Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
Net iets te laat... MiAmigo-19751228-1630-1700-NonStop MiAmigo-19751231-BertBennett-PeterVanDam MiAmigo-19751231-Jukebox-StanHaag MiAmigo-19751231-Michelle-JoopVerhoof-BertBennett-PeterVanDam De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
-
A bunch of Radio Invicta recordings for the weekend. As usual, thanks to the original recordists / posters. Some of these are 'scoped, so if anyone has the unedited recordings, a post would be much appreciated. Needcless to say, if there's anything else out there, I'm sure it would be warmly recieved by all here. Also included are a couple of interesting interviews: an excerpt from Mike Raven's appearance on STOIC (Student Television of Imperial College, London) from 1970, where he gives us his memories of Invicta, and an interview with Paul Peters and Bob Graham from 2012, which offers up a wealth of detail, and a fascinating theory of what happened to the MV…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
(Ook) Goeiemorgen, ik bedoel middag! Sinds een tijdje luister ik dagelijks op m'n werk met veel plezier naar 192Radio, vooral de oude integraal herhaalde uitzendingen vind ik prachtig. Vanmorgen (4-1) vlak voor 8 uur (moet dus Ook Goeiemorgen zijn geweest) speelde de NL groep ALDERMAN een mooie unplugged versie van hun single Come In The Evening, gevolgd door een interview. Dit zal een uitzending uit 1971 zijn geweest, aangezien ze in dat jaar de plaat uitbrachten. Mijn vraag is: kan ik op 1 of andere manier deze opname opnieuw horen of downloaden? Kan iemand me vertellen of deze uitzending van Ook Goeiemorgen nog eens herhaald zal worden, of heeft iemand 'm misschien als…
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-