Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 506 weergaven
-
-
Hallo allemaal, ik ben voor iemand op zoek naar materiaal van Eddy Keur het mag van alle jaren zijn. Groetjes. Onno
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Eddy Ouwens - Anita Meyer Special [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanaf maandagavond 23 september 20 uur (op werkdagen behalve vrijdag) een nieuwe serie CLUB EXTRA GOLD met het verhaal van zanger, producer, componist, reclamemaker, platenbaas ... dus creatieve duizendpoot; Eddy Ouwens. Met vele fragmenten en met .. Eddy Ouwens, die zijn eigen verhaal doorspekt met prachtige anekdotes aan ondergetekende heeft verteld. Zie ook https://www.facebook.com/extragoldnl
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Recently published article including extracts from 1937 and 1938 programmes. [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Zit net ff te luisteren naar Deep radio op internet. Komt daar op eens Edith den Doosch voor bij, een uurtje maar tussen 19.00 en 20.00 uur puur genieten wat een leuke radio maakster is dit, en altijd geweest. Heb vroeger veel naar haar geluisterd oa radio 10, zijn er opnamen van haar bewaard gebleven en wie wil het delen?
-
-
- 4 antwoorden
- 197 weergaven
-
-
Hier de link voor editie 2018: [verborgen inhoud] Sierk.
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Apologaties als deze NHP al eens een keertje in zijn geheel is geplaatst. NHP met Tom Blomberg wat edits van woensdag 5 juni 1985: [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 574 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo allemaal, Ben op zoek naar programma’s van Edvard Niessing, ten tijde van Radio 192. Wie heeft er programma’s en wil deze hier delen? Groetjes, Anky
-
-
- 4 antwoorden
- 421 weergaven
-
-
heeft iemand de overname ochtendshow van edwin ouwehand op radio 10 opgenomen?
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Niet alle uitzendingen, maar wel veel :-) [verborgen inhoud] Groetjes Henkjan
-
- 0 antwoorden
- 664 weergaven
-
-
Complete uitzending zelf even knippen. [verborgen inhoud] tot31-5 2015 beschikbaar. Mart538 Met dank aan de orginele uploader naam even kwijt
-
- 0 antwoorden
- 816 weergaven
-
-
Het pand van Radio 538 werd gisterochtend rond 8 uur vanmorgen opgeschrikt door een brandalarm. Toch was het voor Edwin Evers geen reden om zijn studio te verlaten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Wie heeft deze uitzending gestreamd?
-
- 12 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Goedemorgen Allemaal, In mijn archief kwam ik een half uurtje Evers tegen op 1224. Erg leuk om te horen hoe de toen jonge Edwin Evers zijn programma maakte: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
Edwin Simonis AKA Rob Van Leeuwen op diverse radio zenders 1987 & 1988.
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
'Oude koek' voor degenen die hier al langer rondlopen, maar voor nieuwelingen als Theo meer dan welkom. Een aantal Nationale Hitparades/ Daverende 30's met Felix uit 1970-1980, met ook nog wat in copresentatie met Joost en Hugo. Plezier! Edwin [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] …
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
In de nacht van 1 juli 1988 reed ik in een ruk terug vanuit Zuid Frankrijk (ik vertrok rond 1900 uur de avond ervoor) naar Nederland en zo rond 0500 uur 's ochtends, toen ik Nederland net inreed, luisterde ik naar het programma Musica Exotica op de VPRO radio. Die muziek was zo goed, dat ik naar de VPRO schreef en zelfs een playlist opgestuurd kreeg. Die playlist heb ik nog ergens (als ik 'm vind scan ik 'm), maar die muziek was nergens te vinden. Dus schreef ik weer een briefje naar de VPRO....
-
- 5 antwoorden
- 917 weergaven
-
-
Geen idee of deze opname al bekend is. Volgens mij weet iedereen wel wat er die dag uiteindelijk gebeurde... Maar tot 15:00 uur Nederlandse tijd was het die dag 'gewoon one of those days'. 1200-1400 Denk Aan Henk (VARA 3FM) [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor mijn biografie over Ien Dales ben ik op zoek naar een aflevering van 'Een goedemorgen met' waarin ze te gast was. Uitgezonden op 18 maart 1991 en herhaald na haar overlijden in januari 1994. Bij Beeld & Geluid helaas niet te vinden. Zijn er misschien verzamelaars of medewerkers aan dit programma die het bewaard kunnen hebben?
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-