Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Juul,

Afgelopen week overleed Klaas Samplonius, oud collega en ook radiobaas van de TROS. Klaas was een generatie genoot en daarom vroeg ik hem of hij een Poster wilde presenteren over de “Pop muziek en de Radio”. En dat deed hij. Op 13 december 1994 namen we Poster op en zonden het op 1 januari 1995 uit. Als herdenking aan Klaas hier de Poster. En wat info. Rechtstreeks van de zendlijn. ©Juul - TROS [verborgen inhoud]

2. Started by Vincent,

Voor wie het nogmaal wil beleven: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  3. Started by Kronkel71,

Hoii, ik heb zojuist ruim 30 Trauma-shows van Jeroen Soer uit 2011 in de betreffende map geplaatst. Enjoyyy ! Grt. Benno

• 5 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  4. Started by martinja,

[verborgen inhoud]

5. Van de Golden Radio NL server 20040901-00u00-01u00-V Day Top 5-Bart van Leeuwen-Radio Veronica-(Terugblik op de Top 40) [verborgen inhoud]

6. Started by nico58,

Hoi, ik ben nieuw hier en wil graag wat opnames delen. Het gaat om een groot gedeelte van de daverende dertig van zaterdag 15 juli 1972 met helaas een paar onderbekingen... in de zip zit een flac file 24bit/48kHz Ik hoop dat het allemaal lukt zo... pixeldraindd30_15-7-1972.zipThis file has been shared with you on pixeldrain

7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  9. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  11. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  12. Started by Vincent,

Een opname zonder datum. Iemand die het wil uitzoeken? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Started by rauhfaser,

Ik kreeg een verzoek of ik oude afleveringen van De Wilde Wereld wilde plaatsen, voor zover hier nog niet geplaatst. Dit is wat ik heb gevonden, mogelijk zitten er wel enkele doublures in. Dan zijn die voor de nieuwkomers in de club. Edwin. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  14. Hallo Oldies liefhebbers Een nieuw jaar breekt aan: 1969 Hier is de uitzending van vanmiddag: Januari 1969 ....these are the songs you would have heard on the radio in... January 1969 Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd Hier te downloaden en te beluisteren: [verborgen inhoud] De playlist zit er uiteraard weer bij Wederom dank aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen

15. Started by martinja,

10-20030413-1000-1100-15JaarRadio10 [verborgen inhoud] 10-20030413-1100-1200-15JaarRadio10 [verborgen inhoud]

16. Started by wim1958,

Ik ben al vele jaren een fan van de oude , legendarische Goonshow van de BBC radio . Ik denk niet dat er veel mensen in Nederland zijn die er van af weten , maar ik vroeg me af of er meerdere mensen hier het kennen. De BBC heeft de opnamen de afgelopen jaren geremasterd en uitgebracht op cassette en cd . Die heb ik bijna allemaal en zijn nog steeds vreselijk leuk . http://en.wikipedia.org/wiki/The_Goon_Show

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. Started by Erwin!,

Het is vandaag 11 december. De verjaardag van 538 en ik heb een cassettebandje gevonden over de 5e verjaardag van 538 In deze Wild in het Weekend viert Ruud de 5e verjaardag van 538 en laat hij fragmenten horen uit de beginjaren van 538 [verborgen inhoud]

18. Bij afwezigheid van Frits Spits en Tom Blomberg de NOS Vakantiespits van 01-08-1987 met Kas van Iersel. [verborgen inhoud] Groet, Peter

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  20. Started by Vincent,

Op 6 februari 2016 overleed Eddy Wally in het rusthuis van Zelzate ten gevolge van een hersenbloeding. Medio jaren 70 tot de jaren 80 presenteerde hij op Radio 2 Oost-Vlaanderen het programma Onvergetelijk. Stefan Stasse blikte gisteravond in De Staat van Stasse terug op zijn radioloopbaan. NPO_Radio2-20160208-2000-2200-StefanStasse-DeStaatVanStasse

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  21. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by RobMesander,

Heeft iemand de uitzendingen van de Dutch Media Week met o.a. Jan van Veen en Ad Bouman bewaard? Rob

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  23. Started by henkjan2016,

Alle 268 afleveringen van effe ekom uit 2015 [verborgen inhoud] Kun je weer ff vooruit. Rekensommetje = 4 uur/dag --> ben je 67 dagen zoet :-)

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  24. Started by Sapuripong,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.