Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
Hier een ouwe video opname uit 1973 van Frans Nienhuis
-
Veronica-19740714-0900-1020-FransNienhuys-MenVraagtEnWijDraaien-TinekeKoffietijd Veronica-19740825-0900-1000-FransNienhuys-MenVraagtEnWijDraaien
-
-
Hallo Zoek zoveel mogelijk naar oude programma's van Frans van der Beek. Dacht dat hij altijd uitzond rond 21:00 op Veronica. Speciaal zoek ik naar de uitzendingen met de top 3 tjes van luisteraars. Twee keer kwamen mijn verzoekjes aan bod, als ik dat nog ooit zou terugvinden? Al weet ik de data niet meer, waarschijnlijk is een van de uitzendingen geweest in maart. Tussen 1971-1974 Groet, Piejotter
-
-
-
Via Denemarken in Barneveld terechtgekomen. FRCDenmarkTape-Incl.SonnetClose1961-RadioSyd1965-WKMHAmericanRadio Heeft iemand zin/tijd voor een nauwkeurige(re) beschrijving?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FROM NEW YOOOOORK CITY IT'S THE GARY STEVENS SHOW ON RADIO ENGLAND <hij schreeuwde altijd zo!> Archief Vincent http://www55.zippyshare.com/v/dlK6KPoo/file.html Paul de Haan.
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 15 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 1 follower
-
-
19670813-AfscheidsgroetenNederlandseCrewOpDeGalaxy Uit het archief van Douwe Dijkstra
-