Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
A few good quality airchecks from 242. Bob Spencer on Sunday July 24th 1966 between 0800-0825 (6 minutes) [verborgen inhoud] Jack Mc Laughlin with the Ceilidh on Sunday July 24th 1966 from 1850-1900 (3 minutes) [verborgen inhoud] Jack McLaughlin back on the ship after working for Radio 390. This is from Saturday August 12th 1967 1823-1900 (5 minutes) [verborgen inhoud] Sorry these are only short airchecks, but it is hard to get complete new programmes, apart from the usual ones we have shared before.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wat waren we blij toen op 1 Juli 1979 Radio Mi Amigo weer terug was in de lucht vanaf het Motor Schip "Magdalena", het leek of alles prima geregeld was en de boot tip-top was.... Hoe anders was de realiteit. Toch kwamen er die 2 Maanden en 3 weken dat ze uitzonden best wel leuke programma's van Radio Mi Amigo met plaatjes die me altijd terug doen denken aan die zomer van 1979. "LBS" van de groep "LBS" - "Chinese man van "McDuff's Dimension" - "Motor man" van "Music line" - "Reggea shop" van "Second Life" - "Diamonds are a girls best friend" van Bertice Reading... en nog veel meer plaatjes die ook als origineel 45 toeren vinyl in mijn verzameling zitten. Johan …
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De eerste Flashback Top 100, uitgezonden op 19 mei 1975. De lijst vind je hier: http://www.hitnoteringen.nl/start/radio-mi-amigo/flashback-top-100/ [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio London 266 Mark Roman Final Show 13/08/67 1500-1600 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
A 20 minute recording of a test transmission of Laser hot hits from the 25-01-1987. http://www.mediafire.com/?mjlsd0rkeo6kkll
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik schreef vorige week al dat ik een hele lading 2e kamer debatten uit juni 1973 aan het digitaliseren ben. Ik had dat nog niet goed gedaan. Ook nu weer trof ik achter een aantal quotes van politici een programma van Stan Haag aan. 17 aug. 04.15-05.00 uur. [verborgen inhoud] Trouwens wordt ik niet vrolijk als ik veel politici hoor spreken over Veronica. Jonge, jonge wat een onkunde en en vooringenomen standpunten.
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Voordat er "paniek" uitbreekt, de technici zijn met onderhoud bezig van onze Norderney website. Dus hij-zij werkt niet helemaal optimaal. Juul
-
3 uur Andy Archer uit de laatste dagen Van Caroline South International voor dat het schip van zee zou worden gesleept door schuldeisers. Overigens is het nog steeds een raadsel wie verantwoordelijk was binnen de Caroline organisatie voor de betalingen aan de tendermaatschappij, was dat Ronan? Zeer onwaarschijnlijk, daar hij sinds begin 66 niet meer dan het boegbeeld voor Caroline was. Philip Solomon had zich begin 66 ingekocht in de Caroline oraganisatie om zijn platenlabels een platform te geven, oa Major Minor. Had Solomon de rekeningen niet betaald? Of ging de betaling via het kantoor Singel 160 waar een echtpaar de zaken runde? Feit is wel dat deze opname bijzonder…
-
Atlantis 15.07.1973 13.00 - 14.00 Peter Van Dam [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Natuurlijk ook verkrijgbaar bij Museum Rockart. In Hoek van Holland of in de webshop. Journalist en filmmaker Hans Becker werkte in de jaren 1970-1974 bij Radio Veronica voor het Popjournaal, de Lexjo en het weekblad Veronica. ... Het boek 'Radio Veronica. Hoe de wal het schip keerde' bevat meer dan driehonderd door Hans gemaakte foto's.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Offshore Radio London 13th August 1967 Ed Stewart (1) [verborgen inhoud] Offshore Radio London 13th August 1967 Ed Stewart (2) [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio London 17 april 1966 Stond verkeerd gedateerd op mijn harde schijf. Na uitzoeken wat het was, blijkt het de eerste show van Cris Denning te zijn op Big L. Hij was net ervoor gewipt bij Luxemburg, hij had de reclame van Horace Batchelor belachelijk gemaakt (The address was always read as "Horace Batchelor, Department One, Keynsham, spelt K-E-Y-N-S-H-A-M, Keynsham, Bristol") Je kan horen dat hij wel naar SRE geluisterd had, hij zegt regelmatig 'Boss', een term die bij London niet echt gebruikelijk was... de link: 1966 04 17 13.58-14.xx - Paul Kaye, Chris Denning first show .mp3 [verborgen inhoud] groet, Jan
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Radio Caroline Top 50 - Johan Visser 28-07-79 1500 - 1600 uur [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden uitgezonden... en wie zou dit 18 dagen eerder in de studio in Playa hebben opgenomen... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Vandaag jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Twee bestanden van 1 band. Alle info op de doos staat in de bestandsnaam. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-