Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Eerste en tweede paasdag was en reünie van Amsterdamse radiopiraten uit de jaren 1978-1987. Alles valt via deze link te beluisteren. Internet ArchivePiratenreünie 2025 Amsterdam : Otto de Ruig Jr : Free Dow...Piratenreünie 20 & 21 april 2025 Amsterdam. Meewerkende stations zijn: Unique, Futureline, Kontinu-Kontakt, Star, Nova, Octaaf, Satellite's Epire, Disco...Otto nog bdeankt namens mij.
-
-
- 12 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie Een piratenzender geregeld door een vrouw - dat kwam vroeger wel es vaker voor in het buitenland, maar ook binnenland. Ze heeft wat jaren uitgezonden, maar meestal was het een qso ofwel verbinding zoeken met een andere zendpiraat. Je zult nog best wel weten hoe dat ging. Deze kwam uit Bakel en was toen zelfs in een documentaire over de Brabantse piratenzenders van Omroep Brabant te beluisteren Zendster Heidi uit Bakel [verborgen inhoud] Je krijgt een ander station te zien als je 'm download, dus even de naam veranderen.
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo! op FM 99 MHz is nu een piratenzender te horen in en op Apeldoorn1
-
-
- 3 antwoorden
- 385 weergaven
- 2 followers
-
-
Een compilatie van echt heel wat piratenzenders die in 1981 in de lucht zaten in een bepaalde omgeving. Ik was de rubriek piratenzenders wel kwijt, dus maar in het land Nederland neer gezet Het enige wat deze opnames oproepen, is een herinnering aan wat je toen in de ether hoorde. Ut gaat verder nergens over Dik 9 jaar geleden via Golden Radio NL al online geweest, uit een collectie ik bij iemand heb opgehaald, die hier ook op het forum zit, maar ik wist neit of ik zijn naam mocht noemen, dus dat heb ik dan bij deze niet gedaan. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server. Bedankt Evert. Ik heb 'm opgenomen en het is leuk om te terug te horen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 770 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 744 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert zelf opgenomen - gedigitaliseerrd - opnamen van de FM band [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - met dank aan Evert [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server piratenzenders uit Eindhoven LandPiratenJingles-BeginJaren80-50min [verborgen inhoud]
-
- 18 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud] Of deze voorbij is geweest, helaas weet ik niet meer
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 975 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wilde de uitzending van vandaag terugluisteren via de Radio 2-site, maar daar staat alleen het tweede uur. Heeft iemand hem helemaal? Gisteren ook maar één uurtje. Of een link van de Stenders-site, daar zal de podcast toch ook wel opstaan?
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Van Martijn Richters een mapje Platencast's gekregen uit 2011! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 892 weergaven
-
-
Zie STACK: [verborgen inhoud] Wie heeft ontbrekende shows?
-
- 0 antwoorden
- 712 weergaven
-
-
-
hier 80 minuten van het platenpaleis over 1986 door sander de heer. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Ik wil niet als een zeikerd over komen (maar dat ben ik natuurlijk wel ) maar ik hoor nu al 4 dagen achter elkaar als ik inschakel op 192 de herhaling van het programma Playback met als hoogtepunt het tweede uur twee keer achter elkaar. Nu vind ik Playback een leuk programma en luister het vaak via de "terugluisteren voor leden" speler. Maar nu is het wel een beetje teveel van het goede Mijn vraag is dan ook of dit opzet is of dat iemand per ongeluk de repeat knop heeft ingedrukt.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
Nieuwe Top 1000 70's USA podcasts : Top 1000 US 70s 40.mp3 Top 1000 US 70s 33.mp3 Top 1000 US 70s 34.mp3 Top 1000 US 70s 35.mp3 Top 1000 US 70s 36.mp3 Top 1000 US 70s 37.mp3 Top 1000 US 70s 38.mp3 Top 1000 US 70s 39.mp3 Verkrijgbaar tot 6 juni 2014 Download link http://we.tl/HU3PstaYwT
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hallo forumleden/radioliefhebbers! Ik maak een podcast over radiovormgeving en ben benieuwd of jullie nog namen hebben die jullie zouden willen horen praten over radio en vormgeving. Er staan nu best een aantal afleveringen online en een aantal in de planning, maar ik laat me graag inspireren door andere liefhebbers! Hier zijn de afleveringen te vinden: Grote radiogroet! Bas
-
-
- 13 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 2 followers
-
-
Ik wil graag een Podcast uitzending op iTunes overzetten naar een MP3 bestand op mijn PC. Ik zie wel een download knop achter de Podcast staan maar als ik hierop klik gebeurd er (zover ik kan overzien) niets. Heeft iemand verstand van deze materie? Alvast dank voor je reactie.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Goedenavond, Ik weet niet of het geoorloofd is hier reclame voor een actuele podcast te maken. Maar deze is echt wel wat voor de liefhebbers van (oude) radio. Heel veel fragmenten, interviews en herinneringen aan deze geweldige DJ. Echt aan te bevelen! [verborgen inhoud] Groet Theo
-
-
- 2 antwoorden
- 663 weergaven
- 1 follower
-