste wat langer beschikbaar maar helaas komt het nogal vaak voor dat de server (?) het laat afweten. Bij mijn inhaalslag vandaag kon ik onderstaande programma's niet downloaden. Merkwaardig want ik zag nergens een opmerking over een weigerende Pixeldrain. Ik vraag me al langer af wat hier eventueel aan te doen is.... Caroline-19781204-StuartRussell-40min.mp3 ~ pixeldrain Caroline-19781201-2100-230…

• 0 antwoorden
    • 488 weergaven
  9. Started by Juul,

Beste "technici", Als er op een forum iemand vervelend bezig is kun je hem natuurlijk blokkeren. Maar wat als de persoon zich bedient van meerdere ip adressen? Hij of zij bedient zich wel steeds van dezelfde naam. Juul

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.