Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Volgens mij heb ik deze files stiekem opgenomen van de 192-stream, maar dat weet ik niet meer zeker. Mochten ze niet geplaatst mogen worden haal ik ze uiteraard weer weg. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19751114-1346-1600-Michelle-BertBennett-PeterVanDam-Entering
-
- 1 antwoord
- 974 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 974 weergaven
- 1 follower
-
-
Vier studio opnames zonder datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
Dit is weer een andere cassette uit de verzameling van Alex uit Alkmaar, geen SMC audiomagazine maar een soort terugblik op de periode 1981-1984 en zeezenders, zoals aangegeven op het cassettelabel hieronder. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 974 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kriskowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud] Dit is de beschrijving van de inhoud van deze cassette:
-
-
- 4 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
-
Om even na zessen hoorde ik de alarmschijf van 31 augustus 1974 voorbijkomen en nu al staat vast dat hij anno nu al meer airplay heeft als destijds op Radio Veronica. Daar werd ie dus nog zegge en schrijve 1 keer gespeeld. Op 2 september 1974 was ie niet meer te horen en al evenmin de ABTT. Maar wat kunnen we, bv op zaterdagmiddag, nu verwachten? En zometeen na zevenen? Nog bedankt voor de laatste week van Veronica, ik heb er heel wat uren naar geluisterd. Leuk om het allemaal weer terug te horen.
-
[verborgen inhoud] Met na 18:00 uur Mark Stuart
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
Beste Zeezendervrienden, Wie heeft het eerste programma van Don Allen op RNI, uitgezonden op vrijdag 3 november 1971 van 22:00 tot 23:00, liefst volledig, ter beschikking en wil dit hier pllaatsen? Ook zoek ik het programma dat Don Allen op 29 augustus 1974 van 20:00 tot 22:00 presenteerde. Mijn dank is bij voorbaat groot.
-
- 7 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
"Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?".
-
-
- 1 antwoord
- 974 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
- 1 follower
-
-
Ook nieuw op de Videostream Norderney 192 het tweede en laatste deel van uitzendingen over Gerard van Dam in het programma Offshore Radio Files.Gerard van Dam met zijn verhaal over RNI, Radio Caroline, Radio Atlantis en natuurlijk Radio Delmare. In deel twee blikt Gerard vooral terug op de wilde, onzekere en turbulente tijd met Radio Delmare. De inbeslagnames, het op drift raken van schepen, het ‘terughalen’ van inbeslaggenomen apparatuur bij de Domeinen en de moeizame verhouding met de medewerkers. “Actum Agere” is een dvd gemaakt door Leendert Vingerling, Jan Kat en Alex van den Hoek. Nu bij Norderney 192 in de bewerking van Jan Hariot voor de Offshore Radio Files. [ve…
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] Laser558-19840524-1900-2000-SteveMasters [verborgen inhoud] Laser558-19840524-2000-2100-SteveMasters [verborgen inhoud] Laser558-19840524-2100-2105-SteveMasters [verborgen inhoud] Laser558-19840524-2105-2200-SteveMasters [verborgen inhoud] Laser558-19840524-2200-2300-SteveMasters [verborgen inhoud] Laser558-19840524-2300-2400-SteveMasters
-
-
- 8 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
Colin Peters met de Top 10 Popmagazine Playlist Top 30. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
Simon Barrett on Radio Caroline on 576 khz .It was his first day back on board after shore leave. recorded between 16.45-17.31 with Jay Jackson on news http://www.mediafire.com/?hcsqcbqv8113zz8 Dale
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline 558 Rico 0815-0900 UK time 15 May 1990 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
Mi Amigo’s Top 50 from December 25th 1976 with Ferry Eden on www.foutemuziekradio.nl On www.foutemuziekradio.nl it’s usually you can hear a Mi Amigo retro Top 50 every last Saturday of the month, but this time it will be different! There was no original 1976-one for Christmas as on the Saturday there was a special Christmasshow all afternoon! The special show was presented by Bart van Leeuwen, Peter van Dam and the Playa team and interrupted between three and five by a live program from the radioship with Marc Jacobs and Frank van der Mast. Also that certain Mi Amigo time was roaring and literally there was lots of old & new. On December 3rd 1…
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
- 1 follower
-
-
Veel leuke reactie op de verhaaltjes die ik tot nu toe schreef. Wil er wel mee doorgaan... Maar...dan moeten er wel opnamen zijn..!! Tot 13-07-1979 hebben we niets meer ! Kortom...Zoekt u allen en graag plaatsen!! Dan heb ik weer stof!! Ook van de eerste dagen ontbreekt nog e.a. zoals 6 juli. De datum dat er straaljagers over de Magdalena vlogen.. We wachten met smart!!!
-
- 1 antwoord
- 973 weergaven
-
-
Beste Radiovrienden . Op mijn speurtocht naar altijd leuke zeezender spullen hoe klein ook, een leuke vondst van niet zo lang geleden . Via een kennis in België kwamen deze kaarten van Mi Amigo bij een opruiming van zolder ( blanco ongelopen kaarten ) Hij wist mij te vertellen dat de kaarten bij een studio bezoek aan playa in 1977 aan hem gegeven zijn . Ook wist hij mij te vertellen dat Stan Haag veel van deze kaarten verstuurde als er een plaat voor iemand in zijn jukebox gedraaid zou worden. Stan gaf dan datum en tijd door op deze kaart die dan vervolgens bij de mensen thuis kwam per post . Bij deze gewoon een paar kaarten ma…
-
-
- 2 antwoorden
- 973 weergaven
- 1 follower
-
-