Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Veronica 1961-06-28 159 draagbare radio's met Radio Veronica (A. vd Lee Rotterdam)
-
- 7 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
laatste uur atlantis 31 08 1974 1800 1910 [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 2 followers
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 948 weergaven
-
-
Weet iemand wanneer Lex het precies van Jan van Veen overnam? Hij heeft het zelf over februari 1970. En... zijn hier opnames van? Ik zou zo graag eens de allereerste Top 40 met Lex willen beluisteren. Misschien heeft Juul hier wat meer info over.
-
- 16 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Dit was na de machtsovername van de diskjockeys. De 186m moest dienen voor de internationale service. Wie heeft deze specifieke opname?
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Dank aan Stichting Norderney
-
- 2 antwoorden
- 997 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Op de koffie en Cocktail was op een zondag. Datum klopt niet.
-
- 2 antwoorden
- 899 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] © Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 11 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Een niet al te beste opname, vermoedelijk uit augustus 1979. Wie wil deze uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Wie van jullie heeft voor mij-ons een aantal opnamen uit 1968 van ik denk Caroline ? Want meer zeezenders waren er tocht in het najaar van 68 niet? Onze Ad wil daar op onze stream wat aandacht aan schenken. Mijn dank is groot………..
-
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 806 weergaven
-
-
Met dank aan Herbert Visser monique 20 [verborgen inhoud] monique 21 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] Iemand zin om deze lijst uit te schrijven?
-
- 0 antwoorden
- 577 weergaven
-
-
baken16-a [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Veronica 10 jaar 30-05-1970
-
- 11 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Hallo, Wie kan mij helpen aan dit helaas onduidelijke artikel, periode 1973 1975 van Stan Haag Vandaag en Les Poppys? Ben al heel lang hier naar op zoek, en tot nu toe kan niemand mij verder helpen. Bedankt, en groetjes van Greet.
-
- 2 antwoorden
- 951 weergaven
-
-
will wil wel 31 08 1974 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
RNI test and opening 21 febr 1971 part1 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - destijds zelf opgenomen Radio Mi Amigo zeezenderherinneringen [verborgen inhoud] RadioMiAmigozeezenderherinneringen2 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-