Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by markbaars,

Leuk om zoveel fragmenten terug te horen! Het is een long-shot, maar heeft iemand toevallig nog ergens een opname van de Avondspits van 14 september 1985 liggen? Die zou ik heel graag nog een keertje terug horen. Ik was er toen bij in de studio...

• 1 antwoord
    • 901 weergaven
  2. Heeft iemand de Avondspits uitzending van 28 september 1993 waar artiest Sting geinterviewd werd? Alvast bedankt!

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  3. Started by Vincent,

Morge, Ik ben op zoek naar de TROS CD-show van 11 februari 1988. Heeft iemand deze aflevering voor mij?

• 0 antwoorden
    • 802 weergaven
  4. Started by Broozen,

Hallo radiovrienden, Wie heeft voor mij een goede kopie van de Dik Voormekaar Show van 27 september 1975, uitgezonden door de NCRV van 12:30-13:00 uur. Deze show bevat een compilatie van 5 minuten met Dik Voormekaar Show jingles, vandaar. Alvast bedankt en groet, Benno

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Een tijdje geleden ben ik een gedeelte van mijn radioarchief kwijtgeraakt. Inmiddels is er veel materiaal terug, maar ik ben nog opzoek naar een aantal uitzendingen van Rob Stenders. Het gaat om de volgende programma's: Stenders Business Bonanza - 29-03-2017 (NPO Radio 2) Net Niet Top 40 - 15-11-2019 (NPO Radio 2) Keur In De Middag - 01-08-2020 (NH Radio, met als gasten: Jeroen Kijk in de Vegte en Rob Stenders) Wie zou mij aan één van bovenstaande kunnen helpen? Alvast bedankt!

6. Een vraagje voor de oudere jongeren onder ons: Op 25 februari 1969 was de VARA, op Carnavals-dinsdag, in Uden voor een live-uitzending van "Een opvallend vrolijke gevarieerde visite", een programma van Kees van Maasdam en Co de Kloet. Die zou ik heel graag een keer beluisteren, maar ik betwijfel of er nog iets van bewaard is gebleven. Heeft iemand hier misschien een idee? Mark

• Bedankt
      • Treurig
    • 2 antwoorden
    • 706 weergaven
  7. Ik ben op zoek naar de eerste Global Dance Chart (13 sept '13), of andere oude shows van de lijst. Alvast bedankt😊

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,9k weergaven
  8. Dag medeleden, Laat ik eerst melden hoe blij ik ben met al die prachtige uploads, zonder jullie zou er veel radiogeschiedenis verloren zijn gegaan. Laatst luisterde ik naar de laatste Top 40 met Erik de Zwart uit November 1992. Nu zou ik ook erg graag de week erna willen horen: de eerste met Gijs! It's a long shot, maar heeft iemand die toevallig? Groeten, PD

• 28 antwoorden
    • 3,7k weergaven
  9. Wie o wie heeft de start van deze zender en kan hem posten? B.v.d. Rob Stenders deed de opening.

• 4 antwoorden
    • 2,4k weergaven
  10. Dag, op 25 juni 2010 was Antonie Kamerling te gast in het 3FM/NTR-programma Ekstra Weekend. Is er iemand die mij nog aan die opname kan helpen. Ik heb hem destijds als podcast binnengehaald maar ben 'm kwijt. Was een bijzondere uitzending... Dank alvast ! Benno

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  11. Niet geschoten is altijd mis: ben, om de boel bij mij compleet te maken, op zoek naar de integrale uitzending van de Evergreen Top 1000 van de jaren 2009 en 2010. Ze staan wel op Beeld en Geluid maar dat kost net iets teveel pegels. Dus vandaar deze poging....

• 0 antwoorden
    • 284 weergaven
  12. We zijn bezig met een woest Project;-) https://www.facebook.com/radioveronicalaapersveld/: We zijn al een heel eind Maar.. Voor het compleet maken van vooral de bouwtekeing van het meubel zijn we op zoek naar zoveel mogelijk, foto's en eventueel video materiaal van deze studio. Google en Youtube zijn al redelijk van voor naar achter en links naar rechts uitgekamt Deze zijn vooral leuk! Mocht iemand nog meer foto's en video materiaal hebben en het wil delen, we horen het graag! alvast veel dank! Groet Dennis

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  13. Heeft er iemand een opname van de Global Dance Chart die afgelopen vrijdag is uitgezonden op 538? Alvast bedankt

• Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Heeft iemand toevallig het live optreden van Het Goede Doel dat in Countdown Café in 1985 is uitgezonden?

