Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Allemaal afkomstig van dezelfde tape uit het archief van MusicRadioFan. Een dik half uur Joost den Draaijer. Tijd meegekregen, datum uitzending niet. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Ook al eerder online geweest Radio Noordzee 00-12-1964 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Er zijn weinig opnamen uit september 1974 beschikbaar. Dit is alles: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Laser 558 19850731 Top 40 Liz West 18.11-19.11.mp3 [verborgen inhoud] Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect... Robin
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Meer info heb ik niet helaas. Groeten, Gerrit
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hallo ik ben op zoek naar de laatste twee uur van RNI220 live van boord dus de middengolf opnames van 31-8-74 tussen 1800 en 2000 uur studio FM en SW opname heb ik reeds maar deze mist dus nog ..... Alvast dank Jaap
-
Van de Golden Radio NL radioserver met dank aan voor het verwerken en uploaden Veronica - 11041973 - 1300-1500 - Live Terug In De Lucht Vanaf De Mi-Amigo - Rob Out+Tom Collins [verborgen inhoud] Veronica - 11041973 - 1500-1700 - Live Tom Collins-Freek Simon-Norman Barrington + Lex Harding [verborgen inhoud] Veronica05041974JosHogen21002200CountryTime [verborgen inhoud] Veronica30061971KlaasVaak15001600 MuziekExpress [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Bij het digitaliseren kom ik deze opname tegen van Denis op 5 febr.1978 1700-1703 staat in mijn archief, maar ik denk dat dit eerder 1800-1803 moet zijn. Wie weet meer?
-
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Ad Couwenberg. In navolging van de thread over Radio Veronica op 30 September 1972 kun je hier horen hoe het verder ging met de 192 meter, nadat Veronica was verhuisd naar 538. Om het zo compleet mogelijk te houden begint de opname van de 192 om 12:00. Ik zal de komende dagen steeds 2 uur plaatsen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Ruim 4 uur met Will Luikinga, Peter de Vries, Stuart Russell en Tom van der Velde. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Deze posting hoort volgens mij ook zeker thuis in de rubriek Zeezenders: Piet.
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Vanwege het bijzondere karakter van de uitzendingen vandaag op 192 radio is er geen aflevering van mijn programma Nederbeat op 192 te beluisteren op de stream van de stichting Norderney. Overigens gaat na 20.00 de normale programmering weer door, dus de fans van de UK top 40 van Ronny Harnie kunnen gerust zijn Ik wil bij deze ook van de gelegenheid gebruik maken om jullie allen sterkte te wensen op deze dag, waarop weer van alles komt boven drijven..... Ik draag in elk geval vandaag de hele dag mijn T-shirt met het bekende logo Radio Veronica 192 mtr. Dat is mijn 'traditie' deze dag. En uiteraard luisteren naar 192 radio. Volgende week weer een 'verse' N…
-
Nog eentje zonder verdere gegevens. [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Juul nu je het over de platenzaak van Rob hebt moest ik denken aan deze afbeelding in mijn map . Ik kan heel sentimenteel worden als ik afbeeldingen zie van oude platenwinkels . Ik ben zo blij dat ik nog uit een tijd kom dat je met je zakgeld lekker naar de winkel ging en aan die luisterbar ging zitten om je singletje voor te laten draaien .
-
Zoek de Nederlandse versie van Onatra reclame die werd uitgezonden op Mi Amigo Ook gezocht de Jingle een beetje zout, een beetje water , de zoutwater hit tip als ik mij niet vergis ook op Mi Amigo. Aan alle forum leden prettig en gezond 2022 Groet Philip
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Carl de Jong, Will Luikinga, Hugo de Groot, Ton Hardy en Peter de Vries. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Does anyone have any recordings of the Alarmschijven Weekend 29th - 30th June 1973?
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
1973 was een belangrijk jaar voor Veronica, de oprichting van de V.O.S. en later V.O.O., de stranding, het 13 jarig bestaan... en veel leuke programma's!! Zoals de Lex Harding show, uitgezonden op 28 Oktober 1973 (vandaag precies 49 jaar geleden) van 16-17 uur op Veronica 538. [verborgen inhoud] Enjoy Henk Kruize
-
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan wijlen Jan Kat en Jean-Pierre Legein RNI 192 - 30091972 - 1330-1410 Uur - Tony Allan - Brain Mackenzie Op Zaterdag [verborgen inhoud] RNI 220 - 26121972 - Diverse Opnames OA Top 100 + Daffy Don Allen Show [verborgen inhoud] RNI 220 - 15081974 - 1800-2005 Uur - Gerard Smits - Buitengaats [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Chuck Blair en Pete Drummond met de laatste ochtenduitzending [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-