Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
volgens mij nog niet eerder op het forum gedeeld(?) 26-03-2000 VeronicaFM 2200-0200 Met Erwin Peters Zie Link! [verborgen inhoud] Zijn er meer mensen met VeronicaFM Materiaal trouwens? zo ja, kan men dit delen? mijn dank is groot!
-
- 0 antwoorden
- 444 weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] TROS-H3-19750206-0803-0839-FerryMaat-DrieOpJeBoterham
-
- 0 antwoorden
- 222 weergaven
-
-
Ik ben aan het uitzoeken welke oude cassettebandjes van mezelf ik nog niet digitaal heb en stuitte op deze opname: [verborgen inhoud] Hans spreekt deze text als introductie: NOS Radio Hilversum 3 We kennen allemaal Felix Mendelssohn-Bartholdy, componist. Felix de Kat, stripfiguur. Félix Lévitan, Tour de France-baas. Felix Cavalier, organist van The Young Rascals. Felix Meritis, Latijn voor Gelukkig door Verdienste. Felix Huizinga, van de radio. Felixstowe, Engelse havenplaats. En Félix Houphouët-Boigny, president van Ivoorkust. Maar hoe bekend is Felix Meurders? Ik vind dat een prachtige intro, vooral ook door de stem van Hans en de muziek eronder. Ik vraag me af wie di…
-
-
- 5 antwoorden
- 426 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedenavond Ik ben op zoek naar airchecks en jingles van Hans van Vliet op Radio Rijnmond. Benieuwd of iemand iets op de plank heeft liggen. Hans is al weer een tijdje overleden maar zou graag weer eens horen hoe dat toentertijd klonk. Met vriendelijke groet, Eric
-
-
- 2 antwoorden
- 216 weergaven
- 1 follower
-
-
Een nineties Top 40, deze keer. De uitzending van zaterdag 6 februari 1993. Gesponsurd (volgens Gijs) door Coca Cola, weer een mooie en gevarieerde lijst. Whitney Houston op nummer 1, met een cover van Dolly Parton's I Will Always Love You. Uitstekende platen bij de bovenste 10 van Melissa Etheridge, Rod Stewart, Inner Circle en Paul McCartney. De klapper was voor die tijd enorm hoog binnengekomen, op nummer 11. Het was Mockin' Bird Hill van Roots Syndicate, toen bekend van een Centraal Beheer commercial. Er kwam die week overigens ook een versie van Albert West binnen in de lijst. C'est Tout was verantwoordelijk voor het carnavalsrepertoire toen, de andere van …
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
hier wederom een opname uit mijn cassette verzameling. het is een opname voorafgaand aan de televisie uitzending "the day the music died" uit 1977 opname dateert volgens mij ergens uit juli augustus 1977 veel plezier ermee. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IW8SQFX3II66.mp3
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Beste mensen, Ten eerste; ik kijk en luister al een tijdje rond op deze site. En het moet mij van het hart dat deze plek zeer inspiratievol is! Dank voor al jullie airchecks! Ik ben vooral geïnteresseerd in oude Yorin FM opname. Ben van mening dat ze een geweldig jingle pakket hadden en een top programmering (in het begin). Heeft iemand nog oude Jensen shows om hier te posten? Groet!
-
- 12 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
De meeste hebben de hele serie al, maar kwam deze vandaag tegen op een tape. Voor wie hem nog niet heeft: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zondag 1 december 2013 http://www.mediafire.com/listen/ctx22w823qkbci8/ExtraGold-2013-12-01-zondag10-JaapJansen.mp3 phil collins - you can't hurry love easybeats - friday on my mind medley niels geusebroek - the truth dusty springfield - i'd rather leave when i'm in love judge dread - y viva suspenders paul & linda mccartney - another day frank sinatra & luis miguel - come fly with me gerry & the pacemakers - strangers in the night stephan sulke - mensch johnny esther phillips - mister magic henk temming - ik vraag aan sinterklaas dr. hook & the medicine show - bread upon the water stromae…
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Leuk om zoveel fragmenten terug te horen! Het is een long-shot, maar heeft iemand toevallig nog ergens een opname van de Avondspits van 14 september 1985 liggen? Die zou ik heel graag nog een keertje terug horen. Ik was er toen bij in de studio...
-
- 1 antwoord
- 919 weergaven
-
-
Wie heeft het laatste uur nationale hitparade met Jeroen Soer uit 1988 bij de TROS. Groet, Marcel.
-
- 4 antwoorden
- 990 weergaven
-
-
Beste mensen, Door een crash van een externe harddisk ben ik enkele kerstspecials van Café Kooijmans kwijt geraakt. De volgende waren: 1. Café Kooijmans ontvangt Lia Dorana 2. Café Kooijmans ontvangt Jetty paerl 3. Café Kooijmans ontvangt Teddy Scholten Groeten van E. vd Leest
-
- 0 antwoorden
- 470 weergaven
-
-
Goedemorgen, op een ouwe cassette vond ik Vanderberg live in Countdown cafe. Verder nog wat flarden van het programma. Helaas niet alles. Het begint met de aankonidiging van Mono door Erik de Zwart. Hij heeft het over de eerste aflevering van het jaar 1984 maar op de cassette staat dat Countdown cafe van 18-8-84 is... Verder hoor je ook nog heel kort Lex H., Annette van Trigt en aan het einde Peter Teekamp die de afsluiting doet. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 11 juni 2017 20.00- 22.00 uur en 16 juni 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Kees Brinkerink Vandaag speciale aandacht voor de nummers waarvan de titel met een S begint. Allereerst één van de aardigste hits van The Turtles, zoals wel vaker geschreven door de heren Gordon en Bonner. Dan krijgen we Summer and Sandy van Lesley Gore, een schandalig ondergewaardeerd nummer: prima arrangement, heel inventief, uitstekende… [verborgen inhoud] [verborgen …
-
[verborgen inhoud] Het Steenen Tijdperk Eddy Becker 12-05-1998 23-24h
-
- 0 antwoorden
- 528 weergaven
-
-
Heren, Vandaag heb ik de jingles van Alfred terug beluisterd. Precies 20 jaar na zijn overlijden! Wat een stem! We missen hem nog steeds. Gr Cyriel
-
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
-
-
Met dank aan Harm Koenders en de Offshore Radio download club TROS-H3-19741212-1400-1500-HugoVanGelderen-Tipparade [verborgen inhoud] TROS-H3-19741212-1500-1600-HugoVanGelderen-Tipparade [verborgen inhoud] TROS-H3-19741212-1600-1700-FerryMaat-Top40 [verborgen inhoud] TROS-H3-19741212-1700-1800-FerryMaat-Top40 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 706 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Van de website van Agentschap Telecom: Vergunningen van SB Radio ingetrokken De Staatssecretaris heeft de vergunningen van Stichting SB Radio voor FM kavel B05 ingetrokken. Met ingang van 17 september 2018 mag SB Radio de frequenties niet meer gebruiken. Het gaat om de vergunning voor FM kavel B05 en de daaraan gekoppelde vergunning voor digitale radio-omroep (DAB+). Deze vergunningen waren aan SB Radio verleend nadat deze stichting de veiling van kavel B05 op 25 juni 2018 had gewonnen. Omdat het veilingbod niet is betaald, heeft de Staatssecretaris op 14 september 2018 de vergunningen met ingang van 17 september 2018 ingetrokken. De…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
2 hour show : [verborgen inhoud] Playlist : [verborgen inhoud] Original chart : [verborgen inhoud] Next weekend : Feb 11, 1966
-
- 0 antwoorden
- 751 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
-