Geplaatst 12 mei 20232 jr. Populair bericht Hallo radiovrienden, Is de zangstem in deze overbekende Stimorol reclame van Rob de Nijs ? Benno https://soundcloud.com/jinglewebnl/stimorol-reclame-met-stem-van-rob-de-nijs
Geplaatst 12 mei 20232 jr. Zeker weten! Andere artiesten deden dat ook. Ben Cramer zong over "Milde Belinda', (25 voor 1.50!) en ik meen dat Rob de Nijs ook nog in een tv-commercial heeft gezongen. Fleischman speelgoedtreintjes...Dat was in zijn "Oebele-tijd". Begin jaren 70. 12 mei 20232 jr. bewerkt door jan
Geplaatst 12 mei 20232 jr. "De smaak is raak!" Nooit geweten dat het Rob de Nijs was. Was best wel duur destijds, die kauwgom. Smaak valt over te twisten.
Geplaatst 12 mei 20232 jr. Donald Duck kauwgum herinner ik me nog, kon je grote ballonnen mee blazen. Theo
Geplaatst 12 mei 20232 jr. Populair bericht 3 uur geleden zei radio tpot: Donald Duck kauwgum herinner ik me nog, kon je grote ballonnen mee blazen. Theo Stimorol was redelijk fris, de kauwgom van Donald Duck roze en mierzoet. Er zat wel altijd een stripverhaaltje van vier plaatjes bij. Ik kocht als kind een tijdje kauwgom van The Monkees. Daar zaten plaatjes bij: 15 cent voor drie plaatjes en een plakje kauwgom. Spaar ze alle 56! Ik kauwde me suf, maar de laatste 4 of 5 plaatjes heb ik nooit kunnen vinden. Ik vraag me nu af of die uberhaupt wel bestonden.
Geplaatst 13 mei 20232 jr. Ik kan me alleen al stuk lachen om de gedachte dat Rob ongetwijfeld 15 keer op verschillende wijzen 'De smaak... is RAAK!' heeft moeten inspreken, hiervoor. Achter elkaar. Kan niet anders. 😂 Blijft wel een lekkere jingle! Volgens mij voor het laatst jaren geleden op een bandje gehoord.
Geplaatst 13 mei 20232 jr. Populair bericht Ik hield het niet bij één soort in mijn kindertijd/tienertijd. Zover ik mij kan herinneren: Chiclets, Sportlife, Bazooka, uiteraard Stimorol, ja ook die van Donald Duck 😉 en de verschillende smaken van Wrigley's, het laatste merk, werd midden jaren 70, behoorlijk gepromoot op Radio Caroline. Op 12-5-2023 om 14:40 zei Will Stevens: Ik kocht als kind een tijdje kauwgom van The Monkees. Daar zaten plaatjes bij: 15 cent voor drie plaatjes en een plakje kauwgom. Spaar ze alle 56! Ik kauwde me suf, maar de laatste 4 of 5 plaatjes heb ik nooit kunnen vinden. Ik vraag me nu af of die uberhaupt wel bestonden Ook heel wat kauwgom gekocht voor de plaatjes van de Thunderbirds/ Captain Scarlet, Batman en zelfs de Fabeltjeskrant 🙂 Voor de kauwgom was er trouwens ook een korte periode dat er drop(nies)poeder bij die plaatjes zat. En inderdaad helemaal compleet kreeg je de verzameling nooit. 😞 13 mei 20232 jr. bewerkt door Robin Westhof Aanvulling
Geplaatst 15 mei 20232 jr. In de zomer van 1977 bracht een buurjongen een pakje Trident voor me mee uit Zuid Afrika, rode streepjes met kaneelsmaak. Moeilijk aan te komen in NL destijds. Bestaat nog steeds. Als ik dat nu 'kauw'/proef ga ik gelijk weer in gedachten terug naar die zomer van 1977 en toevallig ook nog eens naar het lied van Rod de Nijs 'het werd zomer' !!!
Geplaatst 17 mei 20232 jr. Populair bericht Rob sprak/zong wel meer commercials in. bv. Benbits, Caballero, Limara, Seven Up, Stimorol en Tivoli https://pixeldra.in/u/jEK1QARa
Geplaatst 19 mei 20232 jr. Auteur Wat aardig van je, CdB, bedankt voor de commercials met Rob de Nijs. Heb jij die nou speciaal voor dit bericht bij elkaar gezocht? Hoe dan ook, nogmaals bedankt! Benno
Geplaatst 19 mei 20232 jr. Populair bericht 14 uur geleden zei Broozen: Wat aardig van je, CdB, bedankt voor de commercials met Rob de Nijs. Heb jij die nou speciaal voor dit bericht bij elkaar gezocht? Hoe dan ook, nogmaals bedankt! Benno Ben al wat jaartjes aan het verzamelen. Een bijkomende gekte van mij is dan, om ook de gebruikte commercials te verzamelen en in bestandjes weg te zetten, met daarbij eventueel de (bekende) uitvoerende(n). Ik hoefde alleen te zoeken op ”Rob de Nijs” om ze vervolgens achter elkaar te plakken. Kleine moeite. Groet, Cor.
Geplaatst 21 mei 20232 jr. Populair bericht van Stimorol gesproken. Dany Vuylsteke deed indertijd heel wat drive-inshows. Op een bepaald moment had hij een sponsor gevonden: Stimorol. Maar als je die uitdeelt tijdens zo'n avond.... klaagden de verantwoordelijken van de zalen. Want overal onder de stoelen en de tafels plakten de kauwgumresten...
Geplaatst 26 januari26 jan Beste Cor, cdb, zou jij svp even per mail contact met mij willen zoeken? benno@jingleweb.nl? Alvast bedankt Benno 26 januari26 jan bewerkt door Benno Roozen
Geplaatst 1 februari1 feb Op 26-1-2025 om 10:20 zei Benno Roozen: Beste Cor, cdb, zou jij svp even per mail contact met mij willen zoeken? benno@jingleweb.nl? Alvast bedankt Benno Hallo Benno, sorry voor het laat reageren op je verzoek om contact op te nemen. Gaat het over Rob de Nijs? Op een of andere manier lukt het mij momenteel niet om te mailen. Moet even iets repareren denk ik. cdbp@planet.nl 1 februari1 feb bewerkt door cdb
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.