Spring naar bijdragen

ruudam

Aanbevolen berichten

Erwin,

Je valt doorlopend in herhaling als het over Ruud Poeze gaat. Niet alleen hier in dit draadje, ook in het verleden. We gaan hieniet op de man spelen. Je hebt je punt gemaakt, einde discussie. En dat geldt ook voor je taalgebruikt.

We gaan hier verder met het project ClassicRadio675!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog dat toen Radio 10 Gold op de 675 khz zat er in Engeland veel geluisterd werd. Ook daar is er behoefte aan zoiets.

Zeker weten.

"I hope there will be less talk than on Radio 5 Nostalgia, as this could then appeal to many UK listeners who are not served with an oldies/over 50's format since the demise of Gold. They should also consider the use of English speaking presenters in the evenings and overnight as this frequency covers all of the UK after dark."

"Never the less, this is good news for music radio fans of AM radio in Europe."

"Great to see some positive news regarding the AM radio."

"Do you intend to have any English presented programmes? If were to do this for the evening/overnight hours when more of the UK is covered you may also be able to attract UK advertisers."

"this sounds like it could be a really exciting project."

 

Please login or register to see this link.

 

Robin

Het is aan de geldschieters, en niet aan ons om te bepalen of iets nuchter en realistisch is.

Wij kunnen ook eventueel een rol(letje) spelen, denk aan de crowdfunding die men (Ruud) van plan is.

 

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Wij kunnen ook eventueel een rol(letje) spelen, denk aan de crowdfunding die men (Ruud) van plan is.

 

Robin

Crowdfunding lijkt me zeker een optie. Hier in mijn woonplaats hebben we op die manier de totstandkoming van een boekwinkel gesteund. Het benodigde geld was in een mum van tijd verzameld.

Bijkomend voordeel: je hebt meteen een heel betrokken (luister)publiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Crowdfunding lijkt me zeker een optie. Hier in mijn woonplaats hebben we op die manier de totstandkoming van een boekwinkel gesteund. Het benodigde geld was in een mum van tijd verzameld.

Bijkomend voordeel: je hebt meteen een heel betrokken (luister)publiek.

Geen zinnig mens gaat nog geld steken in een volkomen achterhaald project als een radiozender op de Middengolf in de 21ste eeuw. Mensen die daar nog in geloven zijn óf naïef óf in de vorige eeuw blijven steken!

gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook niet als het gecombineerd wordt met dab?

Let wel: ik ga uit van een persbericht waarin sprake is van 'zeer geinteresseerde participanten'.  Als die participanten blijken te ontbreken, dan houdt alles natuurlijk op.

bewerkt door Paul
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

moah niets mis mee toch, een kombinatie van muziek voor de lol en religie voor het geld. Ik bedoel in de 70s en 80s hadden we daardoor de zeezenders. Heden ten dage is dat nog steeds een van de redenen dat de 1440 kHz aanstaat.
Als een paar uur per dag religie op de 675 de schoorsteen doet roken voor ClassicMusic675, who cares.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat de oplossing gaat worden, prima toch. We gaan het horen, maar blijf sceptisch.

Het gaat RM alleen om het behoud van hun DAB frequenties in zgn Bovenregionaal Kavel. 

Er is een simulcast verplichting op AM, dat is nu even lastig, dus vandaar dat ze zeggen dat ze de AM willen behouden. Dat is moeijlijk want het gaat om een grote frequentie, dus duur voor verplicht in de lucht houden. Een ander erop behoudt ook de frequenties. Maar daar is nog geen zekerheid over.  Toevallig zijn gelukkig de frequenties net met 5 jaar verlengd, dus wie weet.

Tja...:Please login or register to see this link.

Na bericht gebeld met bestuurslid RM voor bevestiging afspraken. Ik kan geen details geven.

Maar geef toe, het is verwarrend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer,

Ik hoop dat er in de nabije toekomst ergens op de Middengolf (FM ook goed bij landelijke dekking) een mogelijkheid komt voor boven genoemd initiatief.

Er zijn heel veel luisteraars die zulke content zeer zullen waarderen, zowel thuis als met name in de auto.

Met de vergrijzing in ons land is er zeker voldoende luisterpubliek.

 

Succes gewenst!

Mark

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul schreef:

"maar met al die jeugd in de politiek"

-Was de gemiddelde leeftijd vroeger ( b.v. jaren 70) dan hoger?

 

Juul schreef ook:

" vaak niet gehinderd door enige kennis dan wel interesse"

 

-Gehinderd door enige kennis, valt je pas op, als je van (over) een onderwerp zelf (ook) veel verstand hebt.

-Interesse ontbreekt vaak in de politiek, omdat men er vaak alleen maar zit, om op termijn door te stromen naar een (nog) beter betaald baantje, met behulp natuurlijk van je politieke vrienden.

 

Robin

 

 

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.