Geplaatst 13 mei 20215 jr. Dank je wel maar weer voor het (vele) werk op de achtergrond zodat wij gebruikers een mooi forum hebben. Ik heb trouwens niets gemerkt van problemen oid. Groet, Theo
Geplaatst 13 mei 20215 jr. 48 minuten geleden zei radio tpot: Ik heb trouwens niets gemerkt van problemen oid. Dat kan heel goed. Ik heb het probleem nu alleen in Opera, niet in Chrome en Firefox. Gisteren was het qua browsers het tegenovergestelde. Maar zoals gezegd, het is bekend, er wordt aan gewerkt.
Geplaatst 17 mei 20215 jr. Sinds vanochtend heb ik dit probleem ook in Vivaldi. De afgelopen 5 dagen echter niet.
Geplaatst 18 mei 20215 jr. Dit zie ik met Safari 13.1.2. OSX Een afdruk op m'n hel 27" scherm. Maar ik begrijp dat er aan gewerkt wordt.
Geplaatst 18 mei 20215 jr. Grappig ik zie de template wat voor een mobile telefoon bedoelt is. Bij het oproepen van het forum zie je heel even de template wat voor een pc bedoelt is. Bijzonder zo een fout. Theo
Geplaatst 18 mei 20215 jr. Gek genoeg is de "Clubs-pagina hier wel normaal, maar de individuele threads weer niet:
Geplaatst 19 mei 20215 jr. Het probleem is opgelost. Oorzaak was een verandering in een opmaakbestand van een externe partij. Dat zorgde ervoor dat er hier wat dingen scheef gingen lopen. De externe partij heeft de zaken nu aangepast.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.