15. Al weer een tijd geleden trakteerde Walvlis hier op vele uren uit de begin 90s van Sky Radio. Prachtig, het favoriete station van Peter Chicago, die had niks met deejays. Maar dat terzijde. Wie kan voorzien in uren Hofstad Radio Non Stop? Ben benieuwd. Paul de Haan

16. Started by Broozen,

Gezocht: JAM-set voor het internetradiostation That 70´s channel. Ruilen tegen andere mooie jingles? Alvast bedankt! Benno

• 0 antwoorden
    • 588 weergaven
  17. Started by DannyB,

Van Veronica FM en YorinFM, wie kan me er aan helpen?

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  18. Ik weet dat het een long-shot is, en de kans klein, maar toch maar proberen. Ik ben op zoek naar de uitzending van het KRO kinderzangfestival 1971 (12-06-1971, Hilversum 1, herhaling op 11-09-1971, Hilversum 2). Gepresenteerd door Eveline Velsen (KRO omroepster) samen met 2 kinderen van kinderkoor Henk van der Velde. Het was een soort korenslag tussen de vijfde en zesde klassen van basisscholen.

19. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Goedemorgen radiovrienden, Ik was door mijn archief aan het spitten en kwam daar de Top 2000 van 2008 tegen, destijds de 10e editie. Alleen ontbreken de laatste 12 uren. Ik heb die nog wel ergens op een band staan, maar dat wordt waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Heeft iemand van jullie die laatste 12 uren van 2008 toevallig nog liggen en zou deze willen delen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

• 4 antwoorden
    • 737 weergaven
  20. Radiovrienden, Ik ben inmiddels al jaren opzoek naar opnames van de vele locatie uitzendingen die Radio 10 Gold / 10 FM hebben gehad in de loop der jaren. Tot mijn vreugde wordt er de laatste jaren af en toe wat gepost. Ik doe hier nog maar eens een gooi of er nog mensen zijn die dit soort opnames wellicht nog hebben liggen? Radio 10 is op vele plekken geweest in de jaren 90 tot en met 2002. Denk aan New York (2001), Florida (1997), Memphis (1997 & 2002), Australië, China, Nieuw-Zeeland etc etc. Jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van die speciale uitzendingen. Mocht iemand nog iets hebben liggen en het leuk vinden om te delen, dan heel graa…

• 2 antwoorden
    • 681 weergaven
  21. heeft iemand hier nog uitzendingen van Midden in de Nacht Rick toevallig?

22. Hallo forumleden, Heeft iemand voor mij uitzendingen van Midden In De Nacht Rick (MIDNR), Mogguh Rick of Rick in de Morgen (van voor de terugkeer in 2023)

23. Indien ik dit niet mag posten hier, haal ik het uiteraard weg. Maar heeft iemand nog Mogguh Rick of Rick in de Morgen Uitzendingen van Radio Veronica?

24. Wie kan mij helpen aan de naamjingles uit de volgende stations: Keizerstad, Power FM en RTL Rock Radio? Tevens ben ik op zoek naar het programma "Plankgas" van Keizerstad uit 1989 met Rob Spijker en Jeroen Rens. Het is alleen voor privégebruik, eventueel heb ik genoeg ruilmateriaal. Ik hoop op een reactie.

25. Goeie avond, Ik ben opzoek naar uitzendingen die Giel Beelen in de nacht gemaakt heeft. En dan met name ongeveer tussen de jaren 2000 en 2004. Zelf heb ik er momenteel 3 in bezit, die zal ik ook hieronder plaatsen. Mocht iemand meer hebben zou die me enorm blij maken. 2002-03-04 https://www.dropbox.com/s/59n0vsa28xcorph/2002-03-04 - 3FM - Giel Beelen.mp3?dl=0 2002-12-10 https://www.dropbox.com/s/0vvc2jeeyj7qk8f/2002-12-10 - 3FM - Giel Beelen.mp3?dl=0 En nog 1 waarvan ik de datum niet kan vinden, dus wie dit toevallig weet: https://www.dropbox.com/s/iqm2ds2usjwzpeo/3FM - Beelen voor je bek.mp3?dl=0

• 0 antwoorden
    • 699 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.