Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
Veronica-19730100-KlaasVaak-SpecialVeronicaTunes Uit het archief van Douwe Dijkstra Weet iemand de exacte datum?
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Kijk hier eens. Je gelooft je ogen niet. De zeezenderopnamen worden op internet aangeboden tegen betaling. http://rockitradio.net/pirate.html Staat op de site van Oldiesproject. Theo
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag is het weer eens zover. Je wilt lekker naar de top 40 van 1965 luisteren en er is geen geluid. Leuke muziek, leuk commentaar erbij. Helaas pindakaas. Ik hoop dat het geluid er toch snel weer komt.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik zat me al een tijdje af te vragen waar dat "CV" voor stond/staat. Natuurlijk dacht ik niet aan de verwarming... Maar ik zocht in de hoek van de BV en de VOF... Je ziet het eigenlijk nergens meer, maar het bestaat nog steeds! Gelukkig hebben we tegenwoordig WikiPedia: En, ook grappig en misschien wel de reden dat Veronica ook een CV was: Zinloze info, waarschijnlijk, maar ach... ;)
-
[Verborgen inhoud]
-