Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Friends, I have another disaster and lost my memory stick with Caroline 1975 recordings! Can someone help me with these that have been posted in the past. Radio Caroline - 15-03-1975 - 1800-1826 - Simon Barrett RadioCaroline - 01-04-1975 - 1900-1925 - Simon Barrett MiAmigo-Caroline -19750219-1849-1942-StanHaag-Jukebox-JohnnyJason Caroline -19750224-StartingAt1928AfterTechnicalDifficulties Many thanks as always, Ian
-
- 14 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Atlantis new releases fred van den bosch 1974 xx xx.mp3
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Mark Stuart is best remembered for his time as a DJ on Radio Northsea International in 1971 but he returned to sea in 1984-5 to work behind the scenes as an engineer on Laser-558. He has given me these recordings, taped off-air on the Laser ship, the mv Communicator, on a collection of old cassettes. Some are very short. There are no dates on the cassettes. I have tried to give dates where possible – either taken from DJ comments, news items or Jan-Fre’s Offshore Radio Index - but some are unknown. Can anyone supply the missing dates? I have posted clips from some of these on my website: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] …
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden was dit te horen op de 259 meter: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Noordzee 65- Hans Molenaar and technician Ferry de Groot 1973 08 20 60 min Radio Noordzeee Vrijdagavond Toestanden Hans Molenaar 1973 08 10 scoped program 15 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Paul de Vries, Will Luikinga, Stevie Gordon en Peter de Vries. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
1966xxxx-Londonaftermidnight-KeithSkues [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een prachtige opname (kwaliteit) van RNI-DX en KG 1971. ( ik denk 6205 kHz ). Bijna twee ( 2 ) uur ! En ik ben een MG en KG "freak" dus genieten ! Een datum en alle presentatoren heb ik niet afgeluisterd. Misschien is er hier iemand ? [verborgen inhoud] foto: © Nico Steenbergen
-
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een halve eeuw op de radio, dat overkomt niet velen. Maar toch is uit de hoek van Radio Noordzee, waar hij op 10 april 1971 zijn eerste nieuwsuitzending was te beluisteren in het ochtend programma van Tony Allan, te melden dat Hans Hogendoorn (ten Hoge) mag pronken met dit gegeven. Naast het nieuws lezen op Radio Noordzee, het produceren van de mooiste promo’s en jingles en het presenteren van Driemaster en andere programma’s werd hij daarna vooral bekend als de stem van Hilversum. Want wie kent niet de opener, al decennia lang, van het late avond programma ‘Met het oog op morgen’. Komende zaterdagochtend zal in het programma ‘FM op 5’, tussen 10 en 12 uur, met Felix Meu…
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
45 Radio Delmare foto's uit de collectie van Hans-Joachim Backhus. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Radio Condor 00-07-1973 Test Band [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ben je een muurbloempje in de dancing , of heb je geen succes bij de vrouwen ? Eet dan Suzy Wafels ze zijn gezond en dames je wordt er niet dik van. Maar Susy Wafels zaten wel vol van de suiker , en nog steeds want ze bestaan nog altijd. En worden nog altijd verkocht. (Dames van te suiker wordt je wel dik) haha [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Misschien is deze al eens voorbij gekomen...….. Lex Harding-Lexjo 1970-07-08 1400-1500 [verborgen inhoud] jan V
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik heb de volgende files gevonden. Echter er klopt iets niet. Carl Conway was medewerker van Caroline in 1964. [verborgen inhoud] Echter deze files zijn later gedateerd. [verborgen inhoud] Caroline-19650000-CarlConway-DemoSalesTapeForHorlicks(20Mins).mp3 [verborgen inhoud] Caroline-19650000-SimonDee(studio,7Mins).mp3 [verborgen inhoud] Caroline-19650101-Commercials(15Mins).mp3 [verborgen inhoud] Caroline-19660000-CarlConway-InterviewWithKennethMore(3Mins).mp3 [verborgen inhoud] Caroline-19660000-CarlConway-InterviewWithMichaelCaine(6Mins).mp3 [verborgen inhou…
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Laser Hot Hits [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Ad Couwenberg. Het is een opname van het laatste stuk van de Veronica uitzenddag van 13 Augustus 1973 in de vroege ochtend van kalenderdag 14 Augustus 1973. [verborgen inhoud] Als ik me niet vergis hoor je de stem van Bart van Leeuwen als presentator. En je hoort de zender uit de lucht gaan net na 2:01.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Heren, op jullie advies gestopt met RapidShare. Let's try again. Hier een opname van Kees Borrell op 17 september 1978 die in de ochtenduren soms inviel als DJ. Kees was ruim een half jaar de vaste kok op de MV Mi Amigo. Groet, Robert http://www.mediafire.com/?jeht46hmubad99t
-
RNI-19711231-1800-2000-DaveRodgers-BrianMcKenzie-FM RNI-19711231-2200-2300-RobbEden-HansTenHooge-FM
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik kwam in m'n verzameling een cassette tegen met een compilatie van Radio London opnamen. Ik heb geen idee waar ik deze vandaan heb. De kwaliteit is mooi, er zitten opnamen in van het laatste uur, sommige platen zijn er opnieuw ingemixt. Mocht iemand deze compilatie herkennen, kun je me dat dan laten weten? Het zijn twee delen van elk zo'n drie kwartier. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] gr janV🎄
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-