Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
07.09.2018 Reunie Voor KWF 19-22 uur Stenders & Van Inkel NPO 2 ❤️
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Hierbij de 27ste Top 100 Allertijden, uitgezonden op 10 april 1998 door Veronica FM. Je vind 'm in de volgende map: http://www.mediafire.com/?s6r509arzrvxa Veel plezier ermee!
-
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Goedemorgen radiovrienden, Ik was door mijn archief aan het spitten en kwam daar de Top 2000 van 2008 tegen, destijds de 10e editie. Alleen ontbreken de laatste 12 uren. Ik heb die nog wel ergens op een band staan, maar dat wordt waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Heeft iemand van jullie die laatste 12 uren van 2008 toevallig nog liggen en zou deze willen delen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 784 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste mensen, Mijn naam is Erik van der Leest. Ben 42 jaar. Ik ben blind. Maar ben opzoek naar uitzendingen van AVRO's Arbeitsvitaminnen met presentatie van Jan Steeman. De reden is dat ik enkele Andermans Veren uit de periode 2011-2013 mis. Weet dat Andermans Veren als een rubriek werd uitgezonden in AVRO's Arbeitsvitaminen rond de klok van 11:45. Hopelijk dat iemand deze nog heeft. Door omstandigheden heb ik enkele uitzendingen van Andermans Veren niet kunnen downloaden. De AVRO heeft in zijn wijsheid besloten om de oude website van Andermans Veren in de etalage te zetten. Daarom zijn de oudere uitzendingen van 2010-2015 neit meer beschikbaar. Maar…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden