Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.479 discussies in dit forum
-
Ik zoek de soulshow uitzending waarin de decennium mix werd uitgezonden, ik weet alleen dat het op radio 10 was en in 1989:) Wie oh wie heeft hem? Dankjewel alvast.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Ik ben opzoek naar het tv programma Dutch Invasion Top 40 van 8 April 2011. Is niet meer online. Misschien dat iemand deze nog heeft. Te gast waren Erik de Zwart, George Baker, Jan van Veen, Piet Veerman en Rudy Bennett. De presentatie was in handen van Ad Bouman. Groeten, Cor.
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Op 4 juli 2001 begonnen we officieel met Radio 192. Was een daverend leuke dag & sowieso een daverend leuke periode. Ik zat onlangs een beetje te 'bladeren' in de foto's die ik er van heb en toen viel het me op dat ik van de groepsfoto's die er bij de 'lancering' gemaakt zijn, slechts 3 onooglijk kleine exemplaren heb. Mocht iemand beschikken over foto's in een wat prettiger formaat dan hou ik me errug aanbevolen! Dank!!!
-
- 14 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo, heeft iemand opnames van Giel Beelen zijn radiorecord uit 2014? MVG Julian
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben nog steeds op zoek naar oude opnames van Frans van de Drift.Met name Tros Nachtwacht uitzendingen en Veronica. Wie oh wie kan me helpen?
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Heeft iemand soms dit uur PUP (2016 - 4 december 2016, het uur van 14.00 tot 15.00 uur) :2016-12-04_(14) Alvast dank!! Chris Update: Heb 'm al binnen, slotje gaat erop!
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Sinds vandaag heb ik mij hier aangemeld, en ik heb een vraag. Wie oh wie kan mij helpen aan oude uitzendingen van radio 10 / radio 10 gold. Alvast bedankt. Groetjes Tom
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik zoek een radiospecial van Radio Veronica, uitgezonden op 18 mei, 1990 met een stonesspecial, waarin veronica verslag deed vanuit de Kuip en om het stadion heen s'middags ! Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 737 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag in 1985 was Live Aid, zijn er mensen die toen de radioopnamens hebben opgenomen en mij ermee kunnen helpen ? Gr Ray
-
-
- 14 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik weet dat hier veel aandacht besteed is aan het radioprogramma Poster. Al veel programma's zijn al eens aangeboden maar niet meer aktief. Het gaat om de serie De Geschiedenis van de Popmuziek die verschillende jaren is uitgezonden. Ik vind alles interessant, maar ben met name op zoek naar afleveringen over The Cats. Mijn dank is bij voorbaat groot.
-
- 17 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Wie kan me helpen aan radiospecials/interviews van de Rolling Stones en alles wat er mee te maken heeft. Ook ben ik op zoek naar de Rolling Stones Shows met Sjaak Jorritsma van Veronica 192 Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar oude uitzendingen van Serious Request alles vanaf 2012 heb ik al. In het bijzonder zoek ik de uitzending van 2007 met Rob stenders erin Heeft iemand nog wat matriaal liggen? m.v.g.r, Sander
-
- 1 antwoord
- 882 weergaven
-
-
De soulshow van 30 oktober 1986 is uitgezonden op 21 september jl op soulshow radio. Helaas heb ik deze gemist. Is er iemand die deze uitzending op het forum wil plaatsen. Groet, Bertus
-
- 2 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
Begin jaren negentig begonnen de AVRO, KRO en de NCRV met Station 3 op Radio 3. Een horizontale programmering op 3 dagen. Heeft hier iemand nog opnamen van? Dit was de eerste dappere poging om de publieke omroep wat meer horizontaal te maken. Alvast bedankt!
-
- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
22 januari was de langste file ooit daarom besloot stephan jacobs op 100p nl langer door te gaan met zijn programma.is er iemand die dat heeft opgenomen?
-
- 0 antwoorden
- 600 weergaven
-
-
Hoi, Ik ben op zoek naar de thuismix " Love is a battlefield" Pat Benatar in een Top veertig voorjaar 1984 Ik had die op cassette , helaas niet meer afspeelbaar. Groetjes, Francie
-
- 8 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een uitzending van Kletskop van Annette van Trigt waarin Annie M.G. Schmidt te gast was. Wie kan me hieraan helpen. Dank. Ed
-
- 0 antwoorden
- 497 weergaven
-
-
heeft iemand hier misschien opnames van Het Avondcircus op Slam? helaas heeft Slam geen terugluister mogelijkheid, dus probeer ik het via deze weg.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo, Vannacht is mijn dochter met haar actie voor Serious Request voor de microfoon bij het Glazen Huis geweest. Mijn opname is mislukt. Wie kan mij helpen aan het uur tussen 3 en 4 in de nacht van woensdag op donderdag? Dank alvast, Edwin
-
- 3 antwoorden
- 817 weergaven
-
-
Beste radiovrienden. Ik ben nog op zoek naar twee specifieke uren van de VOO nachtuitzending van (s 'ochtends) 1-9-1979. Het gaat om de uren van 0400-0500 en van 0700-0800. Het betreft de nachtuitzending herdenking 5 jaar na 31-8-1974. Hopelijk heeft iemand deze en wil ie 'm beschikbaar stellen. Bedankt vast! Ton H
-
- 6 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Gezocht, "Oude" Veronica uitzendingen van 2009 - 2015. ik zou graag even terug naar die tijd dat, Erik de Zwart "Station Voice" is willen, mis dat na al die jaren nog steeds eigenlijk... maakt niet uit wat het is, of wie het presenteerde., alles is welkom! (Wat ook zeer welkom zou zijn, is de volledige start van Veronica in 2003, en de 50 jarige verjaardag van Veronica in 2010.) Mijn dank is Groot ❤️
-
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 3 followers
-
-
G O E I ' N D Á Á G E E M ! ! ik zoek al enige tijd alle uitzendingen van Radio Veronica tijdens “Het Basispakket Van De Nineties” in Juni (dacht ik in elk geval niet zo heel lang geleden) Hebben de mensen hier, het toevallig opgenomen of gedownload en het ter beschikking willen stellen? Mijn dank is groot!
-
- 0 antwoorden
- 530 weergaven
- 1 follower
-
-
De tweede uitzending van Tineke op Radio Veronica van Zondag 14-08-2022 heb ik kunnen opnemen, maar de eerste heb ik gemist. Staat bij Radio Veronica niet bij gemiste programma’s. Wie kan mij helpen?
-
-
- 3 antwoorden
- 976 weergaven
-
-
In de jaren 80' bracht de Tros een reeks programma's onder de titel - Een Goede Morgen Met Ron Brandsteder - 0703-0800. Er waren ook geregeld gast-presentatoren. Op 20-10-1980 presenteerde Theo Klouwer (Schuimpie van The Cats) dit programma. Er is een opname van. Heb alleen een klein stukje. Wie heeft er meer??
-
- 5 antwoorden
- 5k weergaven
-
-
Heeft iemand van jullie 'oude-radio-fragmentenverzamelaars' misschien nog een opname in bezit van het begin van 100%NL in 2006?. Het had in die periode nog een compleet ander format dan wat we tegenwoordig van ze gewend zijn; Dutch Urban, iets wat we nu op FunX en Vibe Radio kunnen beluisteren. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is het nieuws wat een tijdje niet werd ingesproken maar gerapt. Alvast dank voor het meezoeken en eventueel delen.
-
-
- 1 antwoord
- 530 weergaven
-