Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.015 discussies in dit forum
-
Beste vrienden, ik weet dat het een "long-shot" is, maar heeft iemand wellicht de programma's van Rob Stenders op 192 Radio van 2 en 9 maart j.l. opgenomen ?
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Heb ondertussen al verschillende keren horen voorbij komen : "de hit-spinner" of "de tip-spinner" van radio Atlantis. Welke muziek diende als achtergrond bij die jingle ? Rock / Glamrockplaatje waarschijnlijk uit 1973 (of nog iets vroeger). Wie weet meer ? Dank bij voorbaat, Danny
-
- 24 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar deze twee commercials in goede kwaliteit (lees studio): Lois Los Lois Made by Seize Marino Carnaby label (Mi Amigo 1975)
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hallo,wie heeft er nog en exemplaar te koop,of evt op pdf. Boek is geschreven door Jan Fre Vos. Mart538
-
- 0 antwoorden
- 697 weergaven
-
-
Beste, ik ben opzoek naar een aantal liedjes die moeilijk te vinden zijn, hopelijk vind ik ze hier, het gaat om: Debbie Dierks - Married in Las Vegas (Divorced in Mexico) Rocco Granata - Copacabana Marva - Mijn beste vriendin Roek Williams - Hasta manana Highway - Most of all Spoedfamily (geen idee of dit juist geschreven is) - Calamity Jane Ben benieuwd, alvast bedankt voor de aandacht. MBG.martien
-
-
- 16 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Zoek de Nederlandse versie van Onatra reclame die werd uitgezonden op Mi Amigo Ook gezocht de Jingle een beetje zout, een beetje water , de zoutwater hit tip als ik mij niet vergis ook op Mi Amigo. Aan alle forum leden prettig en gezond 2022 Groet Philip
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Ik zoek de eerste uitzending met de helium ballon.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Op die dag werden de meeste programma's live gepresenteerd vanaf de Mi Amigo tijdens een noordooster storm. De uren tussen 1200 en 1509 heb ik, ben echter op zoek naar de resterende uren die dag, voorzover die beschikbaar zijn. De heren Jacobs en vd Mast presenteerden die dag om en om. Paul de Haan.
-
-
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik zoek opnames van: Radio Mercur testuitzendingen 1958 Radio Veronica testuitzendingen 1960
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Gezocht oude opnamens van veronica 192 /538 en radio nordsee
-
-
- 1 antwoord
- 441 weergaven
- 2 followers
-
-
Wie o wie kan me helpen aan de komplete uitzending van de Rolling Stones Story uitgezonden op 192 radio gepresenteert door Peter Schavemaker Het was in 15 delen en werd een paar maanden terug opnieuw uitgezonden ! Ik mis zelf deel 1 kompleet, deel 7, deel 8 kompleet, deel 11 kompleet,
-
- 0 antwoorden
- 709 weergaven
- 1 follower
-
-
ik zoek diverse opnames ook bijvoorbeeld van de testuitzendingen (uit 1978)
-
- 0 antwoorden
- 861 weergaven
-
-
Ik zoek de SOS opname. Van 1978
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft ze??
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
ik kwam een stukje tegen over de Telesport uitzending van 3 Juni 1973 met daarin een interview met Arnold Mühren van The Cats. (Telegraaf). Weinig kans denk ik, maar toch vraag ik of iemand dit programma toevallig heeft. Bij voorbaat dank voor de moeite. Groeten, Cor.
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
ik zoek de testuitzending opnames van radio delmare van 1978/1979
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Kan iemand het uur van 6 tot 7 sochtends van 12,5 jaar Veronica (21-10-1972) plaatsen? Was non-stop. Ik mis ook nog 21.00 - 24.00. Bij voorbaat dank, Rob
-
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
-
-
Heeft iemand van Radio Veronica toevallig het uur 21u-22u van 27 september 1973 in zijn collectie en wil deze delen?
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
leden, ben op zoek naar een muziek file Common Market - Can't Get No Satisfaction deze staat op de lp Veronica Bedankt... En Tot Ziens! wie kan mijn helpen met een goede mp3tje alvast bedankt johan
-
-
- 3 antwoorden
- 545 weergaven
- 1 follower
-
-
Heb gehoord dat er s'nachts vanaf de Norderney op 538 werdt getest. Wie heeft er opnames van???
-
- 1 antwoord
- 895 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo allemaal, ik zag hier laatst de Veronica Top 40 van 1967-11-11 1500-1600 door Rob Out. Het zou een wonder zijn als iemand ook het eerste deel heeft van 1400 tot 1500 uur. Alvast bedankt. Groeten, Cor.
-
- 0 antwoorden
- 762 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar het Veronica uur daags na het turbulente optreden van The Stones in het Kurhaus gepresenteerd door Joos Den Draaier, met daarin zijn opnamen van het Stones optreden. Volgens de info moet dit op 9 augustus, 1964 zijn uitgezonden Wie kan mij helpen ? Gr Raytje
-
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
hallo allemaal Heeft iemand voor mij het uur van de wisseling van 192-538 en de song 'U moet wat doen" door de veronica dj's in een goede kwaliteit in mp3 liggen. alvast heel erg bedankt mvg Ruud
-
Ik heb een klein fragment van een programma dat rond December 1973 is uitgezonden. Hierin wordt Monopoly gespeeld met oa Tineke, Nico Haak tegen artiesten uit Volendam met Jaap Schilder Jen Rog, Siem Veerman Polly fools en Jan Keijzer BZN. Is er iemand die het hele programma heeft. Verder zoek ik nog het programma Will Wil Wel van 5 september 1971 met de voetbal voorspelling van Cees Veerman Poes. Groeten Cor de Boer.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Van de maand augustus 1974 is er nogal veel bewaard gebleven en opgenomen. Is er misschien ook een opname van Telesport Zondag 18 Augustus 1974?
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-